Het grote bekentenissentopic II

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Het grote bekentenissentopic II

Bericht door JFK » 16 jun 2016 13:45

idk schreef:
Vind ik ook, maar de meeste mensen bekijken me echt raar ... --> 'En jij verspilt je tijd daar aan ... '
Haha. Dat hoor ik ook.

Maar ergens vind ik dat leuk. Dat 'verkennen'. Hoe gemakkelijk GPS of een fancy smartphone met Google Maps ook is.
Idem voor citytrips. Ik ben altijd diegene die op voorhand al eens een kaart bekijkt, herkenningspunten zoekt en de weg of metro naar het hotel ofzo al weet.

En krijg je altijd te horen' oh. ben je hier al eerder geweest misschien?'
Euh..Nee. :ibi:

Allerbeste was met mijn lief onlangs in Londen toen ik hem 'verbeterde'. 'We kunnen toch langs hier ook'?
Hehe. En dat in zijn eigen stad. :whistle: :awkward: :blush: Ooops. Gelukkig vond hij het sexy en niet betweterig.
Fluctuat nec mergitur

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 16 jun 2016 13:48

JFK schreef:
idk schreef:
Vind ik ook, maar de meeste mensen bekijken me echt raar ... --> 'En jij verspilt je tijd daar aan ... '
Haha. Dat hoor ik ook.

Maar ergens vind ik dat leuk. Dat 'verkennen'. Hoe gemakkelijk GPS of een fancy smartphone met Google Maps ook is.
Idem voor citytrips. Ik ben altijd diegene die op voorhand al eens een kaart bekijkt, herkenningspunten zoekt en de weg naar het hotel ofzo al weet.

En krijg je altijd te horen' oh. ben je hier al eerder geweest misschien?'
Euh..Nee. :ibi:
Herkenbaar. Ik was heel erg blij dat ik in Londen op voorhand al het bewuste metrostation opzocht en de weg van de metro naar de hostel. (Maar dat wil niet zeggen dat ik altijd meteen de volledig juiste weg bewandel; meestal zit ik er gewoon niet ver naast ^^ )
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

idk

Bericht door idk » 19 jun 2016 17:28

Ik moet eigenlijk mijn presentatie nog een beetje oefenen, maar in plaats daarvan zit ik alle cd-roms uit te proberen die ik zopas gevonden heb. Gelukkig krijg ik meestal de melding: 'Niet compatibel'. (Ze zijn meestal voor windows 95/98).
Freddi Fish ... waar is de tijd :lovesigh:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 19 jun 2016 17:58

Ik heb net bijna mijn rug kapotgehoffen aan mijn valies omdat er te veel wijn en sangria in zit om van kot naar huis te brengen :awkward:

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 19 jun 2016 18:13

idk schreef:Ik moet eigenlijk mijn presentatie nog een beetje oefenen, maar in plaats daarvan zit ik alle cd-roms uit te proberen die ik zopas gevonden heb. Gelukkig krijg ik meestal de melding: 'Niet compatibel'. (Ze zijn meestal voor windows 95/98).
Freddi Fish ... waar is de tijd :lovesigh:
Ik had er nog een van Pettson en Findus. Tijden... :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

idk

Bericht door idk » 19 jun 2016 18:14

Omg ik heb de kersteditie!!! <3 Findus is de meest cute kat ever ^^

idk

Bericht door idk » 19 jun 2016 18:18

De rest van de cd-roms waren van LU of educatieve spelletjes. Dit is dan ook weer een bekentenis: terwijl anderen boeven zaten te vangen speelde ik Tafeltrainer, maan-roos-vis of Howie en het grote woordavontuur. (En Skipper en Skeeto, maar dat heb ik nooit kunnen uitspelen; lap, weer een bekentenis).

Ahja; ik speelde toch liever buiten of op de boerderij bij oma en opa (bekentenis 288489).

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 19 jun 2016 18:25

idk schreef:Omg ik heb de kersteditie!!! <3 Findus is de meest cute kat ever ^^
Ik had die ook! :greenthing:

OT: ik ben soms echt bang om te bellen naar mensen van telenet of de tandarts ofzo. Ik doe dat echt niet graag ook...

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 19 jun 2016 18:58

Ja de kersteditie! Dan kan je zo een taart (of een gehaktbal, denk ik?) maken en de kerstboom versieren. Zat ooit bij de Libelle denk ik.

Ot: ik mag een vak vijf keer leren of een keer, ik ken het nog altijd even slecht... :/
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 19 jun 2016 22:40

Voor het eerst in 12 jaar heb ik geen zin het Chirokamp in juli of eigenlijk het hele Chirogebeuren.
Begin dit jaar was ik vol goede moed als 1stejaars leiding begonnen, maar nu ben ik er serieus over aan het nadenken om te stoppen.
Opmerkelijk eigenlijk hoe bepaalde mensen je enthousiasme volledig kunnen wegnemen; mensen die zichzelf "hoofd"leider en "volwassen" begeleiders noemen.
De hoofdleider lijkt altijd maar kritiek te hebben op alles en iedereen, constructief zijn lijkt niet zijn sterkste punt. En o wee als wij iets fout doen of vergeten, maar als hij iets verkeerd doet dan weet hij er wel iets op te vinden of heeft plots iedereen er schuld aan.
Een van de VB's lijkt me met de dag onbeleefder te worden en van 'begeleiden' is er weinig sprake.
Het feit dat ik er even tussen uit ben geknepen - wegens te veel stress in de chiro, op school en door persoonlijke zaken - lijkt door die hoofdleider en die VB niet in dank te worden afgenomen. Maar eens moeite doen om te vragen wat er is... (Ach, misschien verwacht ik wat te veel.)

De enige reden waarom ik zou blijven is voor de anderen, met wie ik wel zeer goed overeenkom. Alleen heb ik geen zin om de puinhoop waarvoor de hoofdleider grotendeels verantwoordelijk is en die volgend jaar gaat stoppen, op te ruimen.
En ja... een hobby die je te veel stress en zorgen geeft, kan je niet echt een hobby noemen...

Maar goed, het lijkt eerder op een uitspuwing van frustraties dan een bekentenis, maar ik moest dit even van me afschrijven.

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 20 jun 2016 13:31

Ik heb zonet de koekjeskast geplunderd en ik heb er geen spijt van 8)
Afbeelding
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

Clover
Experienced user
Experienced user

Bericht door Clover » 20 jun 2016 14:51

Het aantal ongelezen berichten in mijn Postvak IN was opgelopen tot 20.000, doordat ik veel reclame- en nieuwsmails krijg (ochtend-, middag- en avondupdate van De Morgen, De Standaard, De Redactie, ...) en deze vaak gewoon ongeopend laat staan. Vanochtend toch maar eens een einde gemaakt aan deze slechte gewoonte en begonnen met het uitmesten van mijn mailbox.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 20 jun 2016 22:27

Ik ben echt bang als ik alleen in ons huis moet slapen :blush:
Een lief zou hiervoor handig zijn...

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 20 jun 2016 23:46

Ik loop zonder enig probleem in het donker rond in m'n appartement, maar de kelder van het gebouw vind ik om een of andere reden enorm creepy... :o
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 21 jun 2016 00:11

Ik peins dat ik teveel peins :p
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

idk

Bericht door idk » 21 jun 2016 00:36

We gingen daarnet met een aantal naar Kammerstraat 22 in Gent maar we hadden stiekem op iets meer volk gehoopt. (Maar voor de mensjes die er zaten: merci :p )

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 21 jun 2016 00:46

idk schreef:We gingen daarnet met een aantal naar Kammerstraat 22 in Gent maar we hadden stiekem op iets meer volk gehoopt. (Maar voor de mensjes die er zaten: merci :p )
Het was leuk om je nog es terug te zien na al die jaren :lol:

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 21 jun 2016 02:03

Hé verdikke. Ik ben weer eens vergeten gaan! Anders had ik jullie bright 'nd shiney happy faces kunnen zien ;)
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Fantasy Lover

Bericht door Fantasy Lover » 21 jun 2016 09:23

Ik alleen maar naar voetbal als de Rode Duivels spelen, of als AA Gent speelt. Maar ik vind het jammer dat ik niet weet wat buitenspel is, of hoe de extra tijd geregeld is, wat is het maximum van minuten?

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 21 jun 2016 15:46

Reuel schreef:Hé verdikke. Ik ben weer eens vergeten gaan! Anders had ik jullie bright 'nd shiney happy faces kunnen zien ;)
Dat zou leuk zijn geweest ja! :groovy:

Gesloten