Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Coincidence
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Bericht door Coincidence » 14 apr 2015 21:54

Dit is al het 9e topic vol met frustraties, irritaties en ergernissen.
Ik vind het gewoon degoutant! :x Om de muren van op te lopen. :headbang:

En, zeg het een keer: wat vind jij zo irritant? Spuw al je frustraties eruit.

Trouwens, het vorige topic staat hier.
Come quickly, I'm tasting stars!

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [9]

Bericht door redwings » 15 apr 2015 08:37

Blijkbaar is mijn duizeligheid, mijn krampen, mijn koppijn en mijn moeheid het gevolg van laattijdige bijwerkingen van mijn malariaprofylaxis...
Nu moet ik best overschakelen op het enige middel dat ze hier hebben, waardoor ik me iedere dag moet insmeren met zonnecrème, als dat maar goed komt...

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 15 apr 2015 09:05

Eva Daeleman = de Vlaamse Hannah Horvath
:roll:
Fluctuat nec mergitur

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 15 apr 2015 09:32

Ik wist dat er een kloof zat tussen ik en de andere leiding, maar dat ik zo gemakkelijk geschrapt ben, doet toch wat pijn. Precies alsof het 100% business was en er van vriendschap geen sprake was.

Het is gek hoe zo'n groot belangrijk deel van mijn leven gewoon in het niets verdwenen is. Het is wel fijn hoe ze zonder mijn schakel toch gewoon goed blijven draaien, maar toch, vervangbaar zijn is niet plezant.
Spoiler! :
Nu kan ik enkel hopen dat ik iets van invloed heb gehad die blijft bestaan, anders lijkt alles zo zinloos.

Vanille
New user
New user

Bericht door Vanille » 15 apr 2015 10:02

Het is vervelend als al je vrienden altijd verwachten dat jij naar hén reist als jullie afspreken en nooit omgekeerd. Het kost me zo'n €100 op een jaar (en dan heb ik het enkel over openbaar vervoer). Maar een keertje naar mijn kot komen? Oh nee, da's veel te ver om maar voor een paar uurtjes over en weer te komen.
Spuugzat ben ik dat! :x
You're never fully dressed without a smile.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 15 apr 2015 19:39

JFK schreef:Eva Daeleman = de Vlaamse Hannah Horvath
Als je daarmee bedoelt dat ze een geit is, dan ga ik volmondig akkoord.

OT: ' s Morgens de keuken binnenkomen en een invasie van mieren zien.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 16 apr 2015 10:31

Stilicho schreef:
JFK schreef:Eva Daeleman = de Vlaamse Hannah Horvath
Als je daarmee bedoelt dat ze een geit is, dan ga ik volmondig akkoord.
Natuurlijk :p Vandaar die :roll: erbij.
Wat kan dat mens zagen om prutsdingen zeg. :wank:

'ik wil op reis naar Azie..even er tussenuit zijn' ....Met een weekendje Ardennen of Zee ben je er ook even tussenuit hoor; Daarvoor moet je niet honderden euro's en pakken kerosine verspillen om te gaan 'herbronnen' op één of andere exotische bestemming om indruk te willen maken op anderen.
'ik wil op wereldreis...alleen...om mezelf te ontdekken...heb niemand nodig' -----------> even later 'boehoe...ik ben alleen.....' :roll:
'ik wil rust op mijn wereldreis. Weg van alle drukte' -------------------------------> Constant alles delen via instagram
'ik ben 25, heb een eigen huis, een prachtjob.....maar geen lief' ---------------------------> Om bij te janken hoor, meid..Man..Wat heb je een zwaar leven. :roll: :roll:

Het mens heeft een droomjob, krijgt ongetwijfeld cadeau's bij de vleet, uitnodigingen voor feestjes, krijgt alle kansen die ze maar wil op professioneel en creatief vlak...En toch nog zitten klagen. :kots: Narcisme, jezelf doodpamperen en wentelen in zelfmedelijden ....Bah.

Quarterlife crisis....Waar haalt ze het?

Echt sorry..Als types zoals Eva Daeleman, Joy Anna Thieleman en Lena Dunham de spreekbuis zijn van onze generatie...Dan is het maar heel triest met ons gesteld. Dan verdienen we inderdaad een goed pak slaag om wakker te worden in de echte wereld.
Fluctuat nec mergitur

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 18 apr 2015 11:51

Ik begrijp niet goed waarom je dat dan allemaal weet. Ik ben niet op de hoogte van Eva Daelemans leven of van dat van Joy en Lena Dunham moest ik zelfs opzoeken. Negeer die rommel toch gewoon, dan erger je jou er niet aan... Er zijn spreekbuizen van onze generatie die zich wel met nuttige dingen bezighouden. Volg hen dan op Twitter en FB en kranten.

OT: dat werken werkt weer niet vandaag.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 18 apr 2015 12:03

Vanille schreef:Het is vervelend als al je vrienden altijd verwachten dat jij naar hén reist als jullie afspreken en nooit omgekeerd. Het kost me zo'n €100 op een jaar (en dan heb ik het enkel over openbaar vervoer). Maar een keertje naar mijn kot komen? Oh nee, da's veel te ver om maar voor een paar uurtjes over en weer te komen.
Maak andere vrienden die wel willen afkomen.
Nu moet ik wel zeggen dat ik vroeger ook dat probleem had, maar dat was gewoon omdat ik in de middle of nowhere woonde. Nu ik in een bruisende stad woon, is dat al veel beter.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 18 apr 2015 12:30

mei_meisje schreef:
Vanille schreef:Het is vervelend als al je vrienden altijd verwachten dat jij naar hén reist als jullie afspreken en nooit omgekeerd. Het kost me zo'n €100 op een jaar (en dan heb ik het enkel over openbaar vervoer). Maar een keertje naar mijn kot komen? Oh nee, da's veel te ver om maar voor een paar uurtjes over en weer te komen.
Ja hoor, Vanille zal wel even tussen de soep en de patatten de ideale vriendengroep samenstellen. Dit is dan meteen ook on topic: ik amuseer me wel met de vrienden die ik heb, maar ik heb soms het gevoel dat de 'match' beter zou kunnen. Zowel mijn vrienden als ik zouden mensen die beter bij hen passen kunnen vinden, het probleem is dat dat niet vanzelf gaat, in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 18 apr 2015 14:34

De impact dat ze nog altijd op mij heeft :x

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 20 apr 2015 08:53

mientje schreef:Ik begrijp niet goed waarom je dat dan allemaal weet. Ik ben niet op de hoogte van Eva Daelemans leven of van dat van Joy en Lena Dunham moest ik zelfs opzoeken. Negeer die rommel toch gewoon, dan erger je jou er niet aan... Er zijn spreekbuizen van onze generatie die zich wel met nuttige dingen bezighouden. Volg hen dan op Twitter en FB en kranten.
Wel..Ergens moet je 'het weten' om er tegen te kunnen reageren. Om te weten waar je moet reflecteren en aanpassen. Hoe je niet wilt worden, bijvoorbeeld. Voor pakweg veel pubermeisjes is Joy Anna een rolmodel geworden. :o Kijk maar naar het succes van haar 'plak'boek. Ik heb er keiveel schrik voor dat velen zo'n gedrag als de 'norm ' zien. (en vooral....doodongelukkig worden omdat ze nooit zo'n leven als het hare kunnen realiseren) Onze wereld wordt narcistischer en zij zijn daar toevallig het gezicht van.
Je 'tegenstander' negeren is nooit een goede optie om een alternatief aan te bieden.

Ik leef bijvoorbeeld altijd extreem-rechtse pamfletten of verkiezingsfolders...Bekeek zelfs ook al de Pegida-facebookpagina;.gewoon omdat ik wil weten wat zij denken. Niet dat ik ermee akkoord ben, maar omdat ik mij wil wapenen met argumenten en hun denkwereld en manier wil blootleggen. Waardoor je ze weer beter kan bekampen.
Spoiler! :
En wees gerust......ik laat het nooit zover komen dat ik mij echt erger. 8) Eerder...Joy Anna haar social media bekijken is een geliefde bezigheid tijdens een biertjesavond met Quantum en 3S bijvoorbeeld. :whistle: :lol:
Fluctuat nec mergitur

Vanille
New user
New user

Bericht door Vanille » 20 apr 2015 10:14

Manspersoon schreef:
mei_meisje schreef:
Spuugzat ben ik dat!
Ja hoor, Vanille zal wel even tussen de soep en de patatten de ideale vriendengroep samenstellen. Dit is dan meteen ook on topic: ik amuseer me wel met de vrienden die ik heb, maar ik heb soms het gevoel dat de 'match' beter zou kunnen. Zowel mijn vrienden als ik zouden mensen die beter bij hen passen kunnen vinden, het probleem is dat dat niet vanzelf gaat, in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt.
Dank je Manspersoon! Nieuwe vrienden maken is inderdaad geen eitje, daar kwam ik de laatste maanden helaas achter. En ik kom eigenlijk wel prima overeen met mijn vrienden, enkel lijkt mijn definitie van vriendschap wat meer lading te dekken dan die van hen. Of zoiets?
Met mijn beste vriendin had ik het er ook even over en zij botst blijkbaar vaak op dezelfde problemen. Misschien is het een probleem van 'onze tijd'. Jongeren staan meer in contact met elkaar via sociale media e.d. Dan lijkt meer dan een uur openbaar vervoer wel een heuse afstand. Maar goed.

OT: Geen frustraties op dit ogenblik eigenlijk... Misschien dat ik een beetje nerveus word, omdat de unief zo slecht communiceert over die masterproeven. Ik zou mijn onderwerp voor volgend jaar zo graag willen weten!
You're never fully dressed without a smile.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 20 apr 2015 10:31

JFK schreef:
mientje schreef:Ik begrijp niet goed waarom je dat dan allemaal weet. Ik ben niet op de hoogte van Eva Daelemans leven of van dat van Joy en Lena Dunham moest ik zelfs opzoeken. Negeer die rommel toch gewoon, dan erger je jou er niet aan... Er zijn spreekbuizen van onze generatie die zich wel met nuttige dingen bezighouden. Volg hen dan op Twitter en FB en kranten.
Wel..Ergens moet je 'het weten' om er tegen te kunnen reageren. Om te weten waar je moet reflecteren en aanpassen. Hoe je niet wilt worden, bijvoorbeeld. Voor pakweg veel pubermeisjes is Joy Anna een rolmodel geworden. :o Kijk maar naar het succes van haar 'plak'boek. Ik heb er keiveel schrik voor dat velen zo'n gedrag als de 'norm ' zien. (en vooral....doodongelukkig worden omdat ze nooit zo'n leven als het hare kunnen realiseren) Onze wereld wordt narcistischer en zij zijn daar toevallig het gezicht van.
Je 'tegenstander' negeren is nooit een goede optie om een alternatief aan te bieden.

Ik leef bijvoorbeeld altijd extreem-rechtse pamfletten of verkiezingsfolders...Bekeek zelfs ook al de Pegida-facebookpagina;.gewoon omdat ik wil weten wat zij denken. Niet dat ik ermee akkoord ben, maar omdat ik mij wil wapenen met argumenten en hun denkwereld en manier wil blootleggen. Waardoor je ze weer beter kan bekampen.
Spoiler! :
En wees gerust......ik laat het nooit zover komen dat ik mij echt erger. 8) Eerder...Joy Anna haar social media bekijken is een geliefde bezigheid tijdens een biertjesavond met Quantum en 3S bijvoorbeeld. :whistle: :lol:
Een heel aanvaardbaar mooi antwoord ;) .

OT: een beetje zenuwachtig voor morgen, maar dat laten we niet aan ons hart komen.

arwen'ke
Experienced user
Experienced user

Bericht door arwen'ke » 20 apr 2015 16:32

Ik word zot van mijn cursus... :(
Ik wil stop-pen!
Life can only be understood backwards but it must be lived forward.

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 20 apr 2015 21:23

De miljardste keer fietspech...
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 20 apr 2015 22:06

Manspersoon schreef:
mei_meisje schreef:
Het gaat niet vanzelf. Maar je moet ze wel ontmoeten. Plus hoe ontdek je dat je in die persoon meer moet investeren dan die andere? Daar kruipt inderdaad veel tijd in
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 21 apr 2015 17:11

Zelfreflecties maken wanneer er nergens over te reflecteren valt. Het enige waar ik kan over reflecteren is hoe ik niets heb bijgeleerd! :headbang:

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 21 apr 2015 17:20

studiekeuzestress, alweer...

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 21 apr 2015 18:00

platte band :headbang:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Gesloten