Terug van weggeweest

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Lasse26m
New user
New user
Geslacht: Man

Terug van weggeweest

Bericht door Lasse26m » 07 sep 2015 23:18

Beste forumgangers,

Zo'n 9 jaar geleden kwam het forum in mijn leven, toen las ik veel verhalen van anderen en postte ik zelf mijn verhaal hier. Het hielp mij om bepaalde zaken beter te plaatsen en ook heb ik dankzij dit forum hele leuke mensen leren kennen. Daarom dat ik na lange tijd afwezigheid mij nog eens terug een profiel heb aangemaakt om terug nieuwe vrienden hier te maken.

Een paar woorden over mezelf: ik zou mezelf omschrijven als een hardwerkende, ietwat onzekere jonge gast. Op professioneel vlak combineer ik een job in (digitale) marketing met een zelfstandige activiteit in bijberoep. Daarbuiten probeer ik voldoende tijd vrij te maken voor mijn vrienden en kennissen en voor sport (in mijn geval hoofdzakelijk tennis op competitie niveau, fietsen en lopen).

De tijden dat ik mensen tegenkwam tijdens het uitgaan of studentenleven zijn spijtig genoeg opzij, daarom zoek ik hiervoor misschien dit alternatief... Laat het met samenvatten als: 'de zotte jaren zijn een beetje voorbij' :-) Qua karakter ben ik sociaal, positief ingesteld, een open boek, daadkrachtig en af en toe ook wat koppig! :-) Ik probeer elke dag de wereld te verbeteren en ook mijn steentje bij te dragen in vrijwilligerswerk.

Aarzel niet om mij een bericht te sturen, om wat te chatten, elkaar te ontmoeten en wie weet...

Tot snel?

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Re: Terug van weggeweest

Bericht door geeninspiratie » 08 sep 2015 07:37

:welkom: :welkom: :welkom:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 08 sep 2015 12:52

Welkom terug!
Fluctuat nec mergitur

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 08 sep 2015 16:34

welkom terug hier. :D

just_me2102
Experienced user
Experienced user

Bericht door just_me2102 » 19 sep 2015 22:56

:D :welkom: ! Welkom terug ! :welkom: :D

jolei
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door jolei » 29 sep 2015 12:05

Welcome back :-)

Welk vrijwilligerswerk doe je? (Nieuwsgierig!)

Gesloten