Positivo topic: vreugdemomentjes verzameld

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Positivo topic: vreugdemomentjes verzameld

Bericht door JFK » 20 mei 2015 10:08

België zit in de Eurosongfinale !

JEUJ !!!

De Eurosongfinale-viewing party met de vrienden is altijd zoveel leuker als de Belgen meedoen.

:driekleur:
Fluctuat nec mergitur

Kuikentje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Kuikentje » 20 mei 2015 13:55

JFK schreef:België zit in de Eurosongfinale !

JEUJ !!!

De Eurosongfinale-viewing party met de vrienden is altijd zoveel leuker als de Belgen meedoen.

:driekleur:
awel ik ben blij hehe
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 26 mei 2015 11:47

Dat gevoel wanneer je niet te kennen pagina's uit je cursus kan overslaan

Afbeelding
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 28 mei 2015 10:31

Britney maakt mij zo gelukkig*!
Wie heeft er een fitnessabonnement en spinlessen nodig wanneer je ook gewoon Work Bitch kan opzetten tijdens het fietsen? Ik ben nog nooit zo snel geweest als vanochtend :groovy:

Spoiler! :
* Toch wanneer ik niet verder nadenk over hoe intens ongelukkig Britney zelf is. Ik wou dat zij en Lindsay Lohan nog minderjarig waren zodat ik hen allebei kon adopteren. :(
Edit: Gisteren zei Gasquet tegen mij: "Ik ben veel minder trashy dan jij, maar iedereen denkt het omgekeerde. Dat is zo tragisch." Nu ik deze post herlas, besef ik dat hij gelijk had.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 28 mei 2015 13:09

kinderknieën schreef:Toch wanneer ik niet verder nadenk over hoe intens ongelukkig Britney zelf is.
Is Britney ongelukkig dan?
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 28 mei 2015 16:45

Euh...

Waar moeten we beginnen? :-?
Spoiler! :
Afbeelding
Misschien komt het omdat KK en ik nog de tijd hebben meegemaakt toen Britney er nog zo uitzag, en niet zo het beeld hebben zoals jullie, youngsters, van een 'labiele Britney'.
Spoiler! :
Het is allemaal de schuld van K-Fed zeg ik u! :evil:
OT.

Dagje thuiswerken, straks naar de fitness en leuk weekend in het vooruitzicht! 8)
Fluctuat nec mergitur

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 28 mei 2015 17:20

JFK schreef:Euh...

Waar moeten we beginnen? :-?
Spoiler! :
Afbeelding
Misschien komt het omdat KK en ik nog de tijd hebben meegemaakt toen Britney er nog zo uitzag, en niet zo het beeld hebben zoals jullie, youngsters, van een 'labiele Britney'.
Spoiler! :
Het is allemaal de schuld van K-Fed zeg ik u! :evil:
Britney is zo ontzettend eenzaam. Echt. Normaal gezien kunnen celebs mij geen ruk schelen, maar als ik hier te lang over nadenk breekt mijn hart. Britney heeft al jarenlang nergens nog controle over: haar financiën, haar carrière (waar ze al een hele tijd een punt achter wilt zetten), haar kinderen, ... Alles wordt geregeld door andere mensen. Constant. En ze neemt superzware medicatie sinds haar breakdown, hetgeen zowel fysiek als mentaal zijn tol eist. Interviews zien met haar nu is echt zo pijnlijk. Britney is kapot, jongens. Al lang. En volgens mij was K-fed een symptoom, geen oorzaak.
Spoiler! :
"Do I know my life is weird? It’s all I’ve ever known. I don’t see it as being weird… I’m kind of stuck in this place and I’m like, How do you deal? I just cope with it every day… It’s better not to feel anything at all and have hope than to feel the other way… It’s bad. I’m sad.” She breaks down into tears. Later, she complains that her life is too in control these days: “It’s like Groundhog Day every day. It’s really boring… Normal is really different for everybody… In my situation, I try to make it as normal as possible for me… It could be a lot worse. There are people out there who have it a lot worse than I do… I used to be a cool chick but I feel like the paparazzi has taken that away from me, like, the way I used to live my life. I used to be a cool chick but I’m not anymore.”

"I would like to be busy the first couple of years, but then I would really like to have another baby, a girl. I think she would be like a mini-me. I think it’s going to be crazy. I’m not going to feel as alone in the world anymore. I’m going to feel like I have a second person, like, that’s me."

:(

Oké, OT dan maar: Avocado. Overal, elke dag.
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,

adarr91
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door adarr91 » 28 mei 2015 17:27

O M G
At last! Dit werd hoog tijd zeg...
- The journey of a thousand miles begins with one step -

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 28 mei 2015 17:47

adarr91 schreef:O M G
At last! Dit werd hoog tijd zeg...
Het ging inderdaad hoog tijd worden. Vind ik ook en huge positivo!
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 28 mei 2015 21:30

Toch is "Pretty Girls" een leuk liedje :D Iggy Azalea ten spijt dan, weliswaar. En da's meteen Ot!
Spoiler! :
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 28 mei 2015 22:08

Minifeestjes met maxipret. Het is ook zo geniaal dat mijn kotgenote en ik de hele Xink-cd vanbuiten kennen.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 29 mei 2015 16:47

Volgende week zie ik eindelijk Maud Vanhauwaert eens in het echt. Lijkt me een straffe madam.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 30 mei 2015 17:26

Ik verraste gisteren mijn mama door een gebakje in de ijskast van haar winkel te verstoppen, vlak voor zij zou aankomen en de winkel openen. Net op tijd vertrokken en ze was aangenaam verrast. :smile:
Come quickly, I'm tasting stars!

writer's blok
New user
New user

Bericht door writer's blok » 31 mei 2015 19:58

Gisterenmiddag zag ik uit het stadhuis van Leuven een bruidegom en zijn bruidegom komen, hand in hand en dolgelukkig. Ik denk niet dat ik zelf ooit zou trouwen, maar het was wel mooi om te zien. :smile:
"You need chaos in your soul to give birth to a dancing star."

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 31 mei 2015 20:42

kinderknieën schreef: Britney is zo ontzettend eenzaam. Echt. Normaal gezien kunnen celebs mij geen ruk schelen, maar als ik hier te lang over nadenk breekt mijn hart. Britney heeft al jarenlang nergens nog controle over: haar financiën, haar carrière (waar ze al een hele tijd een punt achter wilt zetten), haar kinderen, ... Alles wordt geregeld door andere mensen. Constant. En ze neemt superzware medicatie sinds haar breakdown, hetgeen zowel fysiek als mentaal zijn tol eist. Interviews zien met haar nu is echt zo pijnlijk. Britney is kapot, jongens. Al lang. En volgens mij was K-fed een symptoom, geen oorzaak.
Achteraf klinken liedjes over een meisje dat zich in slaap huilt en over hoe Britney zich overbeschermd voelt wel heel wrang. Haar leven is the Truman Show in het echt.

OT: Het wordt goed weer. Tijd om onze "loungeset" (plastieken zetels van Ikea die voor de verandering overprijsd zijn) op het terras te zetten.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 01 jun 2015 08:59

Een Brusselse tapasbar, vriendjes en een 'dans'ke gaan placeren'.
Meer moet dat niet zijn. :tet: :grouphug:
Fluctuat nec mergitur

arwen'ke
Experienced user
Experienced user

Bericht door arwen'ke » 01 jun 2015 16:41

Een goed eerste examen gehad! Geeft moed 8)
Spoiler! :
Nu afwachten over hoe streng ze verbeterd
Life can only be understood backwards but it must be lived forward.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 02 jun 2015 09:51

Mijn artikel is 966 keer aangeklikt de voorbije maand :D . Hiephoi!

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 02 jun 2015 21:57

Afbeelding

!

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 04 jun 2015 22:16

Ik ben al de hele week ziek, waardoor ik al een paar dagen enkel in bed lig. Omdat ik me vandaag fysiek iets beter voel (mentaal even een dieptepunt omwille van de eenzame en verloren dagen), besloot ik een wandeling te gaan maken in het natuurreservaat achter mijn hoek. Het wordt omringd door snelwegen en treinsporen maar het is de enige plek waar je echt rust vindt (en waar je wilde runderen tegenkomt). Er lopen af en toe eens joggers of mensen die hun hond uitlaten of er fietst een bejaard koppel voorbij, maar verder kom je er niet veel mensen tegen.
Sorry voor de lange intro, hier komt mijn vreugdemoment: ik was aan het wandelen toen ik plots voor mij het geluid van krakende takken hoorde. Ik zag een Marokkaanse man in de bosjes naast het pad staan en er stonden een aantal fietsen tegen een boom. Omdat ik me als meisje alleen (en ziek dan nog wel) niet zo sterk en zeker voel, durfde ik eerst niet verder te wandelen en dacht er aan terug te keren. Uiteindelijk besloot ik toch verder te wandelen. Vervolgens zag ik dat er ook een vrouw en twee kinderen bij waren en dat ze kersen aan het plukken waren van een enorme kerselaar. Ik lachte vriendelijk naar hen en de man sprak me meteen aan met de vraag of ik ook een aantal kersen wilde om te eten. Ik sloeg het aanbod vriendelijk af (omdat mijn maag dat niet zou aankunnen en we thuis zelf een kerselaar hebben), en wandelde verder met een heel vredig gevoel. Natuurlijk voelde ik me een beetje schuldig dat ik eerst een beetje schrik had, maar het vrolijke gevoel door de vriendelijkheid van deze man overheerst toch!

Dit is een overdreven lang verhaal geworden en niet eens interessant geschreven. Laat ons zeggen dat ik me zodanig verveel doordat ik zo weinig kan doen dat ik hier toch een beetje plezier uit haal...
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Gesloten