6 feb 2015- wie wil een pré-Spunk-meeting?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

En wat willen jullie doen?

Gewoon op café
6
67%
Brasserie/eetcafé/restaurant
1
11%
Fituur/McDonalds/...
1
11%
Ikweet niet zeker of ik kom
1
11%

Totaal aantal stemmen: 9

Pancake
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Re: 6 feb 2015- wie wil een pré-Spunk-meeting?

Bericht door Pancake » 03 jan 2015 15:52

Ik heb een relatief goede kennis van Gent, en het zou nog wel eens kunnen dat ik kom :D
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 04 jan 2015 06:14

Lin schreef:Ik ben er sowieso bij! Enthousiastelingen die ook de trein vanuit Antwerpen nemen, mogen altijd iets laten weten.
Ik ken Gent Sint-Pieters op mijn duimpje. Buiten het station wordt die kennis met de meters iets minder stabiel, maar voor de verdere route krijgen we coaching van onze bevallige Gent-kenners naar 't schijnt, dus dat zie ik helemaal zitten ;)
Ik reis ook vanuit Antwerpen. :D
Come quickly, I'm tasting stars!

M1992
New user
New user

Bericht door M1992 » 04 jan 2015 23:57

Super! :)
Ik kom ook sowieso met de trein. Wil dus gerust ook met Loesbloem & Redwings meewachten in Gent St-Pieters tot iedereen er is. (De weg vinden zal met z'n alleen wel geen probleem zijn. ;) )
Als er mensen uit Brugge / West-Vlaanderen komen -> geef een seintje. Ik zal uit die richting komen. ;)

Ideetje van de Vooruit/op voorhand op café gaan is goed voor mij, al zou het wel nog leuker zijn als we vooraf met z'n allen ook iets kunnen koken. Zou super gezellig zijn. :D
Als we met genoeg zijn, kunnen we misschien een zaaltje zoeken? (Voor een 'picknick' buiten zal het nog iets te koud zijn vermoed ik... :p )

Kijk er al naar uit! :D
'If you can dream it, you can do it!' - Walt Disney

Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Wall » 05 jan 2015 10:37

M1992 schreef:Super! :)
Ik kom ook sowieso met de trein. Wil dus gerust ook met Loesbloem & Redwings meewachten in Gent St-Pieters tot iedereen er is. (De weg vinden zal met z'n alleen wel geen probleem zijn. ;) )
Als er mensen uit Brugge / West-Vlaanderen komen -> geef een seintje. Ik zal uit die richting komen. ;)
Oostende! Allez, als ik niet te doodmoe ben van mijn reisje, maar ik wil er graag bij zijn.

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 06 jan 2015 08:11

Hoe laat zou dan afgesproken worden in het station?
Als het rond 19u is en de treinen rijden maar tot rond 23u of zo lijkt me dat zo weinig tijd?
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 06 jan 2015 08:57

VindGeenNaam:p schreef:Hoe laat zou dan afgesproken worden in het station?
Als het rond 19u is en de treinen rijden maar tot rond 23u of zo lijkt me dat zo weinig tijd?
haha, het is wel de bedoeling dat je naar SPUNK komt daarna hé. :p

Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 06 jan 2015 09:32

Barry schreef:
VindGeenNaam:p schreef:Hoe laat zou dan afgesproken worden in het station?
haha, het is wel de bedoeling dat je naar SPUNK komt daarna hé. :p
Ja maar niet iedereen die met de trein komt gaat toch willen blijven tot vroeg in de ochtend tot de eerste treinen terug rijden? Dus dan is vanaf rond 19u maar afspreken tot rond 23u of zo niet lang?

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 06 jan 2015 09:54

Kan je nergens blijven slapen in Gent? En normaal rijdt de laatste trein rond 00.30 naar Kortrijk, vorig jaar toch nog.
Het zou wss wel iets later zijn dan 19u afspreken hoor :-?
De meeste gaan inderdaad nog mee naar spunk, maar ik vind een uurtje of drie op café toch wel al mooi?

Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 06 jan 2015 10:05

Nee ik ken niemand uit Gent die slaapplaats heeft denk ik :p En de laatste trein naar kortrijk is effectief rond 23u.
Ja 3 uur is niet slecht maar om daar 2 keer de trein te moeten voor nemen lijkt me minder de moeite nee? Ofwel wordt het dus een nachtje doordoen :p

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 06 jan 2015 10:25

Wow ja, 23.36, wat een verschil met vroeger :o
Ik doe nachtje door, tenzij ik iemand een slaapplaats vraag, kzal nog eens denken aan wie ik een kot durf vragen :)

Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 06 jan 2015 10:32

Ja 't is niet laat he. 'T zal een nachtje doordoen dan zijn ofwel niet afkomen. Ik zie wel :p

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 06 jan 2015 11:04

de fuif duurt tot 5 uur en daarna kan je gelijk met de trein terug.

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 06 jan 2015 11:10

Wat een opmerkingsgave heb jij toch Barry. En om op VGN z'n eerdere vragen terug te komen. Het is een PRE-Spunkmeeting. Ga jij hem soms verplichten om daarheen te gaan als hij enkel naar de pre-meet wilde? Niet iedereen heeft het er direct even gemakkelijk mee om naar een grote holebifuif te gaan. Zeker niet als je dat nog nooit eerder gedaan hebt. En wat de treinen betreft: het is idd niet zo tof als je aan weekendtarief wil reizen, en dan bv. op tijd zou terugwillen omdat je zaterdagnamiddag verplichtingen hebt. Want wil je eventueel eerder afspreken dan geldt je tarief nog niet en kunnen ze je evengoed van de trein gooien. Dus zijn vraag is zeker niet onterecht. Desalniettemin hoop ik dat hij toch een nachtje kan/mag doordoen. ;)

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 06 jan 2015 12:54

Ik kom er net achter dat de NMBS zo lief geweest is om de eerste rechtstreekse trein naar Antwerpen op zaterdag te verlaten van 4u42 naar 6u27. Great! :angry:
Aanwezig onder voorbehoud dus, want na de fuif nog anderhalf uur rondhangen, is misschien toch wat te veel van het goede.
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 06 jan 2015 12:56

Stomme treinen :(

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 10 jan 2015 21:19

Voor zij die twijfelen omdat ze niet weten of ze wel naar SPUNK willen gaan, dat is uiteraard geen verplichting. Gewoon gezellig op café blijven of eerder naar huis gaan kan natuurlijk. De Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen werkt inderdaad niet mee, maar zelfs al kun je maar drie uurkes; ook dat is de moeite!
Denk maar aan al die wijze verjaardagsfeestjes vroeger, die duurden ook maar van 2h tot 5h ;-)

En speciaal voor zij die twijfelen omdat ze niet weten of ze wel durven afspreken met een bende holebi’s , I know the feeling!
Vorig jaar was dit voor mij ook de eerste keer dat ik die stap ging zetten. Ik had nog maar aan drie vrienden over mijn twijfelende geaardheid verteld en ik had superveel schrik om bekenden tegen te komen die me daar zouden zien zitten in dat gezelschap. Maar toen ik daar eenmaal was, viel alle stress van me af, want zelfs al kom je bekenden tegen, je kunt nog altijd iets verzinnen. Het valt immers vooralsnog niet van mensen hun voorhoofd af te lezen welke geaardheid ze hebben!
Conclusie: met bonzend hart en klamme handen ben ik vertrokken, met opluchting en een blij gevoel ben ik naar huis gegaan na een fijne avond :egyptian:
Spoiler! :
Ok en met een heel klein katerke

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 11 jan 2015 00:29

Loesbloem schreef:Denk maar aan al die wijze verjaardagsfeestjes vroeger, die duurden ook maar van 2h tot 5h ;-)
Nice one! Ook de plezantste tijden op een fuif/feest/whatever.

Ik zou ook wel durven komen, op café én naar de fuif. Waarschijnlijk met een heterovriendin, aangezien ik anders geen slaapplaats heb :mrgreen: .

Diegene die van Brussel of verder komen, ik vind mijnen weg in Gent ook goed en kan eventueel fungeren als gids.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 11 jan 2015 11:48

Reuel schreef:Diegene die van Brussel of verder komen, ik vind mijnen weg in Gent ook goed en kan eventueel fungeren als gids.
Ken jij eigenlijk ergens de weg niét? :hmm:

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 11 jan 2015 14:14

Reuel is een man van de wereld :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 11 jan 2015 20:33

Reuel schreef:
Loesbloem schreef:Denk maar aan al die wijze verjaardagsfeestjes vroeger, die duurden ook maar van 2h tot 5h ;-)
Nice one! Ook de plezantste tijden op een fuif/feest/whatever.

Ik zou ook wel durven komen, op café én naar de fuif. Waarschijnlijk met een heterovriendin, aangezien ik anders geen slaapplaats heb :mrgreen: .

Diegene die van Brussel of verder komen, ik vind mijnen weg in Gent ook goed en kan eventueel fungeren als gids.
Hm, je brengt me op ideeën. Misschien mijn Gentse heterovriendin ook eens vragen of ze geen zin heeft in een tof feestje dan ;)
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

Gesloten