in de war met mezelf.

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
space raccoon

in de war met mezelf.

Bericht door space raccoon » 19 nov 2015 20:09

Dag iedereen,

Om te beginnen dit is mijn eerste post dat ik hier zet en hopelijk krijg ik dan een reactie hier van :). Ik zit met een probleempje, Het is niet echt een probleem maar eerder nieuwsgierigheid enzo. Ik zal mezelf eerst even voorstellen: Ik ben een jongen van 22 jaar en woon in vlaams brabant. In mijn vrije tijd doe ik sport badminton en ga ik weg met vrienden. Ben hier op het forum terrecht gekomen omdat ik eigenlijk een beetje twijfel aan mezelf. Ik heb in mijn verleden nog nooit een relatie gehad met iemand van het vrouwelijke geslacht, heb wel eens gekust enzo maar daar bleef het ook bij. Ik ben wel al verliefd geweest vaak op meisjes maar nooit met iemand echt iets gehad. Dus ben ik begin van deze week beginnen twijfelen aan mezelf. Ik heb me afgevraagd van is het zo voorbestemd dat ik nog nooit een vriendin heb gehad? Misschien om dan erachter te komen dat ik niet hetero ben? Toen dacht ik van het toch eens een kans te geven en beginnend met een post op dit forum. Ik wist al van dit forum via awel.be doordat ik al dingen had opgezocht of iemand kampte met hetzelfde probleem maar die heb ik dan niet gevonden. En zoals ik al eerder hier heb vermeld begin ik aan mezelf te twijfelen en ga het toch eens een kans geven om mensen of jongens te ontmoeten of te leren kennen die ook bi of homo zijn om eens te kijken of dit me eigenlijk wel ligt. Heb er al met een vriendin over gehad wat ik dacht hiervan en ze had me duidelijk gezegd dat haar vriendschap niets ga veranderen tegen over mij wat ik ook beslis en dat ik het misschien wel eens moet proberen. En dan dacht ik meteen aan de bijeenkomsten die jullie organiseren die op de website staan om daar eens naartoe te gaan en te kijken hoe dat allemaal verloopt en dat ik dan antwoorden kan vinden. Misschien weten jullie wat ik met al die gedachten en gevoelens kan doen?

Ps: Ik ben nog nooit verliefd geweest op jongens voor zo ver dat ik weet maar ik kijk soms wel naar andere jongens en betrap ik mezelf er op.

Alvast bedankt voor jullie meningen en reacties.

Roslin87
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: in de war met mezelf.

Bericht door Roslin87 » 03 dec 2015 12:31

Allerliefste minion ;)

Uitzoeken, gewoon die gevoelens uitzoeken. Is met al het vallen en opstaan vandien, maar het is het waard op het einde van de rit (als je het helemaal zeker weet en er gewoon staat). En gewoon jezelf blijven en durven zijn. Lijkt evident, maar is het niet altijd.
Leer mensen kennen en zoek het verder uit. Het is altijd beter met mensen om je heen, die ook hetzelfde doormaken en/of doorgemaakt hebben, dan helemaal alleen.
Je kunt hiervoor sowieso op het forum terecht en kijk ook eens of er geen activiteiten zijn in je omgeving van lokale verenigingen.

Zo ongeveer heb ik het ook uitgevogeld. Maar dit is dan weer mijn manier, ik vermoed dat het bij iedereen anders is. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

space raccoon
New user
New user
Geslacht: Man

Re: in de war met mezelf.

Bericht door space raccoon » 03 dec 2015 22:09

Roslin87 schreef:Allerliefste minion ;)

Uitzoeken, gewoon die gevoelens uitzoeken. Is met al het vallen en opstaan vandien, maar het is het waard op het einde van de rit (als je het helemaal zeker weet en er gewoon staat). En gewoon jezelf blijven en durven zijn. Lijkt evident, maar is het niet altijd.
Leer mensen kennen en zoek het verder uit. Het is altijd beter met mensen om je heen, die ook hetzelfde doormaken en/of doorgemaakt hebben, dan helemaal alleen.
Je kunt hiervoor sowieso op het forum terecht en kijk ook eens of er geen activiteiten zijn in je omgeving van lokale verenigingen.

Zo ongeveer heb ik het ook uitgevogeld. Maar dit is dan weer mijn manier, ik vermoed dat het bij iedereen anders is. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Dear Roslin,

Tuurlijk heb ik hier iets aan en bedankt voor je reactie :). Ik ben idd aan het kijken voor mensen die ongeveer hetzelfde meemaken of mee hebben gemaakt te ontmoeten. Daarom was ik ook de zondag aanwezig. En ik ben denk ik ook van plan voor nog naar zo een activiteiten te gaan om het zeker te weten.

Groetjes,
Space raccoon

Gesloten