Hi, denk ik...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
directioner90210
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Hi, denk ik...

Bericht door directioner90210 » 28 dec 2014 19:23

Hi hi,

Ik ben een meisje van 14 jaar. Ik zit in het 3de middelbaar en ik volg Economie - Talen. En ik woon in regio Kortrijk, West-Vlaanderen.
Shit... nu moet ik mij zeker een beetje omschrijven? Well, here it goes: ik ben vrij groot eigenlijk, pak ergens tussen de 1m75 en de 1m80... :) ik heb halflang bruin haar en groene ogen, oh en ik draag een bril, always. In mijn vrije tijd volg ik Toneel & Voordracht aan een academie. Ik volgde balletlessen vanaf mijn 7de, maar wegens gebrek aan tijd heb ik deze dit jaar gestopt. Ik maak ook video's op YouTube & ik blog vrij veel... uhm en ik ben een redelijk grote fan van One Direction.

Ik heb nu eigenlijk een vraag: ik denk dat ik lesbisch ben, maar ik ben het niet zeker. :/
Uhm, ik heb nog nooit een jongen gekust (en ook nog nooit een meisje.), maar ik heb ook nog nooit veel gevoelens gehad voor een jongen, dus... heeft iemand hetzelfde al meegemaakt? Please, ik ben einde raad.

All the love, M.
If I would live in the 80's, I would fucking slay it. Ahahahah.

Centurion
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Hi, denk ik...

Bericht door Centurion » 28 dec 2014 21:06

In mijn vrije tijd volg ik Toneel & Voordracht aan een academie.
Jahoe, mede-'studentje' ! :cheerleader:

Je gedachtegangen zijn ongetwijfeld vrij herkenbaar voor velen hier. Hopelijk kan het forum wat meer duidelijkheid brengen (daar is het onder andere ook voor bedoeld). En aangezien je nog jonge leeftijd: geen zorgen, alles wijst zichzelf meestal wel uit naarmate je wat ouder wordt.

Alvast welkom ! :party:
Aim for the world.

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 28 dec 2014 21:39

:welkom: :welkom: :welkom:

Stuur pb als je vragen hebt :)
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 28 dec 2014 21:50

ook van mij van harte welkom.

je bent nog heel jong en dat je nu twijfels hebt, is heel normaal. ik zou er niet van wakker liggen. zoals hierboven al aangegeven, zal alles zichzelf wel uitwijzen. je bent nog nooit verliefd geweest. wanneer je dus voor het eerst zo'n gevoelens zal hebben, zal je wel zien voor welk geslacht het is. :)

iamagirl
Regular user
Regular user

Bericht door iamagirl » 28 dec 2014 22:17

Welkom! Mij moogde altijd iets sture! :) ik twijfel ook nog ze :/

directioner90210
New user
New user

Bericht door directioner90210 » 29 dec 2014 13:40

Wow ik had echt niet verwacht dat er zo veel mensen zouden zijn die direct zouden reageren :)
Thanks, echt waar

XO.

Logic3S
New user
New user

Bericht door Logic3S » 29 dec 2014 15:19

:welkom:
Ik moet iedereen teleurstellen: holebi-zijn is een doodnormale, saaie, biologische en chemische realiteit. Ik leef er elke dag mee, en ik kan niet zeggen dat ik er speciaal last van heb. - Tom De Cock (MNM)

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 30 dec 2014 00:27

Welkom op het forum! \(^_^)/
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

justbeingme
New user
New user

Bericht door justbeingme » 02 jan 2015 22:09

Welkom op het forum :D ps alles komt wel, je hebt nog een hele weg te gaan :) je mag altijd een pb sturen met vragen!
Be yourself. Everyone else is already taken.

Gesloten