26j. en nog altijd geen duidelijkheid

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Catj
New user
New user
Geslacht: Vrouw

26j. en nog altijd geen duidelijkheid

Bericht door Catj » 01 feb 2015 16:55

Hallo,

Ik hoop dat ik met mijn 26 nog altijd val onder 'Wel jong Niet hetero' :) Ik dacht altijd dat ik op deze leeftijd mijn leven wel op een rijtje zou hebben maar hoe ouder ik word, hoe moeilijk het is om enige duidelijkheid in mijn seksuele voorkeur te zien. Het zou allemaal heel simpel zijn als je gewoon wist wat je wou maar ik vind zolang je het niet weet/niet voelt staat je leven on hold. Je kan niet zoeken naar een jongen of een meisje want je weet gewoon niet welke van de 2 je wil of wil je het allebei? Je kan ook moeilijk iemand aan het lijntje houden omdat je zelf wil uitzoeken of je nu iets voelt....

Ik heb zowiezo al een groot probleem met intimiteit en om mensen toe te laten wat het nog moeilijker maakt....

Zijn hier nog 20+ die nog altijd geen enkel idee hebben wat er nu juist in hun omgaat?

Cat
Hey feelings, make up your mind! Sincerely, me.

KVD
New user
New user

Re: 26j. en nog altijd geen duidelijkheid

Bericht door KVD » 04 feb 2015 16:50

En ik die dacht dat ik de enige was van bijna 24 die er nog mee in de knoop zat...
Ik slinger al jaren van het ene gedacht in het andere en telkens als ik het denk te weten komt er weer een ander gevoel opsteken.
Wat ik nu wel geleerd heb, is dat het eigenlijk niet hoeft om een sticker op jezelf te plakken. Ooit word ik wel eens verliefd en dan zal ik het wel weten zeker? Misschien moeten we er gewoon niet teveel over nadenken.
Net zoals jij ben ik ook enorm gesloten als het over intmiteit gaat trouwens...
Misschien leuk als we een keertje kunnen praten ofzo? Je mag me altijd een privébericht sturen moest je willen. :)
What's your story...?

katrein
New user
New user

Bericht door katrein » 25 feb 2015 21:04

Ik ben ook net 26 jaar geworden. En ik heb al een lange relatie met een jonge. Maar toch heb ik meer en meer den indruk dat ik toch meer en meer voor een meisjes / vrouwen gevoelens heb. Zo ga ik nu zondag met een jonge dame naar de sauna. En graag zou ik haar alles willen maar ik weet niet of het wel bij haar of wel in goeie aarde zal vallen.
je moet niet twijfelen, je moet gewoon DOEN !!!!

Elreev
New user
New user

Bericht door Elreev » 01 mar 2015 21:05

Hey,

ik begrijp wat je bedoelt. En ja, ik ben ook een 20+ (bijna 25) die het niet goed meer weet.
Ik begin steeds maar meer en meer te twijfelen... en er is niemand waarmee ik dit echt kan delen in mijn omgeving.
Ik zou ook graag willen uitzoeken hoe het nu zit, vandaar dat ik ook op zoek ben naar wie ook zo in de knoop zit... dus als je erover wilt praten, zeker doen, misschien kunnen we mekaar wel steunen of helpen om meer te begrijpen hoe het zit?

katrein
New user
New user

Bericht door katrein » 05 mar 2015 17:29

lijkt mij een goe idee ik volg

Katrein
je moet niet twijfelen, je moet gewoon DOEN !!!!

Salsa-dude

Bericht door Salsa-dude » 16 mar 2015 00:16

De belangrijkste vraag van al is hoe zie jij jezelf over 10 jaar?

Ona
New user
New user

Bericht door Ona » 24 aug 2015 22:31

Zijn hier mensen bij die eens willen afspreken?

Om op de laatste vraag te antwoorden:
ik zou mezelf over 10 jaar graag heel erg gelukkig zien met een man aan mijn zijde waar ik smoorverliefd op ben.
Maar of dat zo zal zijn...

Weet je, ondertussen heb ik al zodanig lang twijfels en ben ik al zo lang ongelukkig door al die twijfels dat ik eigenlijk gewoon gelukkig wil zijn. En of dat nu met een man of vrouw is... Als ik maar terug écht gelukkig word!

winteriscoming
Regular user
Regular user

Bericht door winteriscoming » 25 aug 2015 13:18

Ik ben 25 en ik twijfel ook nog. Ik weet dat ik zowel op jongens als op meisjes verliefd kan worden. Ik weet echter niet met wie ik het liefst een relatie zou beginnen. Ik probeer het gewoon op mij af te laten komen, maar die twijfel zorgt er ook bij mij voor dat het een beetje on hold staat. Als je eens wil praten, pm dan maar :)

MsSeeking
New user
New user

Bericht door MsSeeking » 02 sep 2015 08:49

Hoi,

En daar kom ik aan met mijn 28.....
Ik ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben op latere leeftijd....
Ik lees dus graag de reacties mee.

Groetjes
"Je kunt je weerspiegelingen niet in stromend water zien, maar wel in stilstaand water"

Catj
New user
New user

Bericht door Catj » 02 sep 2015 14:11

Hi!

Sorry, ik heb van de meeste reacties hier geen melding gekregen dus heb ze spijtig genoeg gemist. Sorry daarvoor :)

Ik ben ondertussen aan de 27 geraakt en met de jaren komt ook de duidelijkheid niet hoor. Ik heb voor mezelf beslist om zo eens online op zoek te gaan om wat in contact te komen met jongens omdat ik dacht dat ik misschien gewoon te weinig jongens in mijn leven had. Daar heb ik iemand leren kennen met wie het wel klikt en met wie ik vrijdag eens zou afspreken. Wat heb ik nu voor? Nu droom ik vannacht dat ik een relatie had met een meisje en hop daar gaan we weer nadenken. Ik kan me gerust neerleggen met wat voor mij is uitgestippeld maar als het altijd van links naar rechts springt kan je u toch moeilijk ergens op toeleggen? aargggh! :)
Hey feelings, make up your mind! Sincerely, me.

Miekcall

Bericht door Miekcall » 08 dec 2015 09:19

Ik ben blij om te leren dat ik niet alleen ben die zo laat begint te twijfelen (ik ben er ondertussen bijna 26). Ik heb twee relaties van drie jaar met mannen achter de rug, maar er zijn altijd al twijfels geweest. Ik begin het langzaam aan aan mezelf toe te geven, maar dit is niet zo gemakkelijk. Ik heb geen mensen in m'n omgeving waarmee ik gemakkelijk hierover kan praten en die het begrijpen.

space raccoon
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door space raccoon » 08 dec 2015 13:05

Hey,

Ik ben nu 22 jaar en ik zelf weet het ook niet echt of ik wel op jongens val of niet. Maar ik geeft het ergens een plaatsje en ga dan zien wat er gebeurd in de toekomst. Ik zoek niet echt naar iemand momenteel maar zou misschien wel met mensen willen afpsreken. Zelf ben ik al naar een forummeeting geweest wat me eigenlijk best wel goed beviel. Misschien moet je ook eens zo een stap wagen te zetten en komen de antwoorden dan misschien van zelf wel :)

En over hoe zie jij je over 10 jaar?
Vroeger zei ik altijd ja ik wil een vrouw met kinderen maar nu dat ik begon te twijfelen enzo denk ik eerder als ik iemand tegenkom waar ik verliefd op ben en daarmee dan gelukkig ben is het goed. :)

Hopelijk kom je meer uit de twijfels en kan je je leven dan meer voortzetten, succes.

.A.

Bericht door .A. » 29 dec 2015 06:39

Zoals de anderen hier... Op de één of andere manier blij te horen dat ik niet de enige ben (ondanks het feit dat ik dat eigenlijk wel wist).

Ik ben 26, heb nu 9 jaar een relatie met een jongen (jeugdliefje), maar ik twijfel meer en meer aan mijn geaardheid.

Ik volg dit gesprek...

nicolas
New user
New user

Bericht door nicolas » 30 dec 2015 02:18

Ik ben Nicolas en ben intussen al de 24 gepasseerd, maar heb nog nooit een relatie gehad en ben er ook nog steeds niet helemaal uit wat ik eigenlijk wil op liefdesvlak. Het stelt me toch een beetje gerust dat ik niet de enige ben die er op deze leeftijd nog veel moeite mee heeft ;) . Ik zie mezelf momenteel dan wel eerder door het leven gaan met een vriend dan met een vriendin, maar toch is er iets in mij dat dit gewoon écht niet wil. Hetgeen me dan ook sterk tegenhoudt om stappen te ondernemen teneinde alles eens te ontdekken. Ik heb wel al een paar keer gevoelens gehad voor mannen (of het echt ‘verliefdheid’ was weet ik niet. Het was alvast anders dan bij vrouwen), maar heb nooit actie durven ondernemen uit schrik dat het zou uitkomen voor ik er zelf helemaal klaar mee ben. Soms denk ik dat ik misschien best alleen blijf. Maar daarvoor is een mens niet gemaakt. En zeker tijdens de feestdagen overvalt me dan zo’n enorm gevoel van eenzaamheid en verlang ik er eens te meer naar om in iemands armen te kunnen liggen (zeker na die ene vervelende vraag aan de kersttafel!!). Intussen is ook mijn studententijd en het kotleven jammer genoeg achter de rug en heb ik het gevoel dat ik mijn jeugdjaren heb verspild aan een hoop gepieker en er niet alles heb uitgehaald. Had zo gehoopt dat na al die jaren van twijfels de puzzelstukken tegen nu wel in elkaar zouden gevallen zijn. Niet dus… We zien wel wat de toekomst brengt. Al hoop ik dat die toekomst niet meer lang op zich laat wachten :p

Timmeke

Bericht door Timmeke » 01 jan 2016 19:19

Hallo

Ik ben vorige week ook 26 geworden, en de dag na mijn verjaardag leerde ik een jongen kennen.
Ik heb ook enorm lang getwijfeld. Wat is het nu? Geprobeerd met een vrouw, waar ik dan op zich wel leuke dingen mee kon beleven, maar daar liep het dan op het vlak van fysieke aantrekking mee mis.
Ook wel eens geprobeerd met jongens, maar dat klikte dan vaak gewoon weer niet, maar daar kon me op fysiek vlak wel meer in vinden.

Ik heb nu vorige week een jongen leren kennen, en eindelijk besef ik nu wat mensen bedoelen met die vlinders in de buik.
En effectief gaat mijn hart sneller slaan als ik een bericht van hem krijg en effectief mis ik hem constant, ook al rijd ik nog maar net naar huis van hem te zien.

En ergens hierboven heb ik gelezen dat je het niet ziet zitten om mensen aan het lijntje te houden alleen maar om te proberen jezelf te leren kennen. Maar wat is daar mis mee dan? Mogelijk wordt het alsnog iets en heb je er een vaste partner aan overgehouden. En als het toch niets wordt dan is dat heel jammer vanwege de geïnvesteerde tijd, maar kijk er lopen zoveel relaties op de klippen. En hopelijk heb je er dan voor jezelf iets uit geleerd. Zo is het voor mij alleszins wel gelopen.

Ik heb dus nu eindelijk mijn juiste jongen gevonden denk ik, het klikt echt ongelooflijk goed, en voor mij is er nu heel veel duidelijkheid gekomen in mijn leven. :)

Dabke
New user
New user

Bericht door Dabke » 01 jan 2016 22:27

Het nieuwe jaar waar het oude mij wel duidelijkheid heeft gegeven. Blij dat ik het wel vond op mijn 25 ste. Want ik weet hoe moeilijk het is om uit te zoeken wat je wilt.

Tip: praten met mensen uit je omgeving en op zoek gaan naar mensen die hetzelfde doormaken of hebben doorgemaakt.

En geloof mij zelfs zonder een lief, eender wie, vind je antwoorden, en een etiket moet niet geplakt worden.

Belangrijk! Blijf jezelf!

serial chiller
New user
New user

Bericht door serial chiller » 12 jan 2016 00:47

Stiekem doet het deugd om te lezen dat ik niet de enige 27-jarige ben die dit alles redelijk moeilijk blijft vinden. Ik ben er voor mijzelf uit dat ik uitsluitend op vrouwen val en mijn hele omgeving is daar ook van op de hoogte. Er zijn een paar relaties geweest, de ene al wat langer dan de andere, maar steeds kreeg ik het benauwd bij het idee om voor een volwaardige lesbische relatie te gaan. Ergens knaagt er iets dat ik maar niet gedefinieerd krijg. Misschien heb ik onmogelijke verwachtingen of misschien ben ik de juiste persoon nog niet tegengekomen die mij net dat extra duwtje in de rug kan geven om mij genoeg vertrouwen te geven in de toekomst. Geen idee.

xc_nelxo
New user
New user

Bericht door xc_nelxo » 18 jan 2016 00:47

Hey iedereen,

Ik begrijp wat jullie bedoelen. Aan ene kant vind ik jongens wel knap enz maar ik voel me ook aangetrokken tot meisjes... Ik vind het lastig dat ik zelf niet weet wat ik nu eigenlijk juist wil... Ik kan het ook tegen niemand zeggen of zo dus voel ik me na een tijdje ook een beetje gefrustreerd.

vraagsteller
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door vraagsteller » 25 jan 2016 14:32

nicolas schreef:Ik ben Nicolas en ben intussen al de 24 gepasseerd, maar heb nog nooit een relatie gehad en ben er ook nog steeds niet helemaal uit wat ik eigenlijk wil op liefdesvlak. Het stelt me toch een beetje gerust dat ik niet de enige ben die er op deze leeftijd nog veel moeite mee heeft ;) . Ik zie mezelf momenteel dan wel eerder door het leven gaan met een vriend dan met een vriendin, maar toch is er iets in mij dat dit gewoon écht niet wil. Hetgeen me dan ook sterk tegenhoudt om stappen te ondernemen teneinde alles eens te ontdekken. Ik heb wel al een paar keer gevoelens gehad voor mannen (of het echt ‘verliefdheid’ was weet ik niet. Het was alvast anders dan bij vrouwen), maar heb nooit actie durven ondernemen uit schrik dat het zou uitkomen voor ik er zelf helemaal klaar mee ben. Soms denk ik dat ik misschien best alleen blijf. Maar daarvoor is een mens niet gemaakt. En zeker tijdens de feestdagen overvalt me dan zo’n enorm gevoel van eenzaamheid en verlang ik er eens te meer naar om in iemands armen te kunnen liggen (zeker na die ene vervelende vraag aan de kersttafel!!). Intussen is ook mijn studententijd en het kotleven jammer genoeg achter de rug en heb ik het gevoel dat ik mijn jeugdjaren heb verspild aan een hoop gepieker en er niet alles heb uitgehaald. Had zo gehoopt dat na al die jaren van twijfels de puzzelstukken tegen nu wel in elkaar zouden gevallen zijn. Niet dus… We zien wel wat de toekomst brengt. Al hoop ik dat die toekomst niet meer lang op zich laat wachten :p
En dan altijd die fantastische opmerking "ja manneke, en een goe lief gewenst he voor u dit jaar" ... Komt me zeer bekend voor.

Ik ben eigenlijk nog nooit echt bezig geweest met het zoeken van een partner. Op mijn vorig werk (ik werkte in een ziekenhuis) leerde ik via mijn collega een verpleegster kennen. We hadden toen samen iets, maar na 3 maanden zette ze me aan de deur. Ik weet nog steeds de reden niet en het interesseert me ook niet meer. Het is intussen 5 of 6 jaar geleden. Ik denk dat het vanaf toen duidelijk voor me was: ik heb het geprobeerd met een vrouw, maar het werd niets. Ik speelde immers toen al met de gedachte dat ik anders was. Toen ik met haar over straat liep, keek ik naar andere mannen. Niet echt bevorderlijk voor de relatie. Dus aan de andere kant is het wellicht beter dat het geen relatie was van jaren.
En ja, ook ik word in de vrienden- en kennissenkring aanzien als de eeuwige vrijgezel. En soms denk ook ik dat het beter is om alleen te blijven. Maar dat brengt niets op zeker?
Nil volentibus arduum

Gesloten