Gezocht: meisjes en vrouwen die getuigen.

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
1 bericht • Pagina 1 van 1

Gezocht: meisjes en vrouwen die getuigen.

Berichtdoor adarr91 » 17 sep 2015 13:20
“Hoe weet je nu zeker of je lesbisch bent? Zou je het eerst niet eens met mij proberen?”
“Als je het nu uitmaakt, dan weet ik niet tot wat ik in staat ben.”
“Alsof je na mij nog iemand zal kunnen vinden die jou wil?”
“Zijn die borsten echt?”

Klinken bovenstaande uitspraken je bekend in de oren, of heb je ze al bij meisjes in je omgeving gehoord? Dan zoekt Wel Jong Niet Hetero, samen met çavaria Regenbooghuis Brussel en Garance vzw, jou! In het nieuwe Equal Love-project willen we geweld tegenover lesbische en biseksuele meisjes en vrouwen en transmeisjes en transvrouwen bespreekbaar maken.

Daarom zoeken we jou! WJNH zoekt verhalen waarbij je in een situatie terechtkwam waarbij men over je grens ging. Verhalen die anderen aan het denken kan zetten. Ons bewust zijnde dat je verhaal soms heel gevoelig kan zijn, kan je je verhaal ook anoniem brengen.

We zoeken vooral lesbische of biseksuele meisjes of vrouwen en transmeisjes- of vrouwen die bereid zijn om je verhaal te brengen voor de camera in de week van 5 tot 18 oktober. Opnieuw geldt dat als jij het niet ziet zitten om je verhaal te brengen, iemand anders jouw verhaal kan brengen in jouw plaats voor de camera of je onherkenbaar kan gemaakt worden.

Wil je graag helpen of wil je meer info? Dan kan je terecht bij bart.vandenbussche@weljongniethetero.be .

#laatvanjehoren
#maakeenverschilvooriemandanders
#equallove
- The journey of a thousand miles begins with one step -
adarr91
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26
Geslacht: Vrouw

1 bericht • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Archief