Op zoek naar lotgenoten

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Ona
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Op zoek naar lotgenoten

Bericht door Ona » 24 aug 2015 22:06

Ik ben een vrouw van 30 die al jaaaaaren (zo'n 20 ondertussen) schrik heeft om lesbisch te zijn en zich afvraagt of ik nu effectief lesbisch ben of niet.
Ik voel me al jaren niet goed in mijn vel en heb hier al jaren twijfels over maar er komt maar geen duidelijkheid over.

Ik zou graag eens afspreken met leeftijdsgenoten die in een gelijkaardige situatie zitten of zaten zodat ik mijn hart eens kan luchten.
Ik vind het namelijk heel erg moeilijk om hier met vrienden of familie over te praten omdat ik denk dan meteen de "stempel" lesbisch te krijgen terwijl ik eigenlijk helemaal niet weet wat er nu eigenlijk aan de hand is met me...

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Op zoek naar lotgenoten

Bericht door Springbal » 01 sep 2015 02:32

Hey Ona,

Ik ga je op dat vlak niet direct kunnen helpen, omdat ik niet lesbisch ben, maar vanwaar komt voor jou de schrik om lesbisch te zijn, en wat maakt dat je twijfelt of je al dan niet lesbisch zou zijn?

Groetjes
Springbart
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

stille waters
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Op zoek naar lotgenoten

Bericht door stille waters » 23 sep 2015 13:33

Hallo

Ik heb een gelijkaardig probleem. Wij mensen willen graag weten waar we staan en in welk hokje we passen, maar dat hoeft helemaal niet. Ik vind het zelf ook moeilijk om voor mezelf toe te geven dat ik het niet weet, maar de gedachte dat je het niet móét weten kan helpen. De term 'agnostisch' wordt vooral gebruikt met betrekking tot het geloof, maar kan ook hier van toepassing zijn. Ik hou mezelf altijd voor dat ik ooit wel verliefd zal worden en of het dan een meisje of een jongen is, maakt niet zoveel uit. Zekerder dan dat kun je toch nooit worden. Misschien moet je je dat eens afvragen: ben ik al eens verliefd geweest?

Ik weet niet of dit je kan helpen, maar ik wens je veel sterkte!

Gesloten