Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Manspersoon
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Bericht door Manspersoon » 21 sep 2015 20:13

Eén dag en de nieuwe kotgenotes vinden me al een halve creep. Het is een talent.
...
Nee, het ligt aan hen. Stel giecheltrutten.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 22 sep 2015 19:50

Het is september en ik heb al stress en haat voor een leerkracht :headbang: :crazy: :angry: We zijn al goed begonnen...

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 sep 2015 17:24

Een van onze bewoners heeft dagen pijn gehad (de man is terminaal), omdat de dokter geen spuitdrijver wou opstarten. Blijkt dat de arts in kwestie dat ding niet kent. Komaan een beetje arts die zich bijschoolt kent dat wel (denk ik), het is niet dat de spuitdrijver de laatste nieuwe spitstechnologie is hé. Een tweedejaars verpleegkunde (sommige eerstejaars zelfs) kennen zoiets.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

lisabxxxxx01
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door lisabxxxxx01 » 28 sep 2015 11:17

Mijn dagje: vergaderen om te vergaderen om er dan later nog eens over te vergaderen. Waarom hebben ze dit woord toch ooit uitgevonden :-(

Enjoint
New user
New user

Bericht door Enjoint » 28 sep 2015 12:08

lisabxxxxx01 schreef:Mijn dagje: vergaderen om te vergaderen om er dan later nog eens over te vergaderen. Waarom hebben ze dit woord toch ooit uitgevonden :-(
Precies niet zoveel zin in vergaderen vandaag..
Niet te veel aan denken zo zal je dagje voorby vliegen!

Toi toi

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 28 sep 2015 19:53

Hoe moeilijk is het in Gent wel niet om looproutes te vinden met iets anders dan beton of asfalt als ondergrond.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 28 sep 2015 19:57

Wall schreef:Hoe moeilijk is het in Gent wel niet om looproutes te vinden met iets anders dan beton of asfalt als ondergrond.
Hoe moeilijk is het in Gent wel niet om fietsroutes te vinden die niet halfopen liggen of waar er kasseien keihard uitsteken. Gent fietsstad, m'n *tuut* xD
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 28 sep 2015 21:23

Hebben ze daar aan de Blaarmeerschen (of hoe je dat ook schrijft) geen Finse piste?

Anyways. Viva Leuven. Looproutes genoeg.
Spoiler! :
neen, ik ga mij niet volwassen gedragen. En nee, ik laat de Leuven versus Gent rivaliteit niet vallen :twisted:
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 29 sep 2015 09:02

Wall schreef:Hoe moeilijk is het in Gent wel niet om looproutes te vinden met iets anders dan beton of asfalt als ondergrond.
Et voila.
https://stad.gent/sport/lopen-gent
Gent zorgt voor u. :groovy:
Pancake schreef: Hoe moeilijk is het in Gent wel niet om fietsroutes te vinden die niet halfopen liggen of waar er kasseien keihard uitsteken. Gent fietsstad, m'n *tuut* xD
Klopt. Gent is absoluut geen fietsstad. Het pretendeert wel één te zijn. En dan kijk ik niet alleen naar het ontbreken van een fietsdeelsysteem maar eerder naar het ontbreken van dingen als infrastructuur.

BiNDing schreef:
Spoiler! :
neen, ik ga mij niet volwassen gedragen. En nee, ik laat de Leuven versus Gent rivaliteit niet vallen :twisted:
Een KU Leuven en UGent-rivaliteit mag je nog hebben :wink: (hoe wel die ook stom is... We zouden moeten blij zijn om twee topuniversiteiten te hebben op zo'n kleine oppervlakte) , maar Gent en Leuven als stad vergelijken is appels met peren vergelijken. :greentongue: ( 251.133 inwoners vs 98.292 inwoners, en dan zwijg ik nog over andere factoren) Allez ja...
Fluctuat nec mergitur

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 29 sep 2015 18:21

Beetje uit het centrum maar echt fantastisch om te lopen: De Rozebroeken! Er is een trimpiste, maar je kan ook gewoon in het bos gaan lopen. Onverhard en ongestoord. Je waant je precies helemaal op de buiten.
De Gentbrugse Meersen zijn nog wat meer uit het centrum maar ook heel fijn. Zonder piste, maar wel allemaal kleine aarden wegjes.
Het heeft wat meer weg van veldlopen, maar ik vind in de natuur gaan lopen persoonlijk fijner dan toertjes draaien op een piste tussen duusd andere lopers.
En in het centrum maar oersaai: het Zuidpark. Zachte kiezelondergrond.

En bij deze on-topic: ik ben ziek waardoor ik al vier dagen niet heb kunnen sporten. :( (Mijn niet-sportieve vroegere zelve zou me hier nu vierkant uitlachen, maar ik voel dat echt!)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 29 sep 2015 19:30

Ik heb de Gentbrugse Meersen geprobeerd, maar dat was toch niet zo ideaal aangezien het er redelijk hobbelig was. Volgende keer ga ik daar aan het UZ eens proberen. Merci, JFK!

En Echo, niet klagen over vier dagen, hé. Bij mij was het twee jaar op non actief. Intussen ben ik mijn sportlichaam en fysiek volledig kwijt en dat is dan ook weer meteen on topic.

lisabxxxxx01
Regular user
Regular user

Bericht door lisabxxxxx01 » 29 sep 2015 19:58

Loop routes genoeg in Gent maar de ideale route bestaat er niet volgens mij ;-)

Echo ik snap het wel als je 4 dagen niet kan sporten dan wil je er zo snel mogelijk terug invliegen. De energie die je erna krijgt mis je dan gewoon.

Zathura
Regular user
Regular user

Bericht door Zathura » 29 sep 2015 22:34

Fuck gast, loop naar de hel. Ik zag je graag en dat doe ik ergens waarschijnlijk nog steeds, maar op dit moment word ik zo gek van je dat je gewoon uit mijn leven mag verdwijnen. (Zal niet moeilijk zijn, want dat is eigenlijk het probleem. -.-)
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 30 sep 2015 17:27

JFK schreef:
Pancake schreef: Hoe moeilijk is het in Gent wel niet om fietsroutes te vinden die niet halfopen liggen of waar er kasseien keihard uitsteken. Gent fietsstad, m'n *tuut* xD
Klopt. Gent is absoluut geen fietsstad. Het pretendeert wel één te zijn. En dan kijk ik niet alleen naar het ontbreken van een fietsdeelsysteem maar eerder naar het ontbreken van dingen als infrastructuur.
Dat is zo waar! Ge rijdt uw fiets hier zomaar kapot. En vindt de weg maar eens naar de deftige (fiets)straten: je moet ze eerst spontaan tegenkomen. Brussel lijkt me eigenlijk qua fietsinfra méér oké dan Gent om te fietsen: wegen en fietspaden zijn vrij comfortabel en de gewestelijke fietsbewegwijzering is überduidelijk met kleurtjes, cijfers, letters, afstanden en locaties. (juist spijtig van de hufterige chauffeurs in la capitale)!

Soit, OT:

De Uniefbib in Gent. Heel onduidelijke classificatie en de boeken zijn overal verspreid: verschrikkelijk!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 01 okt 2015 09:17

Ik wil graag eens naar &of, maar ik heb volgende week altijd laatdienst tot 22u ...

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 01 okt 2015 23:08

Reuel schreef:
JFK schreef:
Dat is zo waar! Ge rijdt uw fiets hier zomaar kapot. En vindt de weg maar eens naar de deftige (fiets)straten: je moet ze eerst spontaan tegenkomen. Brussel lijkt me eigenlijk qua fietsinfra méér oké dan Gent om te fietsen: wegen en fietspaden zijn vrij comfortabel en de gewestelijke fietsbewegwijzering is überduidelijk met kleurtjes, cijfers, letters, afstanden en locaties. (juist spijtig van de hufterige chauffeurs in la capitale)!

Soit, OT:

De Uniefbib in Gent. Heel onduidelijke classificatie en de boeken zijn overal verspreid: verschrikkelijk!
Ik moet wekelijks mijn banden oppompen door die kasseien hier -.-
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 01 okt 2015 23:28

IK ... HEB ... HET ... GEHAD......... :crazy:

Inschrijven op oasis betekent automatisch ingeschreven worden op de cursussites van het desbetreffende jaar en opleiding op minerva.
Maar wat blijkt?? Die worden op 1 na allemaal niet gebruikt...

Wanneer je dan eindelijk weet welke cursussites er nu werken en welke niet, de desbetreffende vervanger gevonden hebt en je zelf hebt ingetekend, denk je dat je er bent...
MAAR NEEUUUUH
Blijkt nu dat er NOG een infosite is waar hetzelfde opstaat als op een andere infosite (lesroosters, groepsverdeling, etc) maar dan met het stagerooster erbij in tegenstelling tot de andere. En hoe moet je dat ontdekken? omdat iemand anders ineens over het stagerooster begint en je dat nergens kan vinden.
Mag je meteen ook horen dat je er nog niet eens tussen staat ook
Spoiler! :
En neen, dat had niet te maken met dat ik nog niet ingetekend was op die infosite, want anderen die ook niet ingetekend waren, staan er wel tussen
Moet ik nu nog wachten tot madam antwoordt, en ondertussen neemt iedereen al contact op met hun artsen om afspraken te maken.
Dat wordt gaatjes vullen :headbang:
Spoiler! :
En denk maar niet dat er over deze wantoestanden ook maar 1 mailtje van het decanaat gekomen is. Ze wisten nog van niets toen iemand langsging, 'je moet maar een mailtje sturen'. Dat was al een week geleden gebeurd en er is nog steeds geen antwoord/oplossing gekomen

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 02 okt 2015 16:04

Wall schreef:En Echo, niet klagen over vier dagen, hé. Bij mij was het twee jaar op non actief. Intussen ben ik mijn sportlichaam en fysiek volledig kwijt en dat is dan ook weer meteen on topic.
Ik heb nog nooit een sportlichaam gehad :D Met dank aan onwillige knie, maar nu dat helemaal is opgelost, vlieg ik er helemaal in. En inderdaad, een weekje niet sporten en je voelt je al een papzak (ik mis inderdaad de energie die sporten geeft).
Maar als er geen blessures zijn, kun je er inderdaad gemakkelijk helemaal in opgaan en zie je ook vlug resultaat. Da's fijn :D
(en bij deze, morgen ga ik terug sporten, yez)

OT: ramen gewassen, keihard m'n best gedaan, en dan als de zon er gaat opzitten, toch strepen zien. (typisch op de plekken waar ik niet goed aankon...)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Grensgeval
Regular user
Regular user

Bericht door Grensgeval » 05 okt 2015 22:28

Ik reed vandaag na het werk naar huis via de omleidingsroute van de omleidingsroute, en dan blijkt dat ze die ook nog eens omgeleid hebben.

Wie verzint dit in godsnaam?!
Welcome to my world of make believe

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 13 okt 2015 15:49

Lang leve het openbaar vervoer... Wat enkele weekjes geleden nog 1 uur 58 minuten en 2 treinen nodig had heeft nu plots 2 uur 22 minuten en 4 treinen nodig :angry:
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

Gesloten