uit de kast in de chiro

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
een leider van 19Jr

uit de kast in de chiro

Bericht door een leider van 19Jr » 03 dec 2014 14:21

Hallo,

Ik ben inmiddels 19r en denk wel dat ik op jongens val.
Ben hier vrij zeker van.
Nu dat ik hetzelf in of meer begin te accepteren wil ik proberen uit de kast te komen.
Ook in de chiro waar in nu aan men 3de jaar leiding bezig ben.
Iemand tips hoe ik dit het best aanpak?

anoniempje

vorvzie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: uit de kast in de chiro

Bericht door vorvzie » 03 dec 2014 23:59

Ik zou het gewoon eens zeggen ter loops. Als iemand zegt "dat is wel een schone" ik vind die gast schoner" bij voorbeeld he.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 04 dec 2014 07:23

Voor zo'n grote groep zou ik persoonlijk best wel zenuwachtig zijn en dan liever zoals vorvzie voorstelt op een casual manier in kleine groepjes of één per één het onderwerp aanhalen.

Succes!
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

jongen19jrrr
New user
New user

Bericht door jongen19jrrr » 04 dec 2014 10:21

vorvzie schreef:Ik zou het gewoon eens zeggen ter loops. Als iemand zegt "dat is wel een schone" ik vind die gast schoner" bij voorbeeld he.
Kvrees dat dat niet echt iemand gaat zeggen. Het i een jongenschiro en er zijn andere jongens homo in onze chiro (of dat denk ik toch)

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 05 dec 2014 17:26

Ik zou het niet in groep zeggen, maar eerst tegen de andere leidinggevende. En dan als het op een gepast moment ter sprake komt, jouw te uiten. Op voorwaarde als je dit nodig vind. Ik persoonlijk vind het genoeg om geout te zijn bij familie en vrienden (ook al heb ik die niet op internet vrienden na).

jongen19jrrr
New user
New user

Bericht door jongen19jrrr » 05 dec 2014 22:10

Ja tis zo dat de andere leiders mijn vrienden zijn.
en ja ik denk ook dat ik het eerder in kleine groepjes moet aanpakken om het hen te vertellen

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 05 dec 2014 22:29

Ghoh, ik heb dat meestal gedaan tijdens een goed gesprek, één met de keer. Leidingsgroepen kennende gaat dat rap de ronde en dat is je veel werk gespaard. ;)
Altijd als de liefkeskwestie aan bod komt eens diep zuchten, "Ghoh, wel 't is ingewikkeld. 't Zit zo..." En ge zijt vertrokken! Vijf minuten erna krijg je uitnodigingen om een Gay Best Friend te worden en om mee BH's te gaan shoppen ofzo. Soit, bij bepaalde meiskes bij mij in de Chiro was dat toch zo. En niet dat ik een greintje van BH's ken, maar ik vond het wel grappig! :)
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 13 dec 2014 21:52

jongen19jrrr schreef:
vorvzie schreef:Ik zou het gewoon eens zeggen ter loops. Als iemand zegt "dat is wel een schone" ik vind die gast schoner" bij voorbeeld he.
Kvrees dat dat niet echt iemand gaat zeggen. Het i een jongenschiro en er zijn andere jongens homo in onze chiro (of dat denk ik toch)
als er nog andere homo's in de chiro zitten, zou dat juist de drempel moeten verlagen om het te zeggen, niet?

ondertussen al iets veranderd?

Passer
Regular user
Regular user

Bericht door Passer » 15 dec 2014 16:40

Gewoon doen!

Heb mezelf ook geout in de chiro op 19, op kamp dan nog! Eerst tegen een goede vriendin en dan is dat bij mondjesmate rondgegaan. En niks dan positieve reacties! 't zijn uiteindelijk uw chiromaten he...
Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα

Ομνύω Δία Γήν ΄Ηλιον ΄Αρη Αθηνά καί τούς άλλους θεούς πάντας καί πάσας

Gesloten