Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Bericht door Reuel » 14 jan 2016 17:05

Ik vind dat eigenlijk een beetje triest van de leerkrachten. Niet verder kunnen denken dan hun eigen (beperkte) vakgebied.
Ieder z'n meug, verschil en dat zou ook geapprecieerd en objectief moeten beoordeeld worden zonder die autoriteit te misbruiken. Maar bon, gebeurt dus blijkbaar te weinig bij velen.

Ik blij dat ik nog een treffelijke school heb gezeten waar discussie en bedenkingen op een beleefde manier tussen leerkrachten en leerlingen konden gebeuren en dat er regelmatig rekening mee werd gehouden, -al was dat niet moeilijk als je maar met 2, 4 of 6 in de klas zat ^^.
Maar ik ben er wel dankbaar voor, want daardoor heb ik m'n mond af en toe eens leren opentrekken.

Nog een half jaartje en ge zijt er vanaf! (of uw hart eens luchten bij een vertrouwensleerkracht, kan ook helpen).
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Bericht door redwings » 14 jan 2016 17:06

Reuel schreef:Ik vind dat eigenlijk een beetje triest van de leerkrachten. Niet verder kunnen denken dan hun eigen (beperkte) vakgebied.
Ieder z'n meug, verschil en dat zou ook geapprecieerd en objectief moeten beoordeeld worden zonder die autoriteit te misbruiken. Maar bon, gebeurt dus blijkbaar te weinig bij velen.

Ik blij dat ik nog een treffelijke school heb gezeten waar discussie en bedenkingen op een beleefde manier tussen leerkrachten en leerlingen konden gebeuren en dat er regelmatig rekening mee werd gehouden, -al was dat niet moeilijk als je maar met 2, 4 of 6 in de klas zat ^^.
Maar ik ben er wel dankbaar voor, want daardoor heb ik m'n mond af en toe eens leren opentrekken.

Nog een half jaartje en ge zijt er vanaf! (of uw hart eens luchten bij een vertrouwensleerkracht, kan ook helpen).
Het probleem ligt niet bij docenten, maar bij verpleegkundigen op stage en die kunnen mij punten geven zoals ze willen hé... Tegen docenten durf ik beleefd in te gaan hoor...

Reuel

Bericht door Reuel » 14 jan 2016 19:07

Ahzow, dan zit de vork anders aan de steel! Zal er vanaf hangen wat je wil zeggen zeker, en wie je voor je hebt, zoals bij alles?

Maar ik doelde meer op TylerXD's reactie ;)

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 14 jan 2016 20:41

Stage is moeilijker, akkoord. Met leerkrachten kwam ik steeds al bij al goed overeen. Als leerling ken je ze best goed, dus maak daar handig gebruik van. Met die ene leerkracht dat het niet klikt, dat is dan maar zo. Daar maak je het beste van.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 15 jan 2016 14:13

Ik word al sinds begin deze week dagelijks een vijftal keer gebeld door een onbekend nummer dat afhaakt als ik opneem. Volgens het nieuws is er telefoonfraude aan de gang, want er zijn klachten binnengekomen van mensen die gebeld zijn door een nummer uit Zimbabwe. Bij mij staat er gewoon "no caller ID" op mijn gsm, dus ik kan ook niet weten of het uit Zimbabwe komt. De oplichters proberen te bellen en snel genoeg af te leggen zodat je zou terugbellen (wat veel geld zou kosten). Ik kan niet terugbellen naar een onbekend nummer, dus zit ik hier ondertussen wel met die talloze telefoontjes. :evil:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 15 jan 2016 16:15

Pancake schreef:Ik word al sinds begin deze week dagelijks een vijftal keer gebeld door een onbekend nummer dat afhaakt als ik opneem. Volgens het nieuws is er telefoonfraude aan de gang, want er zijn klachten binnengekomen van mensen die gebeld zijn door een nummer uit Zimbabwe. Bij mij staat er gewoon "no caller ID" op mijn gsm, dus ik kan ook niet weten of het uit Zimbabwe komt. De oplichters proberen te bellen en snel genoeg af te leggen zodat je zou terugbellen (wat veel geld zou kosten). Ik kan niet terugbellen naar een onbekend nummer, dus zit ik hier ondertussen wel met die talloze telefoontjes. :evil:
Soms kan je via je gsm wel een nummer blokkeren hoor?

OT: patiënten kunnen echt gemeen zijn.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 15 jan 2016 16:46

Hoe doe je dat als je geen nummer hebt? :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 15 jan 2016 20:31

Naast de standaard 'fuck de blok, na morgen nog 4 examens te gaan', ik probeerde net wat creatief te ontspannen, nog wat gitaar proberen spelen en zingen enzo, maar ik heb niks om gitaar mee op te nemen voor de moment (of het is de ingebouwde mic van m'n laptop en die kan dat toch niet aan) en alle teksten die ik de afgelopen 2 jaar ofzo zelf geschreven heb vind ik echt redelijk zwaar kak.

Er zijn er twee die nog een beetje meevallen, al de rest zou ik bijna afprinten/zoeken in mn papierstapel gewoon om ze te kunnen verfikken. Opdracht ontspannen: mislukt, en nu is het tijd om terug verder te gaan blokken.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 16 jan 2016 15:32

Ik zou nu in staat moeten zijn om Franse conversaties te voeren over grondwater, bruinkool en druivenoogsten. Nuttige woordenschat allemaal. -.-

-Matteo-

Bericht door -Matteo- » 16 jan 2016 17:52

Pancake schreef:Ik zou nu in staat moeten zijn om Franse conversaties te voeren over grondwater, bruinkool en druivenoogsten. Nuttige woordenschat allemaal. -.-
Eh ben, tant mieux. Sinon tu dois trouver quelqu'un pour pratiquer la matière hein! :DJ:

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 16 jan 2016 20:59

21u.... én in de helft van waar ik vandaag wou geraken. :emo:
PFFFF ... SCHOOL EH!

Geen nood forum, over 5 dagen post ik geen examengezaag meer :angelface2: :ibi:
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Fantasy Lover

Bericht door Fantasy Lover » 17 jan 2016 18:02

Mijn neef heeft aan mijn tablet gezeten en al mijn spelletjes zijn gewist fffffuuu!

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 21 jan 2016 19:00

Wanneer je iemands snap story gaat bekijken en hij duurt maar en hij duurt maar en je denkt "de volgende is vast de laatste" maar toch niet.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 21 jan 2016 19:34

sterretje schreef:Wanneer je iemands snap story gaat bekijken en hij duurt maar en hij duurt maar en je denkt "de volgende is vast de laatste" maar toch niet.
Dat was allemaal veel handiger met de seconden-aanduiding vroeger. Nu gaat dat niet meer :'(

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 24 jan 2016 17:32

Door een of andere reden rijden de treinen weer anders nu, waardoor ik op 3 minuten mijn aansluiting mis, dus met andere woorden 1u mag zitten wachten in Gent :angry:

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 24 jan 2016 17:48

Brrrr, en het is zo koud. :-?

OT: Zonet de trailer van het nieuwe seizoen van Temptation Island bekeken. Ik geloof dat de mensheid gedoemd is om zichzelf uit te roeien.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Enjoint
New user
New user

Bericht door Enjoint » 25 jan 2016 09:23

Geen verwarming op het werk!
Gelukkig WEL chocomelk :D

Reuel

Bericht door Reuel » 25 jan 2016 13:28

redwings schreef:Door een of andere reden rijden de treinen weer anders nu, waardoor ik op 3 minuten mijn aansluiting mis, dus met andere woorden 1u mag zitten wachten in Gent :angry:
Ze nemen die nieuwe sporen in dienst tussen Brussel en Gent dacht ik, in februari zouden we rapper in Brussel/Gent moeten zijn normaal gezien! Ik was ook verward gisteren, en ik kon nochtans een half uurtje langer slapen had ik het op voorhand opgezocht... Toen kon ik ze ook wel even schieten na een korte nacht :p

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 25 jan 2016 19:55

Ik ben een taak vergeten op te slaan :angry:

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 26 jan 2016 12:59

"Hey Lin, momenteel worden er geen studenten ingeschakeld. X houdt je hiervan normaal op de hoogte."

Wel, dan had X dat ook wel mogen doen.
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

Gesloten