Grindr

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Curieuzeneus
New user
New user
Geslacht: Man

Grindr

Bericht door Curieuzeneus » 22 apr 2015 14:44

Mens die ervaring hebben met Grindr? Hoe werkt het? Goeie of slechte ervaringen mee gehad?

Zit er namelijk aan te denken deze app te gebruiken om iemand te zoeken (en vinden) die mijn bischierige kant kan helpen ontdekken :roll:

PS: Ik weet niet of dit in deze topic past maar daten heeft volgens mij met relaties te maken dus daarmee!

Barry
Senior user
Senior user

Re: Grindr

Bericht door Barry » 22 apr 2015 15:50

wat zoek je dan precies eigenlijk? je wilt je bischierige kant ontdekken. dat klinkt als: 'ik zou graag eens van de grond gaan met een jongen.' in dat geval ben je aan het juiste adres op Grindr, want het enige wat je daar gaat vinden is een seksdate. voor serieuze dingen moet je daar zeker niet zijn.

quantum
Experienced user
Experienced user

Bericht door quantum » 22 apr 2015 15:58

Nou dat is wel heel erg kort door de bocht hoor. 't Is gewoon wat je er zelf van maakt.
Voor vorst, voor vrijheid en voor recht.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 22 apr 2015 15:58

quantum schreef:Nou dat is wel heel erg kort door de bocht hoor. 't Is gewoon wat je er zelf van maakt.
2 !
Wou het net zeggen maar quantum was me al voor. :p
Come quickly, I'm tasting stars!

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 22 apr 2015 16:00

Het leent zich meer tot snelle dingen, zoals sexdates, dan mensen leren kennen voor een relatie.
Indien je dat wilt kan je het een kans geven.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 22 apr 2015 16:32

Coincidence schreef:
quantum schreef:Nou dat is wel heel erg kort door de bocht hoor. 't Is gewoon wat je er zelf van maakt.
2 !
³
:p

Je oogst, wat je zaait. :wink:
Fluctuat nec mergitur

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 22 apr 2015 17:29

ok, maar ik heb nog maar weinig serieuze berichten gekregen op die app.

Louis
New user
New user

Bericht door Louis » 22 apr 2015 18:24

Tja Grindr heeft zijn momenten :p

Maar zeggen dat het enkel dient voor sexdates dient, is inderdaad misschien een beetje kortzichtig ;)
Ik zit al even op grindr en ben nog nooit ingegaan op een zo'n verzoek. Aan de andere kant heb ik wel veel toffe mensen leren kennen waarmee het soms heel goed klikt ;) De reacties hangen inderdaad gewoon af van hetgeen je zoekt ;)

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 23 apr 2015 22:53

JFK schreef:
Coincidence schreef:
2 !
³
:p

Je oogst, wat je zaait. :wink:
En 4!! 'T is toch vooral een geweldig snelle en makkelijke manier om mensen te leren kennen. De vieze (oude) mannen blokkeer je gewoon en je gaat verder met de leuke jongens, hoe ver je wilt gaan; gewoon chatten, afspreken, sexdate,... Dat kies je zelf! ;)
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

Curieuzeneus
New user
New user

Bericht door Curieuzeneus » 24 apr 2015 01:57

Ik heb het toch maar geïnstalleerd maar ik kom hier eigenlijk terug met wat vraagjes :D

Je kan op je profiel ingeven bij welke "tribe" je hoort maar moet je dan aangeven wat je zoekt of wat je zelf bent? En als je maar een normale jongen bent op ontdekking, wat dan? :D
't Is even wennen, dat Grinder-gedoe!

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 24 apr 2015 14:21

Ik heb het gevoel dat ik toch serieus wat mis, zonder smartpheuwn... :p
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Beschuit
New user
New user

Bericht door Beschuit » 25 apr 2015 23:45

Hoe je het ook draait of keert en wat je ook zoekt, Grindr is en blijft een vleeskeuring, van de ergste soort zelfs :P Als je gezicht sommige jongens niet aanstaan, doen ze zelfs de moeite niet om te antwoorden ;) Natuurlijk kan het altijd gebeuren dat je iemand normaal en leuk leert kennen via die app, maar mij is dat enkel nog maar sporadisch overkomen :) Om eerlijk te zijn weet ik niet waarom ik er nog steeds opzit, gohja, misschien hoop ik ergens nog steeds om iemand bijzonder tegen te komen :P Hope never dies :P Ook al weet ik dat dat niet zo snel zal gebeuren ;) In ieder geval, veel succes met je Grindr profiel :P

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 26 apr 2015 16:01

Reuel schreef:Ik heb het gevoel dat ik toch serieus wat mis, zonder smartpheuwn... :p
jajaja :awkward:

Soms dooft het gesprek rap uit of mondt het uit in de gebruikelijke clichés (wat studeer je, van waar ben je,...) maar ik merk wel dat ik meer moeite doe als de persoon mij qua uiterlijk behoorlijk aanstaat. Soms blokkeer ik ook gewoon iemand op basis van enkele foto's, niet mooi dat weet ik... :oops: (al denk ik wel dat er velen zijn die dit doen!)... 't is een ongelofelijke vleeskeuring maar dat kan ook al eens leuk zijn... :smile:
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 27 apr 2015 11:20

Reuel schreef:Ik heb het gevoel dat ik toch serieus wat mis, zonder smartpheuwn... :p
Goh nee.. dat vind ik nu weer niet. Je mist eigenlijk niets.
Het is een vleeskeuring natuurlijk. En na een tijdje steekt het toch serieus tegen. Altijd dezelfde mensen etc zoals ik zei. Het werkt ook ons idee van 'shoppen' tussen mensen en 'contacten zijn inwisselbaar' in de hand.

Grindr is geen instrument van de duivel, maar het is ook niet zaligmakend. Weet gewoon wat je doet.
Fluctuat nec mergitur

Nilezz
New user
New user

Bericht door Nilezz » 29 apr 2015 00:39

Ik heb de app een paar keer gebruikt, en moet zeggen dat het af en toe een leuk gesprekje opleverde. Maar meer ook niet tot nu toe

nemesis
Experienced user
Experienced user

Bericht door nemesis » 30 apr 2015 00:55

Hahahaha

Sterker nog: een vriend van me sprak met een jongen af via Grindr, ging daten en vroeg hem uiteindelijk mee naar Parijs (!!!) samen in een hotelkamer (!!!), omdat hij hem echt zag zitten en kreeg uiteindelijk in de stad der liefde te horen dat de grindrboy dacht dat het allemaal vriendschappelijk was geweest.

Naast de beste friendzone ooit, vind ik dit redelijk illustreren dat er écht mensen op Grindr zitten die op vriendschap uit zijn. :')

Aan alle ongestelde mensen hier: ja, het hebben van een leuk gezicht helpt altijd bij het leggen van contacten, maar dat is in het echte leven niet anders. Op feestjes maken we allemaal wel eens een grote boog om een ork, toch?
Ἕρος δαὖτ᾽ ὲτίναξεν ἔμοι φρένας, ἄνεμος κατ᾽ ὄρος δρύσιν ἐμπέσων.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 30 apr 2015 08:59

:what:

Moest iemand mij op grindr meevragen naar Parijs, zou ik enkel maar 'weirdo' kunnen denken.
Fluctuat nec mergitur

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 30 apr 2015 11:07

JFK schreef::what:

Moest iemand mij op grindr meevragen naar Parijs, zou ik enkel maar 'weirdo' kunnen denken.
Inderdaad.. Of anders zou de vriendschap zo goed zijn dat je dat in real life doet, of je maakt die plannen in een Facebookgesprek ofzo. Maar dan denk ik dat je ondertussen elkaar dan al wel goed genoeg kent om te kunnen weten wat je ervan mag verwachten..
Come quickly, I'm tasting stars!

nemesis
Experienced user
Experienced user

Bericht door nemesis » 30 apr 2015 14:57

Oh my word, girls, ik zei toch al "ging daten en vroeg hem uiteindelijk mee naar Parijs"?
Daar zit dus tijd tussen. IRL-tijd enzo.

De reden dat ik het toch relevant vond, is dat de verwarring geschapen was door de verschillende verwachtingen rond Grindr. Mijn vriend was een beetje een Barry, verwachtte sexytimes en toen die uitbleven, dacht hij dat het juist meer betekende. Dat andere schaap zag Grindr meer als een vriendjes-en-vriendinnetjes-app, met de betreffende gevolgen van dien.

Soit, ik vind het van beide kanten weinig intelligent, maar jullie begrijpen dat ik me destijds kostelijk heb vermaakt.
Ἕρος δαὖτ᾽ ὲτίναξεν ἔμοι φρένας, ἄνεμος κατ᾽ ὄρος δρύσιν ἐμπέσων.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 30 apr 2015 15:01

nemesis schreef:Oh my word, girls, ik zei toch al "ging daten en vroeg hem uiteindelijk mee naar Parijs"?
Daar zit dus tijd tussen. IRL-tijd enzo.
Afbeelding

JA DAT WAS OOK NIET ECHT ZO DUIDELIJK IN JE BERICHT HOE KUNNEN WIJ DAT NU WETEN UITEINDELIJK ZIEN WIJ ALS METEEN ERNA EN NIET NA VERLOOP VAN TIJD
Spoiler! :
:wink:
Fluctuat nec mergitur

Gesloten