Ndaag :-)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Thieu
New user
New user
Geslacht: Man

Ndaag :-)

Bericht door Thieu » 07 dec 2014 13:50

Hey :-)

Ik kom ook eens piepen hier op het forum. Ik ben een jongen van 23 jaar uit de regio van Kortrijk. Ik heb me enkele weken geleden ge-out bij de meeste van mijn vrienden (I know, ik heb hier veel te langmee gewacht mja ge kent dat wel é :-) ) Zij hebben hierop heel positief gereageerd en nu het dus out there is, zou ik het leuk vinden om wat mensen te leren kennen uit ons wereldje en misschien nieuwe vrienden en vriendinnen maken, want iedereen uit mijn omgeving is zo frustrerend hetero ;-) Vandaar ik besloten heb om hier eens te komen rondneuzen, ik weet niet wat ik er moet van verwachten maar ben alvast heel benieuwd :D

Wat over mezelf, ik ben deze zomer afgestudeerd aan de UGent en nu bezig met mijn stage. Allemaal heel leuk en interessant en ik amuseer me echt op mijn werk, maar ik mis het student-zijn wel een beetje, gelukkig ben ik in Gent blijven wonen, zodat ik toch niet in die werksleur terecht kom, waar ik me nog veel te jong voor voel ;-) In mijn vrije tijd spreek ik vooral af met vrienden, af en toe een stapke zetten en ik hou ervan om lekker te gaan eten, zoveel lekkere restaurantjes in Gent :D Maar een avondje gezellig thuis zelf kokerellen of een goeie film/serie zien, weet ik zeker ook te smaken ;-) En ik ben zot van reizen, lange verre of citytrips, maakt niet uit, ik wil gewoon heel de wereld zien! :D
Echte hobby’s heb ik niet echt meer, in de week doe ik wel wat aan sport en ik zou supergraag leren piano spelen en tennissen. Ik kijk supergraag naar tennis en ben echt jaloers op mensen die een instrument kunnen spelen. Als er hier paar cuties zijn die me dat willen leren, heel graag :D
Verder qua karakter ben ik in het begin wel wat verlegen denk ik, maar als ik je beter begin te kennen, maak ik al veel meer lawaai ;-) ik ben nogal romantisch aangelegd en soms een veel te harde dromer wat mij dan misschien wel wat naïef maakt maar hey.. als dat al niet meer mag ;-) Das allemaal die schuld van die Hollywood films ;-)

Ik ben alvast superbenieuwd naar jullie en ik kijk er naar uit om enkele van jullie beter te leren kennen :D

Groetjes,
Thieu xx

Rani
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Ndaag :-)

Bericht door Rani » 07 dec 2014 14:10

Welkom!!!
Ikzelf ben nog maar een paar dagen lid en ik voel me al op mijn gemak. Je zit hier op de juiste plaats. :)
If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 07 dec 2014 14:48

Thieu schreef:Hey :-)

Ik kom ook eens piepen hier op het forum. Ik ben een jongen van 23 jaar uit de regio van Kortrijk. Ik heb me enkele weken geleden ge-out bij de meeste van mijn vrienden (I know, ik heb hier veel te langmee gewacht mja ge kent dat wel é :-) ) Zij hebben hierop heel positief gereageerd en nu het dus out there is, zou ik het leuk vinden om wat mensen te leren kennen uit ons wereldje en misschien nieuwe vrienden en vriendinnen maken, want iedereen uit mijn omgeving is zo frustrerend hetero ;-) Vandaar ik besloten heb om hier eens te komen rondneuzen, ik weet niet wat ik er moet van verwachten maar ben alvast heel benieuwd :D

Wat over mezelf, ik ben deze zomer afgestudeerd aan de UGent en nu bezig met mijn stage. Allemaal heel leuk en interessant en ik amuseer me echt op mijn werk, maar ik mis het student-zijn wel een beetje, gelukkig ben ik in Gent blijven wonen, zodat ik toch niet in die werksleur terecht kom, waar ik me nog veel te jong voor voel ;-) In mijn vrije tijd spreek ik vooral af met vrienden, af en toe een stapke zetten en ik hou ervan om lekker te gaan eten, zoveel lekkere restaurantjes in Gent :D Maar een avondje gezellig thuis zelf kokerellen of een goeie film/serie zien, weet ik zeker ook te smaken ;-) En ik ben zot van reizen, lange verre of citytrips, maakt niet uit, ik wil gewoon heel de wereld zien! :D
Echte hobby’s heb ik niet echt meer, in de week doe ik wel wat aan sport en ik zou supergraag leren piano spelen en tennissen. Ik kijk supergraag naar tennis en ben echt jaloers op mensen die een instrument kunnen spelen. Als er hier paar cuties zijn die me dat willen leren, heel graag :D
Verder qua karakter ben ik in het begin wel wat verlegen denk ik, maar als ik je beter begin te kennen, maak ik al veel meer lawaai ;-) ik ben nogal romantisch aangelegd en soms een veel te harde dromer wat mij dan misschien wel wat naïef maakt maar hey.. als dat al niet meer mag ;-) Das allemaal die schuld van die Hollywood films ;-)

Ik ben alvast superbenieuwd naar jullie en ik kijk er naar uit om enkele van jullie beter te leren kennen :D

Groetjes,
Thieu xx
Welkom! Je zal het hier leuk vinden ;)
Jij bent mijn brother from another mother. Volledig mee eens! :ibi: :party: En als student Toerisme kan ik dat alleen maar promoten, reisjes maken :woot:
Amuseer je hier maar ;)
Laatst gewijzigd door Amigo op 07 dec 2014 15:06, 2 keer totaal gewijzigd.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 07 dec 2014 14:55

Welkom op het forum! \(^_^)/
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 07 dec 2014 14:57

Eindelijk nog eens iemand uit regio Kortrijk :woot:

Welkom en veel plezier! ^^
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 07 dec 2014 15:55

Welkom op het forum :greenthing:

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 07 dec 2014 17:16

da's een serieuze intro!

welkom op het forum. :)

Nyati
New user
New user

Bericht door Nyati » 07 dec 2014 19:41

Thieu schreef:Verder qua karakter ben ik in het begin wel wat verlegen denk ik, maar als ik je beter begin te kennen, maak ik al veel meer lawaai ;-) ik ben nogal romantisch aangelegd en soms een veel te harde dromer
Daar herken ik mij helemaal in :P Welkom op het forum! Kben er zeker van dat je het hier naar je zin zal hebben. ;)
Life has a melody, a rhythm of notes that become your existence.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Bericht door redwings » 07 dec 2014 20:57

Welkom!

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 07 dec 2014 22:33

:welkom: :welkom: :welkom:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Thieu
New user
New user

Bericht door Thieu » 08 dec 2014 23:30

Merci voor jullie berichtjes :D

M1992
New user
New user

Bericht door M1992 » 10 dec 2014 23:01

Welkom! :-) :welkom:
Nog een reiziger in ons midden! :-) Mooi tekstje trouwens!
Veel plezier hier op het forum! ;-)
'If you can dream it, you can do it!' - Walt Disney

BenoitR
New user
New user

Bericht door BenoitR » 13 dec 2014 11:33

Nyati schreef:
Thieu schreef:Verder qua karakter ben ik in het begin wel wat verlegen denk ik, maar als ik je beter begin te kennen, maak ik al veel meer lawaai ;-) ik ben nogal romantisch aangelegd en soms een veel te harde dromer
Daar herken ik mij helemaal in :P Welkom op het forum! Kben er zeker van dat je het hier naar je zin zal hebben. ;)
Idem, hier herken ik mij ook zo hard in! ;-)) en welkom hier! Bevalt het wat hier? ,-))

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 13 dec 2014 12:46

Welkom :-) groetjes
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 13 dec 2014 14:50

Welkom!! Allemaal heel herkenbaar! :)
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

Gesloten