Frustraties, irritaties, ergernissen,... [10]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Florre
Moderator van het jaar 2017
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties, ergernissen,... [10]

Bericht door Florre » 04 jun 2016 14:04

Voor muziek

heel de dag kinderliedjes oefenen

:headbang:

ik word zot (allé nog een gradatie erger dan)
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Bericht door redwings » 04 jun 2016 15:07

Ik woon in een wijk, het zijn examens, maar tegelijk ook haagsnoeitijd... Jarenlange frustratie en ook dit jaar weer :angry:

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 04 jun 2016 15:32

Ik jaag me meer op in het feit dat ik misschien moet geopereerd worden en daardoor misschien mijn vakantiejob moet afzeggen in juli dan dat ik nu examens heb :demon:
Mocht het zo zijn bye bye centjes :cry2:

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 04 jun 2016 16:00

TheQuibbler schreef:Ik jaag me meer op in het feit dat ik misschien moet geopereerd worden en daardoor misschien mijn vakantiejob moet afzeggen in juli dan dat ik nu examens heb :demon:
Ik zal je dan een zakje chocoladecentjes komen geven :ibi:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 04 jun 2016 18:07

een hele frigo vol gezond eten en dan pizza bestellen
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 04 jun 2016 23:12

idk schreef:
TheQuibbler schreef:Ik jaag me meer op in het feit dat ik misschien moet geopereerd worden en daardoor misschien mijn vakantiejob moet afzeggen in juli dan dat ik nu examens heb :demon:
Ik zal je dan een zakje chocoladecentjes komen geven :ibi:
Ik zal je er aan houden mocht het er van komen!

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 05 jun 2016 18:25

Mensen met tijd te veel die mij lastig vallen met allerhande zaken waar ik nu totaal niet van wakker lig.

IK HEB EXAMENS! :parts: :x :angry: :angry:

:ibi:
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Grensgeval
Regular user
Regular user

Bericht door Grensgeval » 05 jun 2016 18:31

Tussen het moment dat mijn mobiele data op was, en het moment dat ik de melding kreeg dat het op was, heb ik zo maar eventjes 14€ aan mobiel internet verbruikt. :wtf:
Welcome to my world of make believe

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 05 jun 2016 22:18

Ik haat voetbal, gewoon omdat ik het niet kan. Wel zal ik eens kijken naar belangrijke wedstrijden bv. de Rode Duivels enzovoort
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 06 jun 2016 01:56

Ik kan niet slapen, fhhklhgffypofsaqsfxcj :headbang:

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 06 jun 2016 16:56

Automatische mail schreef: Je bestelling wordt vandaag tussen 15:06 en 16:06 bezorgd.
*gaat 's middags zorgeloos lunchen met een vriend, en zorgt ervoor dat ie zeker op tijd terug is*

Briefje in de brievenbus schreef: Helaas hebben wij u op 6/06 om 13u15 niet aangetroffen.
:roll:
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Robbe

Bericht door Robbe » 06 jun 2016 18:27

Ugh...

2 uur van mijn blokdag verloren omdat mijn bankkaart foetsjie is!
Natuurlijk heb ik dit weer voor in de examenperiode, wanneer ik net maar anderhalve dag heb voor een hoofdvak --'
Where should I go?

Logic3S
New user
New user

Bericht door Logic3S » 06 jun 2016 18:28

Er heeft vandaag iemand tegen onze wagen gereden op de parking van de Carrefour van Gent.
Natuurlijk geen enkel spoor van iemand die iets gezien heeft of een briefje van de "dader", en de schade is echt wel aanzienlijk: deuken in de deur, bumper en hoofdframe, een kapotte velg, een paar afgebroken stukken van de carrosserie... Dit wordt en dure grap...

Stelletje onbekwamen onmenselijke chauffeurs!! :angry: :angry: :angry: :angry:

Bij deze een hartelijke oproep aan iedereen: als je tegen een wagen rijdt, neem dan je verantwoordelijkheid!

**zucht :roll: **
Ik moet iedereen teleurstellen: holebi-zijn is een doodnormale, saaie, biologische en chemische realiteit. Ik leef er elke dag mee, en ik kan niet zeggen dat ik er speciaal last van heb. - Tom De Cock (MNM)

Wiske
Schattigaard van 2017

Bericht door Wiske » 06 jun 2016 21:16

Onze leerkracht godsdienst doet haar lessen nogal (Humhum) traag, waardoor we niet alles kunnen zien. En welk stuk slaan we dus over? Datgeen over holebi-acceptatie! :demon:
Vorig jaar was het precies hetzelfe. Ik vind dat super dat ze daar echt belang aan hechten om in de cursus te steken enzo maar als ze die lessen nu eens gaven ..
:grouphug:

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 06 jun 2016 22:01

Ik haat mensen die denken dat je je aanstelt. Ik vind het gewoon grappig als mensen elkaar niet kunnen aanvoelen. Zeker als je beseft hoe weinig achtergrondkennis ze hebben en niet weten waarover ze praten. Ik zeg je dat met de huidige technologie nog veel misbruik gaat gebeuren: zo heb je zelfs artsen die het geslacht van de baby op aanvraag kunnen manipuleren en je wilt niet weten welke experimenten wetenschappers uitvoeren op dieren om tot betere geneesmiddelen te geraken. Om nog te zwijgen van de rivaliteit die heerst tussen wetenschappers en dokters onderling. Mensen begrijpen niet dat je je echt zorgen kunt maken daarin, gewoon uit angst waar de mensheid naartoe evolueert heden ten dage. Ik zou soms gewild hebben dat ik liever nog in een minder competitieve wereld was opgegroeid. Ik snap trouwens ook niet goed dat mensen echt moeten sporten om tot een gezond gewicht te komen: gewoon regelmatig eten en sporten. De diploma's van vroeger zijn vandaag niet meer te vergelijken met vandaag: de technologie neemt exponentieel toe.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Logic3S
New user
New user

Bericht door Logic3S » 06 jun 2016 22:14

Robbe schreef:Ugh...

2 uur van mijn blokdag verloren omdat mijn bankkaart foetsjie is!
Natuurlijk heb ik dit weer voor in de examenperiode, wanneer ik net maar anderhalve dag heb voor een hoofdvak --'
Van je bankkaart geen spoor? We schieten je snel centen voor :p
#VABreclame
Laatst gewijzigd door Logic3S op 06 jun 2016 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik moet iedereen teleurstellen: holebi-zijn is een doodnormale, saaie, biologische en chemische realiteit. Ik leef er elke dag mee, en ik kan niet zeggen dat ik er speciaal last van heb. - Tom De Cock (MNM)

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 06 jun 2016 22:18

Thor schreef:Ik haat mensen die denken dat je je aanstelt. Ik vind het gewoon grappig als mensen elkaar niet kunnen aanvoelen. Zeker als je beseft hoe weinig achtergrondkennis ze hebben en niet weten waarover ze praten. Ik zeg je dat met de huidige technologie nog veel misbruik gaat gebeuren: zo heb je zelfs artsen die het geslacht van de baby op aanvraag kunnen manipuleren en je wilt niet weten welke experimenten wetenschappers uitvoeren op dieren om tot betere geneesmiddelen te geraken. Om nog te zwijgen van de rivaliteit die heerst tussen wetenschappers en dokters onderling. Mensen begrijpen niet dat je je echt zorgen kunt maken daarin, gewoon uit angst waar de mensheid naartoe evolueert heden ten dage. Ik zou soms gewild hebben dat ik liever nog in een minder competitieve wereld was opgegroeid. Ik snap trouwens ook niet goed dat mensen echt moeten sporten om tot een gezond gewicht te komen: gewoon regelmatig eten en sporten. De diploma's van vroeger zijn vandaag niet meer te vergelijken met vandaag: de technologie neemt exponentieel toe.
Rustig ademhalen. Ontspan.
Spoiler! :
Afbeelding
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 06 jun 2016 22:30

Thor schreef:Ik haat mensen die denken dat je je aanstelt. Ik vind het gewoon grappig als mensen elkaar niet kunnen aanvoelen. Zeker als je beseft hoe weinig achtergrondkennis ze hebben en niet weten waarover ze praten. Ik zeg je dat met de huidige technologie nog veel misbruik gaat gebeuren: zo heb je zelfs artsen die het geslacht van de baby op aanvraag kunnen manipuleren en je wilt niet weten welke experimenten wetenschappers uitvoeren op dieren om tot betere geneesmiddelen te geraken. Om nog te zwijgen van de rivaliteit die heerst tussen wetenschappers en dokters onderling. Mensen begrijpen niet dat je je echt zorgen kunt maken daarin, gewoon uit angst waar de mensheid naartoe evolueert heden ten dage. Ik zou soms gewild hebben dat ik liever nog in een minder competitieve wereld was opgegroeid. Ik snap trouwens ook niet goed dat mensen echt moeten sporten om tot een gezond gewicht te komen: gewoon regelmatig eten en sporten. De diploma's van vroeger zijn vandaag niet meer te vergelijken met vandaag: de technologie neemt exponentieel toe.
Zie je dit niet allemaal een beetje te extreem? :p

OT: Mijn pas nieuwe Apple Earpods (ter vervanging van mijn vorige die stuk waren) zijn al stuk vanaf het begin! :headbang: Ik zal wel constant naar de winkel rijden en terug om die oortjes te laten omruilen. :demon:
Come quickly, I'm tasting stars!

Robbe

Bericht door Robbe » 06 jun 2016 22:36

Where should I go?

Pancake
Forumkoppel 2017

Frustraties, irritaties, ergernissen,... [10]

Bericht door Pancake » 06 jun 2016 22:55

Ik erger mij aan incoherente en pessimistische onzin.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Gesloten