Fuif in jeugdhuis?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Chuck
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Fuif in jeugdhuis?

Bericht door Chuck » 16 feb 2015 04:34

Hey hey iedereen,

Ik zit mee in het bestuur van een jeugdhuis, die binnenkort een ladies en een mens night houdt. Hier zijn jullie weinig mee, maar na wat gelach en gezever zijn we ook op het idee gekomen vaan een gay day(night) te doen..

Nu mijn vraag naar jullie toe is, zou iemand van jullie naar zo een fuif gaan in een lokaal jeugdhuis? Het valt normaal trouwens ook op een zondag, zou dit werken. Hebben jullie ideeën van dingen die ze zeker, of zeker niet moeten zijn?

En ten slotte mijn laatste vraag, waar kan ik volgens jullie best reclame maken..

Mvg,
Chuck.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: Fuif in jeugdhuis?

Bericht door JFK » 16 feb 2015 09:57

[quote="Chuck"]Hey hey iedereen,

Ik zit mee in het bestuur van een jeugdhuis, die binnenkort een ladies en een mens night houdt. Hier zijn jullie weinig mee, maar na wat gelach en gezever zijn we ook op het idee gekomen vaan een gay day(night) te doen..
/quote]

Een gayparty is wel heel specifiek hé :wink: Ik denk dat er in je buurt zóveel homo's zijn. Het is wat een nichepubliek en markt hé.. Er zijn ook al zoveel gayfeestjes....en de concurrentie is bikkelhard. Daarom zou ik het over een andere boeg gooien.
Kan je niet gewoon er een Straight/Gay/Bi-dag van maken? :) Gewoon tolerantie, geen hokjesdenken. :D Iedereen welkom.
For boys who love girls who love girls who love boys who love boys…*

Ik heb bij een jeugdhuis altijd het gevoel dat het moet open zijn, welkom en toegankelijk voor iedereen, waar iedereen zich goed voelt. Voor alle jongeren van de buurt of gemeente. Veel hetero's beseffen het niet...maar het feit dat veel homo-jongeren 'bang' zijn om hun lief een kus of knuffel te geven in het openbaar, op café, ....is heel zwaar. De dag dat je overal in België (of in de wereld) de persoon kan kussen die je graag ziet, zonder vuile blikken (of nog erger) te krijgen, dan zijn we er.

Een gay-thema feestje is ook wat raar. Je moet het ook niet zo zien als een hokje. Hét homofeestje bestaat niet. Vergeet alle roze cliches. ...Je kan alles enorm mengen. Ik heb heel veel heterovrienden en heterovriendinnen die met plezier uitgaan in homo-cafés of feestjes. Die maken allang het onderscheid niet meer van 'oei..Ik ben hier op een homoplek'

*gestolen van het Milkshake Festival in Amsterdam. 8)
Fluctuat nec mergitur

Chuck
Regular user
Regular user

Re: Fuif in jeugdhuis?

Bericht door Chuck » 17 feb 2015 15:14

Hey,

Het hele idee van een jeugdhuis is inderdaad dat iedereen er welkom moet zijn en zich goed moet voelen.

We hebben dat weekend elke dag ingedeeld op een bepaald thema, met het thema gay day kan ik inderdaad nog veel kanten uit, ik vroeg mij gewoon af of jullie enkele ideeën hadden om dit verder uit te werken. Want ikzelf ben momenteel nogal inspiratieloos

Gesloten