Verliefd op een getrouwde vrouw

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
1 bericht • Pagina 1 van 1

Verliefd op een getrouwde vrouw

Berichtdoor Peppetje » 07 aug 2015 11:24
Hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw op het forum maar ik had een vraagje. Wie van jullie heeft al eens gevoelens gehad voor een andere vrouw die nog eens getrouwd blijkt te zijn en kinderen heeft? Mij overkomt het nu en ik weet niet goed of zij ook iets voor mij voelt... Het is frustrerend want ik ben zot van haar. Ik heb haar leren kennen op de werkvloer en van in het begin hadden we die klik. Als we in elkaars ogen kijken smelt ik want ze lijkt ook altijd met veel verlangen naar mij te kijken. Gisteren hadden we bij haar thuis afgesproken terwijl haar vrouw en kinderen niet thuis waren. Er zijn veel ongemakkelijke stiltes gevallen, veel blikken naar elkaar, veel nerveuze zuchten en ook veel geflirt. Ze zegt gelukkig te zijn in haar relatie maar ik merk aan alles dat ze iets voelt voor mij. Toen ik haar vroeg of we nog eens zouden afspreken zag ze dat meteen zitten. Ze stelde voor om te gaan picknicken in een park. We hebben al een datum dus ik kan al nt wachten! Na onze afspraak heb ik haar bedankt voor de fijne namiddag via sms. Ze vertelde me dat ze het zo leuk vond en het zeker voor herhaling vatbaar was. Na enkele sms'jes stuurde ik een droevig gezichtje achter een zin en antwoorde daarop dat ze me liever ziet lachen. Ik antwoorde dat ik nochtans altijd lach wanneer ik bij haar ben. Daarop antwoorde ze: hoe zou dat komen...xx. Ik antwoorde, omdat je zo leuk bent waarop ze antwoorde: straks doe je mij nog blozen! Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hieruit moet afleiden. Langs de ene kant voel ik ook vlinders van haar kant, maar langs de andere kant zegt ze me dat ze gelukkig is in haar relatie. Haar lichaamstaal spreekt haar vaak tegen... Wat denken jullie?
Peppetje
New user
New user

Geslacht: Vrouw

1 bericht • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Archief