Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Coincidence
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Bericht door Coincidence » 04 mei 2015 19:18

De app van De Lijn. Djee-zus! Wat voor een bucht is me dat. Pakske rommel zeg.
Kort samengevat: wat heb je aan een app die niet werkt?

Een maand geleden werd er een grote update van uitgebracht en sindsdien was het spel helemaal naar de vaantjes. Wie durft er nu de release van zo'n app vrij te geven? :o Ik krijg hier bijna een hartaanval van!
En aan de recensies te zien zijn de problemen al gaande van 2012, ondanks de vele updates die er ondertussen zijn gekomen.
Spoiler! :
Om er een tekeningetje bij te maken: als er zich een fout voordoet wordt er een willekeurig incidentnummer gegenereerd, dat zelfs negatief kan zijn! Waar slaat dat op? (En wat heb je aan dat incidentnummer? 't Is niet dat ik er daarna ooit nog iets van hoor ofzo).

Afbeelding

Komaan, het is nu echt het simpelste van het simpelste om daar een begrenzing op te zetten zodat er enkel positieve nummers worden gegenereerd.
Come quickly, I'm tasting stars!

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 04 mei 2015 20:03

M'n ouders en hun kinderachtige ruzietjes... En dan elk proberen mij te paaien om de andere 'uit te spelen'. Soms heb ik het gevoel dat ik de ouder met 2 tieners ben.
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 04 mei 2015 21:43

Coincidence, gebruik de routeplanner van de nmbs, die werkt ook voor de Lijn. Geen idee of ze ook een app hebben.
VindGeenNaam:p schreef:M'n ouders en hun kinderachtige ruzietjes... En dan elk proberen mij te paaien om de andere 'uit te spelen'. Soms heb ik het gevoel dat ik de ouder met 2 tieners ben.
Mijn ervaring leert dat je je dan best tegen je beide ouders tegelijk keert. Op die manier creëer je twee nieuwe kampen: stomme mensen die ruziën en kamp verstandige mensen. Ook moet je slechte argumenten genadeloos neerhalen.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 04 mei 2015 22:25

Mijn laptop is de laatste weken extreem traag. Echt vreselijk, terwijl ik nochtans vrij geduldig ben.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 05 mei 2015 08:36

lenny schreef:ik zie scheel van de honger, kan niet eten omdat ik gevangen zit op de trein, heb (voor een keer) niets bij om te drinken.
Herkenbaar.
Altijd als ik niets van drinken meeheb op de trein, is er iets aan de hand. :-?
Fluctuat nec mergitur

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 05 mei 2015 16:58

Wakker worden met geruzie van je zussen :x

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 05 mei 2015 18:40

Reuel schreef:Jongens! Jullie hebben duidelijk AdBlockPlus nog niet ontdekt. ;) Jullie surfervaring zal nooit meer hetzelfde zijn. In de positieve zin dan! Weg met die verdomde reclame, pop-uptoestanden en andere vervelendheden op elke site.
Thanks! :D :adore: :adore: :adore: :adore:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 05 mei 2015 20:02

We zijn nu al een maand aan het wachten om onze adreswijziging officieel te kunnen maken door onze pas te laten aanpassen op het gemeentehuis, maar daarvoor moet er eerst een wijkagent zijn langsgeweest om te bevestigen dat wij effectief op dat nieuwe adres wonen. En we hebben er nog altijd geen gezien, laat staan dat we er al iets van gehoord hebben. :headbang: Daardoor kunnen we bij sommige instanties zoals banken en dergelijke ook onze adreswijziging nog niet laten doorvoeren, omdat die dat sowieso aflezen van je pas. Dus alles loopt hierdoor vertraging op.

Ook dat het meer dan een maand duurt om een sleutel te laten bijmaken (door het geklungel van het bedrijf waar die sleutels worden geproduceerd) begint me lichtelijk te frustreren.

En heel dat systeem van die wijkagent die moet langskomen vind ik zo onefficiënt en weinig soepel.. Als je een drukke mens bent die 6 op 7 aan het werken is – ook regelmatig 's avonds laat nog, wanneer kan die agent dat dan komen contoleren?

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 05 mei 2015 22:51

Ze werken normaal in shiften, dus soms eens laat, soms eens vroeger. Het helpt misschien om hem eens te bellen en een afspraak te maken? Succes!
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 05 mei 2015 22:54

Volgens mij had mijn moeder gezegd dat ze zeiden dat zij ons zouden bellen.

kameraadpjotr
Experienced user
Experienced user

Bericht door kameraadpjotr » 05 mei 2015 23:28

Coincidence schreef:We zijn nu al een maand aan het wachten om onze adreswijziging officieel te kunnen maken door onze pas te laten aanpassen op het gemeentehuis, maar daarvoor moet er eerst een wijkagent zijn langsgeweest om te bevestigen dat wij effectief op dat nieuwe adres wonen. En we hebben er nog altijd geen gezien, laat staan dat we er al iets van gehoord hebben. :headbang: Daardoor kunnen we bij sommige instanties zoals banken en dergelijke ook onze adreswijziging nog niet laten doorvoeren, omdat die dat sowieso aflezen van je pas. Dus alles loopt hierdoor vertraging op.

Ook dat het meer dan een maand duurt om een sleutel te laten bijmaken (door het geklungel van het bedrijf waar die sleutels worden geproduceerd) begint me lichtelijk te frustreren.

En heel dat systeem van die wijkagent die moet langskomen vind ik zo onefficiënt en weinig soepel.. Als je een drukke mens bent die 6 op 7 aan het werken is – ook regelmatig 's avonds laat nog, wanneer kan die agent dat dan komen contoleren?
Op den duur bellen ze ;-) Ook al mag dat eigenlijk niet ...
There is some sort of perverse pleasure in knowing that it's basically impossible to send a piece of hate mail through the Internet without its being touched by a gay program.
(Eric Allman)

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 06 mei 2015 07:02

Ipv te frustreren zou ik zelf eens bellen en bijvoorbeeld een afspraak proberen maken.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 06 mei 2015 10:49

Ze zijn serieus met onze voeten aan het rammelen...
Volgende week nog stage, de week daarna nog les en nog steeds geen lesrooster ontvangen voor die laatste week.
En ze moeten er ook niet eens aan denken om onze opdrachten voor op stage eens door te spelen :headbang:

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 06 mei 2015 15:20

Het Vlaams roltrappengebruik. Ergerlijk en aansluitingen smelten erdoor als sneeuw voor de zon!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

TylerXD

Bericht door TylerXD » 06 mei 2015 17:36

Sommige mensen zijn echt :headbang:
En dan heb ik over deze dame:

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.2330439

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 07 mei 2015 00:19

Na 11 weken en 5 mails heb ik vandaag eindelijk feedback gekregen van een examen van januari. Wat kreeg ik voor feedback? "Ik versta niet dat iedereen daar moeite mee had, alle oefeningen waren doodsimpel". Maar dan toont die docent wel dat het slaagpercentage voor zijn examen slechts 27% was. "Doodsimpel" jaja...
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 07 mei 2015 09:31

Reuel schreef:Het Vlaams roltrappengebruik. Ergerlijk en aansluitingen smelten erdoor als sneeuw voor de zon!
Ik duw ze aan de kanten hoor als ik mijn trein moet halen :yeahimcool: :mrgreen:
Zeker die types à la 'IK WIL NAAST MIJN VENTJE BLIJVEN STAAN. GEEN HAAR OP MIJN HOOFD DIE ERAAN DENKT OM AAN DE KANTEN TE GAAN'.

Ik heb ooit eens nageroepen naar zo'n type die luid commentaar op me had. 'moest je in Parijs leven, dan was je nu sociaal dood' :demon: :lovesigh:
TylerXD schreef:Sommige mensen zijn echt :headbang:
En dan heb ik over deze dame:

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.2330439
Lachende Profeet zijn reactie op FB vond ik zalig.
Disco Trut moet gewoon van ons allemaal onze advocaat worden. :rock: :tet: :adore:

Bring it on, bitch.
Fluctuat nec mergitur

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 07 mei 2015 11:10

Reuel schreef:Het Vlaams roltrappengebruik. Ergerlijk en aansluitingen smelten erdoor als sneeuw voor de zon!
²
Zo moeilijk is het toch niet om gewoon allemaal aan één kant te staan.
En bij voorkeur rechts. :p

Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Wall » 09 mei 2015 15:09

Wanneer mensen zomaar dingen verspreiden die je zelf wou vertellen. Dat is jammer. Dat is pijnlijk. Daar word ik boos van.

TylerXD

Bericht door TylerXD » 10 mei 2015 00:16

Mensen die stoken.

Gesloten