depri met nieuwjaar 2014/2015

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
stevenr
New user
New user
Geslacht: Man

depri met nieuwjaar 2014/2015

Bericht door stevenr » 01 jan 2015 09:30

ooh wat was ik verschrikkelijk depri met nieuwjaar
ik zag iedereen gelukkig en verliefd al feestend terwijl ik achter mijn pc zat te chatten met een gay gastje van de uk die voor mij aan het zingen en dansen was hoe meer ik naar heb keek hoe depri ik mij begon te voelen ik heb het natuurlijk niet laten merken
hij was alleen thuis en gelukkig
mij sexueel aan het plagen maar heb niets gezien gewoon hoe hij danste en zong we hebben ook gewoon gepraat
maar het gesprek draaiden altijd terug naar cybersex die er nooit kwam
ik heb mijn tijd verspild (alsof ik iets beter te doen had)
ik heb 12 uur gewoon laten paseren alsof het eender welke dag was
ik dacht dat ik vorig jaar de slechtste nieuwjaar ooit heb gehad toen mijn date mij heeft laten zitten en niets heeft laten weten waardoor ik helemaal alleen naar antwerpen ben gegaan om te feesten
nee dus dit jaar was nog slechter
je zou denken dat een leuke show op skype leuk is maar hoe zou jij u voelen als je 4 uur aan een stuk word op gegeild en elke 45 min mischien een blote bil voor 0.5 sec te zien krijgt en is hij boos omdat ik geil word
dus nu zit ik hier met een ongelooflijke drang om een relatie te hebben om te knuffelen en te zoenen en wakker te worden in iemands armen
nu ben ik depri omdat ik single ben en gisteren voor het chatten was ik tevreden met single te zijn
dus nu zocht ik een forum om mijn hart te luchten en daarom ben ik hier
ik weet dat er mensen zijn de het erger hebben gehad als ik
maar ik voel me nog steeds kut

zou het kunnen dat de lievde van mijn leven mij wanhopig aan het zoeken is maar niet weet waar of wie ik ben?
IK BEN HIER!!!! en mijn naam is STEVEN
de liefde van mijn leven is wanhopig naar mij op zoek zonder te weten wie of waar ik ben
als jij deze persoon bent
ik ben HIER en mijn naam is STEVEN

mientje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: depri met nieuwjaar 2014/2015

Bericht door mientje » 01 jan 2015 09:51

Ik heb ook nog echt rotte nieuwjaren gehad. Het enige dat je je dan kan voornemen is om het volgend jaar anders te doen! Gelukkig Nieuwjaar Steven.

stevenr
New user
New user

Bericht door stevenr » 01 jan 2015 10:25

jij ook een gelukkig nieuwjaar!!!!
de liefde van mijn leven is wanhopig naar mij op zoek zonder te weten wie of waar ik ben

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 01 jan 2015 13:52

klinkt echt zielig, terwijl ik net de beste nieuwjaar heb gehad.

toch een gelukkig 2015 gewenst en het tij zal wel keren. :)

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 01 jan 2015 18:12

Klinkt inderdaad niet als een erg leuk nieuwjaar maar toch: GELUKKIG NIEUWJAAR (voor iedereen trouwens)!!!

Cyberseks lijkt mij écht niks maar wikipedia somt de voordelen wel mooi op: :D

"In sommige gevallen kan cyberseks voor koppels die in een dagelijkse sleur zijn terechtgekomen een mooie aanvulling zijn om het seksleven te bevorderen.
Cyberseks kan een surrogaat voor werkelijke seks zijn voor koppels die langere tijd gescheiden van elkaar moeten leven.
Zolang alle seksuele contacten elektronisch blijven, is er geen enkel gevaar voor ongeplande zwangerschappen, verkrachtingen, infectie met hiv of andere soa's. (serieus :what: )
Er kan telkens een andere identiteit worden aangemeten; de ene keer een vrouw en de andere keer een man. Dit kan bevrijdend zijn.
Het kan op de gekste plaatsen door middel van mobiele telefoon en/of tablet.
Het kan gedeeltelijk en meestal volledig anoniem plaatsvinden.
Wanneer iemand zich schaamt, geen relatie heeft, of nog nooit heeft gevreeën, kan dit best een alternatief zijn om aan zijn/haar trekken te komen en enige ervaring op te doen.
Het is mogelijk seksfantasieën waar te maken die in het dagelijks leven onmogelijk zijn."
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

stevenr
New user
New user

Bericht door stevenr » 01 jan 2015 20:32

jij ook een pretig nieuwjaar

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 02 jan 2015 13:10

Gelukkig nieuwjaar!

Iedere single verlangt wel naar een relatie met zulke dagen, dat is volgens mij echt normaal.
Ik heb ook niemand nu en mijn beste vriend heeft sinds kort een relatie en in de familie ben ik ook de enige single.
Omdat ik anders ook alleen thuis zou zitten heb ik het met mijn vrienden gevierd en heb er een erg gezellige avond van gemaakt.
Gewoon thuis zitten als je je sowieso al eenzaam voelt, help weinig uit vind ik ;)

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 02 jan 2015 21:03

Als het een troost kan zijn: ik heb mijn nieuwjaar ook al chattend doorgebracht. Best eenzaam, maar bon, volgend jaar beter!

potvolkleuren
New user
New user

Bericht door potvolkleuren » 03 jan 2015 22:54

Ik vind het zo zielig dat er blijkbaar toch nog veel eenzame mensen zijn!
Een tip voor volgend jaar: zoek nog eenzame zieltjes, nodig jezelf uit bij vrienden,...
Eenzaam zijn is heel erg, maar ik denk dat het met de feestdagen nog een stukje erger is en niemand hoeft eenzaam te zijn. Plaats hier desnoods enkele weken voor kerst/nieuwjaar een oproepje met nog eenzame zieltjes. Plan dan samen iets leuks ofzo, zo hoef je toch niet alleen te zijn en kun je spetterend het nieuwe jaar in dansen/waggelen/lachen/...
*De ogen zeggen wat de mond niet kan*

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 04 jan 2015 12:47

Zo jammer om te lezen...

Maar... wie weet kom je dit jaar wel de ware tegen ;) :).

Toch nog een gelukkig jaar gewenst voor jou ;).

Hier, een knuffel :hug2: .
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

stevenr
New user
New user

Bericht door stevenr » 10 jan 2015 15:32

dat is een geweldig idee voor volgend jaar een oproep te plaatsen voor kerst/nieuwjaar ik zal er zeker aan denken
bedankt iedereen voor jullie lieve comments :) maakt mij al een stuk beter

the legionnaire
New user
New user

Bericht door the legionnaire » 09 mar 2015 16:06

Depri is nog zoiets dat ik herken en te veel voorkomt in mijn leven dan goed voor me is.

Ik kan me inbeelden dat het niet gemakkelijk is een relatie te beginnen met iemand die redelijk vaak depri is zoals mij. Zodat ik denk dat ik nooit aan een relatie ga geraken. Daar word je dan alleen nog meer depri van.

Vicieuze cirkel?

Op elk potje past een dekseltje zeggen ze gelukkig.
Alleen ben ik dan geen gemakkelijk potje neem ik aan.
Verander de wereld, begin bij jezelf

Gesloten