Forummeeting: spelletjesmiddag! (29 november)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Forummeeting: spelletjesmiddag! (29 november)

Bericht door Wall » 28 nov 2015 12:24

Nog één keer slapen!

space raccoon
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door space raccoon » 28 nov 2015 12:57

spannend :o Deze morgend stond ik op met de gedachte van oh nee het is morgen al. Achjah gwn een leuke dag van maken en dan komt het wel in orde :p

Fantasy Lover

Bericht door Fantasy Lover » 28 nov 2015 14:32

SHIT! Ik dacht dat het vandaag was, nog een geluk dat ik het op tijd heb gezien. Anders stond ik daar

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 28 nov 2015 18:35

We spelen een spel vanavond morgen!
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

Roslin87
Regular user
Regular user

Bericht door Roslin87 » 29 nov 2015 08:44

Check pb Fantasy Lover en Space Racoon

lisabxxxxx01
Regular user
Regular user

Bericht door lisabxxxxx01 » 29 nov 2015 10:06

Amuseer jullie ;)

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 29 nov 2015 21:08

Bedankt meetingteam om dit zo mooi te organiseren !
Kus van de juf en een bank vooruit! :klap: :klap:

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 29 nov 2015 21:54

Idem. Super georganiseerd, leuke activiteit! :yes: :klap:
Leuk om de bekende gezichten terug te zien, en daarbovenop heel leuk om nieuwekes te zien. Hopelijk hadden jullie het ook naar jullie zin. ;)
Op naar de volgende :D

space raccoon
New user
New user

Bericht door space raccoon » 29 nov 2015 23:13

Het was idd wel goed georganiseerd :)

En voor een eerste keer vond ik het wel leuk en gezellig alleen was die eerste stap zetten wel even van zou ik het wel doen? Maar dan toch gedacht van wrm ook niet? Nu ik hier toch ben anders was ik voor niks gegaan en heb ik geen leuke namiddag gehad :D.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 29 nov 2015 23:17

Bedankt aan VindGeenNaam:p en Roslin87 voor het mee helpen organiseren van de geslaagde meeting! :klap:

Ook bedankt aan iedereen die is gekomen! Blij om te horen dat jullie je zo geamuseerd hebben. :klap:
Come quickly, I'm tasting stars!

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 01 dec 2015 18:35

Goed georganiseerd! Helemaal mee eens!

Ik vond deze meeting fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar. Zijn er al plannen voor de volgende meeting?
Misschien een nieuwjaarsreceptie? :bid:
Het was leuk om eens de namiddag te delen met andere Holebi's, immers het moeilijk is om contacten te vinden met andere Holebi's in een uithoek van het land. :cry: Waarvan ik geschrokken was, was van hoe iedereen eruit zag. Soms het tegengestelde van mijn verbeelding. Ik was ook geschrokken van de knappe gasten die er waren.

Dat spel met die dieren was wel leuk. Hetgeen wat ik wel jammer vond dat is dat op het einde, ik me een beetje buitengesloten voelde. Iedereen was in kleine groepjes nog wat aan het bijpraten. Maar ik had niemand om mee te babbelen omdat ik nieuw was. Ik ben uiteindelijk maar gaan meeluisteren met één van de groepjes.

Fantasy Lover

Bericht door Fantasy Lover » 01 dec 2015 18:40

Darkcrow schreef:Dat spel met die dieren was wel leuk. Hetgeen wat ik wel jammer vond dat is dat op het einde, ik me een beetje buitengesloten voelde. Iedereen was in kleine groepjes nog wat aan het bijpraten. Maar ik had niemand om mee te babbelen omdat ik nieuw was. Ik ben uiteindelijk maar gaan meeluisteren met één van de groepjes.
Had dan op mijn schouder getikt! Ik heb juist hetzelfde gevoeld en heb uiteindelijk een boekje gelezen

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 01 dec 2015 18:56

Darkcrow schreef:Zijn er al plannen voor de volgende meeting?
Misschien een nieuwjaarsreceptie?
Er zijn nog geen plannen voor een volgende meeting, maar er wordt al wel over nagedacht.
Ik vermoed dat er voor februari (en dat is dan al op zijn snelst) geen nieuwe meeting zal zijn: veel gebruikers en mods hebben blok en examens.
Darkcrow schreef:Hetgeen wat ik wel jammer vond dat is dat op het einde, ik me een beetje buitengesloten voelde. Iedereen was in kleine groepjes nog wat aan het bijpraten. Maar ik had niemand om mee te babbelen omdat ik nieuw was. Ik ben uiteindelijk maar gaan meeluisteren met één van de groepjes.
Fantasy Lover schreef: Had dan op mijn schouder getikt! Ik heb juist hetzelfde gevoeld en heb uiteindelijk een boekje gelezen
Dit gaan we mee nemen naar de volgende keer en zullen dat proberen aan te pakken!
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

space raccoon
New user
New user

Bericht door space raccoon » 01 dec 2015 23:35

Darkcrow schreef:Goed georganiseerd! Helemaal mee eens!

Ik vond deze meeting fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar. Zijn er al plannen voor de volgende meeting?
Misschien een nieuwjaarsreceptie? :bid:
Het was leuk om eens de namiddag te delen met andere Holebi's, immers het moeilijk is om contacten te vinden met andere Holebi's in een uithoek van het land. :cry: Waarvan ik geschrokken was, was van hoe iedereen eruit zag. Soms het tegengestelde van mijn verbeelding. Ik was ook geschrokken van de knappe gasten die er waren.

Dat spel met die dieren was wel leuk. Hetgeen wat ik wel jammer vond dat is dat op het einde, ik me een beetje buitengesloten voelde. Iedereen was in kleine groepjes nog wat aan het bijpraten. Maar ik had niemand om mee te babbelen omdat ik nieuw was. Ik ben uiteindelijk maar gaan meeluisteren met één van de groepjes.
haha ik had ook zo een verbeelding van hoe de meesten eruit zouden zien of dergelijke maar uiteindelijk bleek het dan niet zo te zijn, maar zagen ze eruit als gewone mensen. Je zou niet eens zien aan hun uiterlijk of ze homo,lesbisch of bi zijn. Maar uiteindelijk vond ik het wel een leuke namiddag vooral om idd contact te leggen met andere 'lotgenoten' of ook hoe ik het mag noemen :p. En ik had niet echt het gevoel van 'alleen' te zijn alleen idd wel jammer dat sommigen echt in een groepje zaten. Vooral op het einde toe dan.

ps darkcrow: Als je nog eens niemand kent op een meeting mag je me best wel aanspreken :). Ik ben zelf niet het meest sociale type maar eens als ik mensen leer kennen betert het wel :D

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 02 dec 2015 09:31

Onze excuses als dat zo aanvoelde. Dat was niet de bedoeling. We houden hier in het vervolg zeker rekening mee!

Gesloten