VERRASSING [Tinychat]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Coincidence
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: VERRASSING [Tinychat]

Bericht door Coincidence » 12 jan 2016 20:12

Wegens gebrek aan laptop probeer ik het met de ipad te doen.
Come quickly, I'm tasting stars!

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 12 jan 2016 20:13

Coincidence schreef:Wegens gebrek aan laptop probeer ik het met de ipad te doen.
Wel veilig doen he...
Ars Gratia Artis

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 12 jan 2016 20:20

De link staat toch nog nergens hè. Ik ga eens meedoen
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 12 jan 2016 20:31

Maar nu wel. Ik verklaar officieel dat DE TINYCHAT GESLOTEN IS!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Loesbloem
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Loesbloem » 12 jan 2016 20:45

Ik snap niet zo goed hoe het werkt. Ik duw op de link, bewijs dat ik geen robot ben, maar dan krijg ik een vak met zoveel mensen online en die en die "entered the room", maar ik zie verder niets? En ik kan ook niets typen ofzo? Wat doe ik verkeerd?

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 12 jan 2016 20:46

Loesbloem schreef:Ik snap niet zo goed hoe het werkt. Ik duw op de link, bewijs dat ik geen robot ben, maar dan krijg ik een vak met zoveel mensen online en die en die "entered the room", maar ik zie verder niets? En ik kan ook niets typen ofzo? Wat doe ik verkeerd?
Niets denk ik. Ik heb hetzelfde probleem en blijkbaar zijn er nog meer mensen die niet binnen raken.
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

nemesis
Experienced user
Experienced user

Bericht door nemesis » 12 jan 2016 20:48

Lin schreef:
Loesbloem schreef:Ik snap niet zo goed hoe het werkt. Ik duw op de link, bewijs dat ik geen robot ben, maar dan krijg ik een vak met zoveel mensen online en die en die "entered the room", maar ik zie verder niets? En ik kan ook niets typen ofzo? Wat doe ik verkeerd?
Niets denk ik. Ik heb hetzelfde probleem en blijkbaar zijn er nog meer mensen die niet binnen raken.
Jup. Er wordt nooit gevraagd een naam te kiezen en zodoende geraak je dus niet binnen.
Ἕρος δαὖτ᾽ ὲτίναξεν ἔμοι φρένας, ἄνεμος κατ᾽ ὄρος δρύσιν ἐμπέσων.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 12 jan 2016 20:51

Tinychat doet moeilijk. Probeer te refreshen en zo toch in te loggen.
Meer kunnen we niet doen op dit moment, we zijn afhankelijk van tinychat en hun software :(

We gaan bekijken of er een alternatief is voor de volgende keren.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 12 jan 2016 20:58

Ok, ik probeer nog wat!

lisabxxxxx01
Regular user
Regular user

Bericht door lisabxxxxx01 » 12 jan 2016 21:32

Lukt dit al of moest ik het niet meer proberen?

Reuel

Bericht door Reuel » 12 jan 2016 21:44

Het lukt min of meer, met een interruptie hier en daar.

Reuel

Bericht door Reuel » 12 jan 2016 22:14

Bon, het forumteam krijgt het niet meer in gang. Dus verwijs ik jullie graag door naar de FORUMCHAT. Zij het enkel met tekst ;)

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 25 jun 2016 21:07

Aangezien tinychat niet toegankelijk is voor iedereen en onze zoektocht (van het modteam) een beetje spaak loopt op zoek naar goede initiatieven, willen we graag een oproep doen naar de computer intellecten onder ons.

Ken er iemand een goede site waar videochat met meerdere mensen tegelijk mogelijk is, maar die toch nog anoniem en gratis is? Laat het dan zeker weten door te reageren in dit topic en wie weet volgt er dan binnenkort nog eens een verrassing ;)

Alvast bedankt!

BjarniiV
Regular user
Regular user

Bericht door BjarniiV » 25 jun 2016 21:16

Wall schreef:Aangezien tinychat niet toegankelijk is voor iedereen en onze zoektocht (van het modteam) een beetje spaak loopt op zoek naar goede initiatieven, willen we graag een oproep doen naar de computer intellecten onder ons.

Ken er iemand een goede site waar videochat met meerdere mensen tegelijk mogelijk is, maar die toch nog anoniem en gratis is? Laat het dan zeker weten door te reageren in dit topic en wie weet volgt er dan binnenkort nog eens een verrassing ;)

Alvast bedankt!
Via skype kan je met meerdere videochatten, maar dan is het niet echt meer privé (email), Oovoo daarintegen is een (app) waarop je kan videochatten met een gebruikersnaam maar hier is ook weer je telefoon nummer gelinked.
Ik denk dat http://nl.paltalk.com/ een zeer goede site is om te videochatten volgens mij is ook het enige dat je van een persoon ziet: de gebruikers naam, dus anoniem.
Ik hoop jullie hierbij geholpen te hebben, en als er nog sites me binnen schieten zal ik deze ook zeker achterlaten!

Sonne
Experienced user
Experienced user

Bericht door Sonne » 25 jun 2016 21:44

Of organiseer zelf een meeting?
Dan zie je elkaar in het echte leven.

Beter dan al dat virtuele chat gedoe - waar ik niets van moet weten.

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 25 jun 2016 21:58

Sonne schreef:Of organiseer zelf een meeting?
Dan zie je elkaar in het echte leven.

Beter dan al dat virtuele chat gedoe - waar ik niets van moet weten.
Zoals op het forum te lezen is, is er op 24 juli een forummeeting :) Het chatgebeuren is er om forummers, die het wel wensen, de kans te geven om elkaar beter te leren kennen op een virtuele manier. Of om mensen wat regelmatiger terug te zien.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 26 jun 2016 17:17

BjarniiV schreef: Via skype kan je met meerdere videochatten, maar dan is het niet echt meer privé (email), Oovoo daarintegen is een (app) waarop je kan videochatten met een gebruikersnaam maar hier is ook weer je telefoon nummer gelinked.
Ik denk dat http://nl.paltalk.com/ een zeer goede site is om te videochatten volgens mij is ook het enige dat je van een persoon ziet: de gebruikers naam, dus anoniem.
Ik hoop jullie hierbij geholpen te hebben, en als er nog sites me binnen schieten zal ik deze ook zeker achterlaten!
Kan je bij paltalk ook zelf een privé-chatroom aanmaken? Het zou ideaal zijn moest dat kunnen, op die manier kan het toch een beetje enkel onder forummers. Ik kan het uit een snelle blik op de website niet echt uitmaken :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

BjarniiV
Regular user
Regular user

Bericht door BjarniiV » 26 jun 2016 17:41

BiNDing schreef:
BjarniiV schreef: Via skype kan je met meerdere videochatten, maar dan is het niet echt meer privé (email), Oovoo daarintegen is een (app) waarop je kan videochatten met een gebruikersnaam maar hier is ook weer je telefoon nummer gelinked.
Kan je bij paltalk ook zelf een privé-chatroom aanmaken? Het zou ideaal zijn moest dat kunnen, op die manier kan het toch een beetje enkel onder forummers. Ik kan het uit een snelle blik op de website niet echt uitmaken :)
ik denk van wel :)

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 14 aug 2016 17:49

Beste forummers en tinychatgegadigden

Zoals jullie weten (of niet weten) zijn we al even op zoek naar een alternatief voor onze geliefde tinychat maar helaas vinden we niet meteen een waardige opvolger.
We willen jullie echter een toffe babbel met andere gelijkgestemden niet ontnemen en daarom hebben we 2 voorstellen voor jullie.

1) We maken op een bepaalde dag, op een bepaald uur de forumchat onveilig en kwetteren er samen lustig op los (virtueel dan). Voordeel: 100 % forum anoniem; nadeel: geen leuke snoetjes te bezichtigen.
2) We houden een skypesessie. (Eerst gaan we met de moderatoren eens checken met hoeveel personen we in 1 groepschat kunnen tenzij iemand van jullie weet wat het maximum aantal is.) Voordeel: Lachen mag want iedereen kijkt mee; nadeel: anonimiteit is volledig jouw keuze. Of je behoudt je skypenaam en iedereen weet wie je bent. Facebookverzoeken niet uitgesloten. Of je verandert voor eventjes je skypenaam. Of je maakt een nieuw (wjnh-)account aan met je forumnaam.

Graag jullie voorkeuren hieronder doorgeven.
Wat zie je zitten, wat niet?

Groeten
Het moderatorenteam
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Grensgeval
Regular user
Regular user

Bericht door Grensgeval » 14 aug 2016 18:30

Ik ben voor allebei wel te vinden (ik weet het, totaal nutteloos antwoord :p). Wat het maximum aantal deelnemers in skype betreft, is google niet echt duidelijk. Verschillende sites zeggen 10, andere zeggen 25...

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Welcome to my world of make believe

Gesloten