BiNDing schreef:Ik lijk wel de enige hier die Valentijn best leuk vindt- te commercieel, maar een goeie dag voor iets extra's

aan mezelf dan:

BiNDing schreef:Ik lijk wel de enige hier die Valentijn best leuk vindt- te commercieel, maar een goeie dag voor iets extra's
Jap... We moeten met een 13-tal studenten een volledige afdeling van een rusthuis runnen, om aan te tonen dat we teamwork en dergelijke kunnen. Het is wel echt niet makkelijk en vooral omdat het in een rusthuis is... Ik heb veel respect voor ouderen, maar het werk is eeeecht niet aan mij besteedBiNDing schreef:@RW: stage?
Je kunt het allemaal heel negatief bekijken en het jezelf blijven aantrekken dat je geen lief hebt en erover blijven zeuren en zagen en jezelf op die manier eigenlijk aanstellen.Sylvan schreef:BiNDing schreef:Ik lijk wel de enige hier die Valentijn best leuk vindt- te commercieel, maar een goeie dag voor iets extra's
aan mezelf dan:
Huh wacht ik volg niet.mientje schreef:De dtfout was trouwens geen officiële dt-fout, na die in ik...die vindt mag het allebei. Vervang maar door smurfen, het klinkt beide oké.
jij zou nochtans moeten weten dat ik zo'n dingen al lachend bedoelCoincidence schreef: Je kunt het allemaal heel negatief bekijken en het jezelf blijven aantrekken dat je geen lief hebt en erover blijven zeuren en zagen en jezelf op die manier eigenlijk aanstellen.
…Of je kunt het positieve ervan proberen inzien en het je allemaal zo hard niet aantrekken. Je zult merken dat het leven plots een pak aangenamer blijkt. Een lief hebben is heel leuk maar geen must, 't is niet dat je niet zonder kan leven. Er zijn zoveel happy singles op deze wereld. En vroeg of laat komt hij wel.
Mijn oprechte excuses Sylvan!Sylvan schreef:jij zou nochtans moeten weten dat ik zo'n dingen al lachend bedoelCoincidence schreef: Je kunt het allemaal heel negatief bekijken en het jezelf blijven aantrekken dat je geen lief hebt en erover blijven zeuren en zagen en jezelf op die manier eigenlijk aanstellen.
…Of je kunt het positieve ervan proberen inzien en het je allemaal zo hard niet aantrekken. Je zult merken dat het leven plots een pak aangenamer blijkt. Een lief hebben is heel leuk maar geen must, 't is niet dat je niet zonder kan leven. Er zijn zoveel happy singles op deze wereld. En vroeg of laat komt hij wel.
maar toch bedankt voor de preek
Reuel schreef:Gedwongen dates, wat een fenomeen
²mientje schreef: Sorry sylvanno dat we je humor niet begrijpen.
Oh, taaldiscussies alweerCoincidence schreef:Huh wacht ik volg niet.mientje schreef:De dtfout was trouwens geen officiële dt-fout, na die in ik...die vindt mag het allebei. Vervang maar door smurfen, het klinkt beide oké.
Dus zowel ben ik het die vind? als ben ik het die vindt? is correct?
Zijn smurfen het die vinden?
Spoiler! :
You better don't.LED1995 schreef:Een paar minuutjes hagel en het gras ziet hier al wittekes![]()
Spoiler! :