Is ze gay?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
iamagirl
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Is ze gay?

Bericht door iamagirl » 12 nov 2015 02:09

Hey iedereen

Ik zit met een dilemma, er zit bij mij op school een super mooi meisje en we hebbe veel gemeenschappelijke interesses maar ik heb er nog nooit tegen gepraat ik heb ze onlangs toegevoegt op fb en ig en we like af en toe foto's van elkaar maar ik weet ni of ze lesbisch is ... haar beste vriend is homo dus ze is wel open minded maar hoe kom ik erachter of ze gay is of niet? Mag ik het haar gwn vlak af vrage via messenger? Hoe moet ik dit aanpakken? :s

Darkcrow
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Is ze gay?

Bericht door Darkcrow » 17 nov 2015 19:17

Ik zou het niet via messenger vragen want dan komt het over als een grap, zoiets serieus kan je haar beter persoonlijk vragen en als ze zou vragen waarom dat zeg je haar die reden ook. Ik denk dat dit een zwaar gewicht van je hart zal afhalen. Hoewel hetgeen waar je op hoopt een kans kleiner dan 5% is.

Solangelo
New user
New user

Bericht door Solangelo » 11 jan 2016 20:33

Ik ken ook een jongen uit mijn school,
die ik echt énorm leuk vindt, heb nog nooit met hem gepraat,
wel vrienden op fb en ook foto's en zo liken, we hebben een paar gemeenschappelijke vrienden, maar ik weet ook niet of hij mij leuk vindt :-?

fabio
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door fabio » 11 jan 2016 20:47

Probeer toch al eerst eens met haar te praten, ik zou dat niet zomaar vragen, en idd zeker niet via Messenger. Als je gewoon al eens met haar praat kan je mss wel al een vriendschap opbouwen en kan je het zo te weten komen, of toch wat vertrouwen winnen, moest ze er niet zo snel over praten. Je mag zeker altijd hopen, dat heb ik ook steeds gedaan in zo'n situaties, maar eens je die stap zet en het ook echt over dat onderwerp hebt mag je niet te veel van streek zijn of verdrietig omdat ze zou zeggen dat ze die gevoelens niet deelt.
En moest je niet goed tegen haar durven spreken begin je maar over een van die gedeelde interesses, daar kan zeker een leuk gesprek uit voortvloeien!

Groetjes en veel succes!
Fabio
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde

Gesloten