Voor een deel uit de kast maar nog te onzeker

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Dubio
New user
New user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Voor een deel uit de kast maar nog te onzeker

Bericht door Dubio » 07 apr 2015 20:17

Hej!

Ik ben ondertussen wat verder gekomen in mijn verhaal. Ik heb al aan vijf van mijn vrienden verteld dat ik biseksueel ben en ze namen het allemaal goed op dus daar ben ik blij om :)
Ik wil het heel graag ook met de rest van de wereld delen meer het ding is dat ik nog altijd niet honderd procent zeker ben over mijn geaardheid. Vooral omdat ik nog nooit gevoelens heb gehad voor een meisje... Ik weet dat je nooit echt honderd procent zeker kunt zijn en dat je niet zomaar in één, twee, drie verliefd wordt maar toch knaagt het aan me.
Anyway, ik denk dat het me zou helpen om eens wat andere meisjes te leren kennen maar ik durf voorlopig nog niet goed alleen naar holebibars of dergelijke te gaan (een vriendin van me wilt wel meegaan maar ik wil liever alleen gaan, om het op mijn eentje te verkennen zeg maar).
Ik zou heel graag deze vakantie nog eens een stapje in de holebiwereld zetten om mensen te leren kennen en meer zekerheid te krijgen. Om dan na de vakantie eindelijk een beslissing te maken want ik wil zo snel mogelijk uit deze verstikkende kast kunnen ontsnappen. En ik zou die stap denk ik ook zetten zelfs moest ik nog altijd niet die zekerheid hebben die ik wil hebben, gewoon omdat er dan zo'n gewicht van mijn schouders zou vallen en ik me ook veel vrijer zou kunnen voelen.
Dus als er iemand zich geroepen voelt om me op sleeptouw te nemen, stuur me gerust een berichtje!

Groetjes,
Dubio a.k.a Sophie

Coincidence
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Voor een deel uit de kast maar nog te onzeker

Bericht door Coincidence » 08 apr 2015 00:53

Als je tijd hebt kan je zondag 19 april naar de forummeeting komen en daar een aantal mensen leren kennen. Voor je het weet heb je je vriendenbestand weer met enkelen uitgebreid en heb je ineens enkele vriend(inn)en die jou misschien wel op sleeptouw willen nemen en je helpen bij het ontdekken van de wondere holebiwereld. Om het dan zo te zeggen.
Come quickly, I'm tasting stars!

Dubio
New user
New user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Voor een deel uit de kast maar nog te onzeker

Bericht door Dubio » 08 apr 2015 13:09

Coincidence schreef:Als je tijd hebt kan je zondag 19 april naar de forummeeting komen en daar een aantal mensen leren kennen. Voor je het weet heb je je vriendenbestand weer met enkelen uitgebreid en heb je ineens enkele vriend(inn)en die jou misschien wel op sleeptouw willen nemen en je helpen bij het ontdekken van de wondere holebiwereld. Om het dan zo te zeggen.
Ja, die forummeeting wou ik wel meedoen maar ik heb dan helaas al iets anders te doen...

Gesloten