Mensen leren kennen. Omgeving sint-niklaas / antwerpen / gen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
disneylover**
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Mensen leren kennen. Omgeving sint-niklaas / antwerpen / gen

Bericht door disneylover** » 04 jan 2016 11:44

Hey allemaal.

Ondertussen , heel recent op 30 december had k een goed gesprekje met men ouders. Ze weten al langer van me twijfels of k al dan niet op jongens zou vallen.En tot voor 30 december gingen ze er dan ook met volle negatie en verzet mee om. Ik kon daar zelf niet goed mee om en ze zagen ook dat t erg zwaar op me weegde en ook gevolgen had op men studie en andere zaken.

Het was dus enorm fijn om te horen dat mijn ouders t er wel nog moeilijk mee zouden hebben, maar me wel zouden aanvaarden als k zo zou zijn :)

Hun steun vind ik erg belangrijk :)
Maar de twijfel op wat k nu echt val blijft in me hangen.Mijn hoofd wil een bevestiging zien met verliefde gevoelens.

Als niet geoute jongen wegens de twijfel, durf k niet echt een holebi vereniging binnen stappen. Ik ben ook niet echt een party animal :p
Dus langs die weg is t vr mij ook lastig om iemand te vinden.

Via internet en apps heb k al gemerkt dat er amper jongens opzitten vr iets serieus zeg maar :)

Iedereen wordt ook wel aangetrokken dr bepaalde gezichtskenmerken denk k ^^

Dus nu vroeg k me af of jullie tips hadden waar k serieuze mensen kan leren kennen :)

Bedankt vr jullie reactie ^^
Mensen die meer over me willen weten of me beter willen leren kennen mogen me gerust een pb sturen ^^
Tot snel :p
Spoiler! :
modeditDubbelpost verwijderd - mod
modeditDarkcrow zijn reactie heb ik mee verplaatst uit het andere topic.
- Wall
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mezelf even voorstellen en nieuwe mensen leren kennen :)
Hey :)

Ik wou mezelf na een lange tijd niet op het forum te zitten toch even voorstellen :)

Ik ben een jongen van 21 jaar uit Sint-Niklaas en ben bijna afgestudeerd als bachelor in de verpleegkunde :p

De mensen rondom me en ook de patiënten zeggen dat k een rustig persoon.
Blijkbaar zou k rust uitstralen :lol:

Mijn grootste interesse is dan natuurlijk ook het zorg dragen voor al wat leeft op deze wereld en men kennis omtrent gezondheidszorg bij te schaven :lol:

Zaken die k in men vrije tijd leuk vind zijn reizen maken, de natuur intrekken, gewoon lekker chillen in bad of onder een knus fleece dekentje voor tv, fotos maken, pretparken&dierenparken, naar zee gaan en nog andere leuke dingen ^_^

Ik ken nog niet echt veel holebi 's in mijn vriendenkring :)

Daarom wil ik op t forum wel nieuwe mensen leren kennen :mrgreen:

Als je me na deze korte voorstelling met bepaalde vragen zit of me beter wil leren kennen, aarzel dan niet om me een pb te sturen :P :)

Groetjes, disneylover :D
modeditIets te snel geklikt, maar de inhoud van je andere post heb ik nog kunnen recupereren. (zie bovenstaande)
- Wall

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Re: Mensen leren kennen. Omgeving sint-niklaas / antwerpen /

Bericht door Darkcrow » 05 jan 2016 15:14

Hey,

Ik wilde gisteren al antwoorden, maar ja je kent dat, de router had het begeven juist toen ik wilde antwoorden.
Proficiat met je eerste stap naar het outen toe. Ik zelf heb me ook bij mijn moeder geout een jaar geleden toevallig rond Nieuwjaar. Het moeilijkste moet nog komen je outen bij de rest van de familie en bij vrienden, dit heb ik nog niet gedaan behalve één vriend weet het, toevallig iemand die ik hier op het forum terug heb leren kennen. (Ik heb bij hem in de klas gezeten.)

Dat van een Holebi vereniging binnen te stappen, dat is inderdaad een moeilijke stap. Je weet dat je ergens naar toe gaat waar je waarschijnlijk niemand kent, en als je iemand kent dan wordt je al snel vrienden. Dat is zoals het gaat bij Holebi's je kent elkaar dat ben je al snel vrienden.
Ik zou het toch een keer overwegen om naar een holebi vereniging te gaan, toch een keer die moeilijk stap zetten. O ja, ik ondervonden dat ze niet bijten daar.

Op het internet en apps zijn er wel die een serieuze relatie willen, maar het probleem is hoe vind je ze? Het begint al met de juiste site te vinden of de juiste app. Sommige van die zijn meer gericht op het seksleven dan op een relatie. En als je de juiste site/app gevonden hebt dan begint het moeilijkste, een persoon die je aanstaat vinden. En dan hopen dat de persoon die je iets stuurt ook terug antwoord, dat laatste is een probleem. De meeste antwoorden niet om verschillende reden, ze volgen het gewoon niet meer, ze kunnen niet antwoorden omdat ze geen premium hebben, enz.

De plaats war je serieuze mensen kunt vinden... Wel, buiten dit forum heb ik ook geen idee. Als ik het zou weten zou ik je zeggen, want ik ben zelf ook op zoek naar andere Holebi's.
Ik kan je enkel veel succes toewensen met jouw zoektocht naar Holebi vrienden en misschien een lief.

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Mezelf even voorstellen en nieuwe mensen leren kennen :)

Bericht door Darkcrow » 05 jan 2016 15:57

Leuke voorstelling, je bent eindelijk een beetje meer opener naar ons toe. I vergelijking met een jaar terug durf je nu tenminste iets te zeggen. Je hebt ook interessante interesses, een echte levensgenieter kan ik eruit afleiden. O ja ter verduidelijking met zorg dragen bedoel je hiermee enkel naar de verpleging gericht of meer naar het uiterlijk voorkomen?

Foto's maken maak je die enkel van landschappen en de natuur of maak je ook graag foto's van cultuur of historische gebouwen, enz.?

Met de natuur in trekken bedoel je dan een gewone wandeling in de bossen of echt met een kampeeruitrusting de natuur ingaan?

Nog een vraagje lees je ook graag?

Ik wens je verder nog veel succes met het leren kennen van nieuwe mensen op dit forum. ;)

disneylover**
Regular user
Regular user

Bericht door disneylover** » 05 jan 2016 17:07

Bedankt! :)

Met zorg dragen bedoel enerzijds men toekomstig beroep.
Maar er ook zijn vr vrienden en familie die t moeilijk hebben.
En respect hebben voor natuur en dier.

Men uiterlijk plaats k daar niet echt onder :p
Alhoewel k er altijd wel goed wil uitzien en verzorgd op straat loop.
Maar ik behoudt men mannelijkheid erin :)

Haha die fotos is vrij ruim :p
Dat gaat van selfies tot natuur, tot gebouwen, dieren, etc xp

In de natuur zijn kan vr mij op veel aspecten. Een simpele boswandeling langs riviertjes in de ardennen kan me al erg deugd doen.
Maar ook de natuur op reizen verkennen al dan niet met een huurauto of te voet is een grote passie.
Met een rugzak en tent ben k nog niet echt rondgetrokken, maar daar sta k wel vr open.

En lezen niet echt :p
Toch geen literatuur als je dat bedoelt :)
Eerder grappige strips of roddelboekjes. :D

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 06 jan 2016 13:33

Graag gedaan disneylover**

Het meeste dat je aanhaalt is vanzelfsprekend.
Nu zit ik met een klein vraagje, jouw profielfoto is dit ook een foto die je zelf hebt gemaakt?

Voor rondtrekken ben ik niet persoonlijk zo voor, ik slaap niet zo graag in een tent. Ik heb dit al eens gedaan, en dat was gewoon in de achtertuin. Dit was zwaar tegengevallen, eerst ampeteerde de mieren mij, dan de muggen, en uiteindelijk begon het te regenen... Nee nooit meer.
Een wandeling in de natuur doe ik doodgraag.

Met lezen bedoelde ik het heel ruim.
Ik lees ook enkel strips manga en de ondertiteling op tv, als het een onverstaanbare taal is (Je kunt een Japanse animatiefilm(anime) anders moeilijk volgen.)
Laatst gewijzigd door Darkcrow op 06 jan 2016 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Wall » 06 jan 2016 14:02

Darkcrow schreef: Wel, Wall heeft alles een beetje overhoop gehaald, maar vergissen is menselijk.
Zo overhoop vind ik het er anders toch niet uitzien. Graag wat meer respect voor mijn verwoede poging om het andere bericht terug te vinden. Dank.

Stannekes1995
New user
New user

Bericht door Stannekes1995 » 06 jan 2016 14:35

Hey Disneylover,
Het is super dat jouw ouders het nu kunnen plaatsen. Voor ouders is het net als voor onszelf even wennen om het te kunnen plaatsen dat hun kind homo is. Elke ouder wilt volgens mij in eerste instantie het liefst een heterokind, dat is namelijk het ideaalbeeld dat veel mensen in gedachte hebben. Ze hebben tijd nodig om het te kunnen relativeren. Nu je hun steun hebt kun je jezelf volledig zijn zonder remmingen. Ik heb mezelf in mei 2015 geout en mijn ouders hebbben het ook even moeilijk gehad met de gedachte dat ze i.p.v. een schoondochter, een schoonzoon zullen hebben. Ik heb gewoon mijn ding gedaan de afgelopen maanden zonder te veel te vragen of zeggen over mijn geaardheid en wat ze ervan vinden. Heel veel mensen hebben me de afgelopen maanden zien openbloeien en daardoor zijn mijn ouders nu volledig mee. Ze steunen me nu volledig. Ze willen me alleen maar gelukkig zien en dat zal bij jou wel net hetzelfde zijn. Ik ben nooit echt een enorm feestbeest geweest maar de afgelopen maanden heb ik het er toch goed van genomen. Homo's zijn er overal daarvoor hoef je echt niet naar een homobar of homofeestje. Ik ben nog nooit in een holebicafé geweest, maar ik heb ondertussen toch echt wel veel homo's leren kennen. Neem gewoon de tijd om alles te ontdekken, forceer niks. En om even alles en iedereen tegen te spreken, op Tinder & Grindr zitten (als je goed screent) echt wel gasten die je oprecht beter willen leren kennen. Er zitten ook veel mensen op die gewoon seks willen, maar als je dat niet wilt negeer je die gewoon hé.

Als je nog vragen hebt of je wilt eens praten, stuur gerust een pb.

Groetjes
Stannekes1995 ;)
Je leeft maar één keer dus geniet van het leven!!!

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 06 jan 2016 23:02

Wall schreef:
Darkcrow schreef: Wel, Wall heeft alles een beetje overhoop gehaald, maar vergissen is menselijk.
Zo overhoop vind ik het er anders toch niet uitzien. Graag wat meer respect voor mijn verwoede poging om het andere bericht terug te vinden. Dank.
Sorry, dat je het zo opvatte. Ik bied hierbij mijn excuses aan.

Gesloten