break up

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
1 bericht • Pagina 1 van 1

break up

Berichtdoor yumi » 03 nov 2015 23:51
Heey iedereen,

Na meer dan een jaar is het vanavond uit met mijn vriend.
Ik weet niet waar het is mis gegaan maar vanavond heb ik er zelf een punt achter gezet.
Ik wil gewoon effe alles kunnen neer typen en misschien heb ik iets aan Julie reactie's en misschien hebben andere die nog in de kast zitten ook iets aan mijn verhaal.
Het begon dus allemaal meer dan een jaar geleden in augustus 2014,
ik keek altijd zowel naar jongens en meisjes. Ik kwam op een punt dat ik 18 jaar was en nog altijd geen relatie had gehad.
ik poste hiet een redelijk depressief bericht waar ik veel reacties op kreeg die mij toen echt er boven op hebben geholpen
en waardoor ik toch graag contact wilden leggen met andere jongens die ook het zelfde gevoel hadden als mij.
Toen ontdekte ik Tinder en leerde ik een jongen kennen N. ik sms'te en skype'te heel veel met hem.
Op een gegeven moment wou hij en ik zelf met elkaar afspreken de eerste date verliep zowat onwennig veel momenten van stilte enzoo,
en toen is er op één of andere manier toch gekust geweest, Ik had hem op voorhand gezegd da tik nog niet 100 procent wist of ik op jongens viel maar het voelde goed heel goed zelfs :p Na twee weken stelden hij mij voor het feit dat ik het tegen mijn ouders moest zeggen dat ik een relatie met een jongen had . ik zo bang als iets het gezegd ze reageerden altbij goed tegen mijn verwachtingen in, ale ja mijn pa was nog wat onwennig enzo maar diezelfde dag ben ik direct van zijn ma bij hem mogen gaan slapen h j had dat dan gevraagd enzo, Om thuis even te kunnen ontlopen :p .Dit was dus het begin nu ga ik verder naar waar alles zo'n beetje downhill is gegaan :/ hij was dus altijd veel eisend zoals ik moest het ook aan mijn school vrienden zeggen dat ik homo ben ben wat ik niet gedaan had omdat ik in mijn laatste jaar zat en ik had al problemen met de leerkracht en als ik dit zou zeggen en nog eens gepest ofzo er zou mee worden was school al helemaal een hel voor mij,ZO een dingen kwamen wel geregeld voor nu de laatste maanden als ik naar hem knam kwam hij zelfs de deur niet meer open doen kwam zij vader dat doen hij zat dan op zijn stomme xbox en als ik dan hey kwam zeggen stoorde ik hem ale ja.
seks was er bijna niet meer en nu kwam zijn beste vriendin woensdag slapen dusja ben ik niet welkom vanavond ik vind als ge een relatie heb moet ge zo veel mogelijk tijd met elkaar door brengen als ge kunt en niet zo, ik had er allemaal geen probleem mee dat hij met zijn vriendin dingen doet maar ik werk nu ik heb nu 5 dagen vrij ik zou wel samen willen geweest zijn met mijn vriend :/
er is nog zo veel meer te vertellen maarja het voelt toch goed om toch dit effe neer te kunnen typen,
Sorry voor de onsamenhangende tekst en het gebrek aan leestekens maar dit deed echt deugd je eerst echte relatie doet altijd pijn als dat kapot gaat
yumi
New user
New user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

1 bericht • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Archief