Zit er namelijk aan te denken deze app te gebruiken om iemand te zoeken (en vinden) die mijn bischierige kant kan helpen ontdekken

PS: Ik weet niet of dit in deze topic past maar daten heeft volgens mij met relaties te maken dus daarmee!
2 !quantum schreef:Nou dat is wel heel erg kort door de bocht hoor. 't Is gewoon wat je er zelf van maakt.
³Coincidence schreef:2 !quantum schreef:Nou dat is wel heel erg kort door de bocht hoor. 't Is gewoon wat je er zelf van maakt.
Wou het net zeggen maar quantum was me al voor.
En 4!! 'T is toch vooral een geweldig snelle en makkelijke manier om mensen te leren kennen. De vieze (oude) mannen blokkeer je gewoon en je gaat verder met de leuke jongens, hoe ver je wilt gaan; gewoon chatten, afspreken, sexdate,... Dat kies je zelf!JFK schreef:³Coincidence schreef:2 !quantum schreef:Nou dat is wel heel erg kort door de bocht hoor. 't Is gewoon wat je er zelf van maakt.
Wou het net zeggen maar quantum was me al voor.
Je oogst, wat je zaait.
jajajaReuel schreef:Ik heb het gevoel dat ik toch serieus wat mis, zonder smartpheuwn...
Goh nee.. dat vind ik nu weer niet. Je mist eigenlijk niets.Reuel schreef:Ik heb het gevoel dat ik toch serieus wat mis, zonder smartpheuwn...
Inderdaad.. Of anders zou de vriendschap zo goed zijn dat je dat in real life doet, of je maakt die plannen in een Facebookgesprek ofzo. Maar dan denk ik dat je ondertussen elkaar dan al wel goed genoeg kent om te kunnen weten wat je ervan mag verwachten..JFK schreef:![]()
Moest iemand mij op grindr meevragen naar Parijs, zou ik enkel maar 'weirdo' kunnen denken.
nemesis schreef:Oh my word, girls, ik zei toch al "ging daten en vroeg hem uiteindelijk mee naar Parijs"?
Daar zit dus tijd tussen. IRL-tijd enzo.