Slices of Life [7]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [7]

Bericht door TylerXD » 29 jan 2016 19:48

Ik heb echt een fantastische week achter de rug! Een hele week de laatste 100 dagen gevierd!
Elke dag verkleed komen in een ander thema, gisteravond een etentje met de klas en daarna nog uitgeweest.
Vanochtend een heerlijke ontbijt/brunch met de zesdejaars en daarna gaan paintballen met de klas (en mijn gezwollen vingers zijn een mooie herinnering daaraan :ibi: )

Hoewel ik echt uitkijk naar volgend jaar, ga ik het toch spijtig vinden om het middelbaar achter mij te laten :-? Zeker na deze week!

Confusion
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Confusion » 29 jan 2016 20:36

Toch neig wanneer je eens voluit een echt wederkerig gesprek kunt hebben met iemand over je nerd-igste interesses. Gewoon lekker doorratelen zonder bang te moeten zijn dat je gesprekspartner zich verveeld, en zelfs enthousiast antwoord krijgen! Dat was een verfrissende ervaring.

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 30 jan 2016 02:51

Wat geschuifelt op de dansvloer op de fuif van de laatstejaars van het college! Leuk weerzien van leerkrachten en leuke gesprekken. Ze blijken mij toch nog goed te herinneren. Ze wensen mij alle geluk toe, want dat maak je tenslotte zelf. Voor de rest niet veel homo's gespot, misschien moet ik toch wel eens opteren voor een holebifuif. Alleen durf ik daar niet zo alleen naar toe gaan... Whatever, toffe avond gehad al bij al. Ook eerst samen iets drinken op café was pas echt plezant. Eens bijpraten na hun examens.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 31 jan 2016 12:34

Gisteren na de match kwamen de kindjes van mijn medespeelsters naar me toe. Hun kinderuitspraken waren echt schattig. Bijvoorbeeld: "Jij bent zo groot dat wij vanaf nu alle matchen gaan winnen!" Gevolgd door een onderzoekende blik naar mijn gsm om te controleren of het wel degelijk een gsm was. Het showen van het eerste uitgevallen tandje. En toen we naar de cafetaria kwamen, moest ik naast eentje komen zitten. Wellicht omdat ze me dan gemakkelijker kon knuffelen. Ze wou me zelf meepakken naar huis, maar dat kon niet omdat mijn auto anders achterbleef en zou wenen. Ik hou van die kinderlijke spontaniteit. Ik heb er een nieuwe vriendin bij.

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 31 jan 2016 16:37

Goede Engelse mail opstellen, part 76425 (om te bewijzen dat ik deftig Engels kan, woeha). En ik maar naïef denken dat ik er vanaf was door Frans en Nederlands te gaan studeren...
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 31 jan 2016 19:15

Lin schreef:Goede Engelse mail opstellen, part 76425 (om te bewijzen dat ik deftig Engels kan, woeha). En ik maar naïef denken dat ik er vanaf was door Frans en Nederlands te gaan studeren...
Ik voel u, de afgelopen maand heb ik ook ongeveer zo'n 695475221656 e-mails opgesteld in een andere taal. Alleen moesten die van mij worden opgesteld in het Frans, terwijl ik het sterkst ben in Engels en Nederlands.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 01 feb 2016 10:24

Ontbijten in de Hema met oude bomma's. Dolletjes!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 01 feb 2016 11:28

Reuel schreef:Ontbijten in de Hema met oude bomma's. Dolletjes!
Bomma's die elkaar verdringen om zo snel mogelijk bediend te worden. :love: En dan de beste plaatsjes willen bezetten. :rock:
Fluctuat nec mergitur

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 01 feb 2016 15:01

Vandaag heb ik dus mijn eerste examen van dit schooljaar afgelegt in het Examencommissiecentrum te Brussel. Frans schriftelijk, check. Nu volgen er dus nog drie, groot feest! Maar ja, wat moeten al die brave forummertjes in het voortgezet onderwijs hier dan wel niet zeggen? Ik doe vol eerbied mijn virtuele hoed af voor jullie!

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 01 feb 2016 22:58

1 'dagje' stage op de huisartsenwachtpost, en direct een nachtshift toegewezen krijgen :)
Studenten met nachtshift brengen zelf een slaapzak en matras mee.
:greenthing: Ik ben eens benieuwd :greenthing:
Spoiler! :
... hoe awkward dat zal zijn

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 02 feb 2016 22:26

Een grappige/pijnlijke situatie vandaag:
Ik voelde me vanmiddag niet lekker, dus ik zeg:
"Ik hoop dat ik niet ziek word, want er zijn al veel zieken in mijn klas."
*Beste vriend geeft mee een bitch slap*
Vriendin: "Wat doe jij nu?"
Vriend: "Ik klop de ziekte uit hem."

:roflmao: Naja, het heeft precies wel geholpen :ibi:

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 02 feb 2016 22:57

Ik ben vandaag eens gaan shoppen met mijn beste vriendin van het middelbaar. Beste beslissing ooit! We hebben geroddeld over Jan en alleman, herinneringen opgehaald en ik heb nog toffe kleren gevonden ook! Moeten we meer doen :p
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 03 feb 2016 13:51

Lang geleden dat ik griep had, maar toch blij dat ik niet alleen ziek ben :p

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 03 feb 2016 14:14

Ik heb me gisterennacht toch wel kostelijk geamuseerd toen de ouders van de kindjes waarop ik aan het babysitten was, terug thuiskwamen.

Man man man, die waren zo zat als iets!!
Gelachen dat ik heb :') . En de mama vond haar portefeuille niet, en ze belde toen naar de mensen waar ze gaan eten waren. Dit tafereel werd vervolgd door een zatte stem klinkend door de telefoon met de boodschap dat ook hij niet wist waar die portefeuille naar toe is.
Ik kon dus niet betaald worden. Uiteindelijk mocht ik mijn rekeningnummer achterlaten :'). En die mensen maar 1000 x sorry zeggen :roflmao:

Tijdens dit hele tafereel ondervroeg de papa mij dan nog eens... 'En hoe zit het in de liefde jong?!'. Ik heb daar toch weer eventjes een mooi stukje theater opgevoerd :lol: .
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 04 feb 2016 09:24

Ik was eigenlijk aangenaam verrast hoe een gemengde bende scholieren (type: vrij stoer en grote mond) op de trein gisterenavond aan het praten waren over seks en relaties. Heel chill en relax. Er zat één homo en één lesbo tussen...En dat was precies de normaalste zaak van de wereld. Die deden gewoon mee en er werd totaal niet mee gelachen of mopjes gemaakt ofzo.
(allez..Natuurlijk is dat de normaalste zaak van de wereld. Maar het is niet evident op die leeftijd dat holebi's als 'one of the guys' gezien worden.)
Ik was eigenlijk echt aangenaam verrast van de 'normaalheid' waarmee ze ermee omgingen. Het was echt geen issue. Tof om hen zo labelloos bezig te horen.. Goed zo, jongens! Zoals jullie moeten er meer zijn!
:klap:
Spoiler! :
Ok ja..losstaande van het feit dat ik mij eigenlijk wel ergerde aan hun luidruchtigheid.
Niemand in de treinwagon heeft er boodschap aan dat de Jeffrey zichzelf probeerde te pijpen :what:
Fluctuat nec mergitur

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 05 feb 2016 16:42

Jupla. Opnieuw een Gentse primeur achter de rug. Op den asfalt gepletst met de fiets. Uit pure lompigheid, op een baan die perfect in orde was. :p
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

wingin
Regular user
Regular user

Bericht door wingin » 05 feb 2016 18:53

Vandaag bij de 100 dagen hebben de zesdejaars een barricade opgeworpen voor de schoolingang. De leerlingen en leerkrachten moesten er maar overgeraken. Maar ik kreeg een hand toegereikt van een knappe zesdejaar die er mij over hielp. Ik voel mij nu zo vereerdAfbeelding(en hij was knap hoor ;) )

Volgend jaar mijn beurt, muaha.

fabio
Regular user
Regular user

Bericht door fabio » 05 feb 2016 19:11

Volledig uit de bol gaan na de resultaten te zien van de examens! Nog een weekendje goed feesten en dan aan het tweede semester beginnen. Paper, jij moet even wachten nu!
:banana: :egyptian: :bananas: :typ:
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 06 feb 2016 14:34

Vannacht op de bus, een paar haltes na mij stappen paar gasten op , die nogal ruiken naar wiet. Nog een paar haltes verder stappen een groep meisjes op, die roken dat ook, totdat een van de meisjes zei 'Shaaaring is caaaring'. Ik vond het wel hilarisch.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 07 feb 2016 16:12

Het is wel tof als je homo bent en zeker als niemand het weet: kleedkamers, een speciale gebeurtenis bij zwemtrainingen :p

Gesloten