Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Mell
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Bericht door Mell » 26 jan 2016 20:26

Nieuwe mensen op het werk die denken dat ze alles beter weten dan degene die daar al jaren werken, want ze hebben 3 dagen opleiding gevolgd :roll:

Fantasy Lover

Bericht door Fantasy Lover » 26 jan 2016 21:48

sterretje schreef:Brrrr, en het is zo koud. :-?

OT: Zonet de trailer van het nieuwe seizoen van Temptation Island bekeken. Ik geloof dat de mensheid gedoemd is om zichzelf uit te roeien.
Heb je dat nu pas door? OT mensen die zitten de zagen over 19 cent voor een krant

Hombie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Hombie » 26 jan 2016 21:56

Fuck Telenet en hun onstabiele schijterij 's avonds met een grote vierkante cactus. Every damn time it's the same shit.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 27 jan 2016 08:10

Reuel schreef:
redwings schreef:Door een of andere reden rijden de treinen weer anders nu, waardoor ik op 3 minuten mijn aansluiting mis, dus met andere woorden 1u mag zitten wachten in Gent :angry:
Ze nemen die nieuwe sporen in dienst tussen Brussel en Gent dacht ik, in februari zouden we rapper in Brussel/Gent moeten zijn normaal gezien! Ik was ook verward gisteren, en ik kon nochtans een half uurtje langer slapen had ik het op voorhand opgezocht... Toen kon ik ze ook wel even schieten na een korte nacht :p
Het lijkt me sterk dat de dienstregeling daar al op aangepast zou zijn. De tijdswinst gaat maar 2-3 min zijn, met de huidige speling die hier en daar is ingebouwd lijkt me de winst niet groot. De echte winst zal er maar zijn als de twee sporen die nu buiten dienst zijn gegaan terug in dienst komen. Die zouden aan 200. Km/h te bereiden zijn, maar dat zou op zijn minst twee jaar duren.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 27 jan 2016 15:34

modlockAl aan 26 pagina's. Dit verdient een slotje. Het nieuwe topic vinden jullie hier.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Gesloten