die ene jongen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Barry
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: die ene jongen

Bericht door Barry » 02 dec 2014 10:45

Louis schreef:Hahaha :p mooi verhaal toch ;)
En idd... Ik ga het eens subtiel proberen :p want idd, blijven dromen is ook niet goed ;) het was eigenlijk allemaal begonnen met een droom.... Na een avond met wat vrienden en veel wijn later zijn we toch in slaap gevallen en toen had ik echt een droom over hem... Ik herinner mij nog goed toen ik wakker werd had ik zo'n speciaal gevoel dat ik die hele dag nog heb gehad. Toen wist ik van, ik moet hem eens beter leren kennen... Maar ben gewoon wa verlegen ;)
go for it! een nee heb je, een ja kan je krijgen. :)

Louis
New user
New user

Bericht door Louis » 08 dec 2014 18:33

Btw... Vandaag in de les wiskunde gingen mijn vrienden en ik even naar buiten tijdens de pauze maar lieten ons boeken liggen.... ;) toen we terug kwamen merkte ik dat die ene jongen quasi naast mij zat :p hij zal er in het tweede deel van de les bij gekomen zijn... Er zat 1 vriend tussen mij en hem... Ik wou zo hard van plaats wisselen... :p uiteindelijk is het mij net ni gelukt om eens een deftige conversatie aan te gaan ;) maar ik zie het voorval van vandaag als een teken :p kga blijven proberen :p

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 08 dec 2014 19:03

Good luck!!!! :D :D :D

:cheerleader:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 09 dec 2014 14:48

Louis schreef:Btw... Vandaag in de les wiskunde gingen mijn vrienden en ik even naar buiten tijdens de pauze maar lieten ons boeken liggen.... ;) toen we terug kwamen merkte ik dat die ene jongen quasi naast mij zat :p hij zal er in het tweede deel van de les bij gekomen zijn... Er zat 1 vriend tussen mij en hem... Ik wou zo hard van plaats wisselen... :p uiteindelijk is het mij net ni gelukt om eens een deftige conversatie aan te gaan ;) maar ik zie het voorval van vandaag als een teken :p kga blijven proberen :p
dat is leuk, maar jezelf vooral niets wijsmaken. ik weet wat dit met een mens kan doen. ik wil maar zeggen, zoek geen tekenen waar die er niet zijn. langs de andere kant is er natuurlijk altijd wel een kansje en ik hoop het voor jou dat hij ook homo is. :)

BenoitR
New user
New user

Bericht door BenoitR » 16 dec 2014 23:47

Alle verhalen zijn zo herkenbaar!
Bij mij is het een jongen, ik fitness 3x per week hé. Hij is even oud als ik en hij baat sinds 3 maanden geleden fitness uit. Ik twijfel echt altijd of hij hetero is of homo/bi is. Ik praat wel met hem maar het is altijd oppervlakkig (hey, alles goed?,...), ik ben altijd serieus verlegen als ik met hem praat. Hij heeft mooi lijfje, lacht grappig :p maar ik moet wel toegeven dat mijn gay-radar echt slecht is. Dus ik durf echt niet om 'echt' te praten met hem uit schrik dat ik mij belachelijk maak! Help! :D

Louis
New user
New user

Bericht door Louis » 17 dec 2014 00:08

Hij baat de fitness uit? ;)
Misschien kan je eens om wat "extra" informatie vragen ofzo.. En zo proberen een gesprek te starten ;) bij knappe mensen word ik ook altijd super verlegen :p

BenoitR
New user
New user

Bericht door BenoitR » 17 dec 2014 21:26

Jaah, hij baat inderdaad fitness uit :p en welke informatie vragen? :p ik vind da al moeilijk genoeg :p wa moet hij over mij denken hé :o
Louis schreef:Hij baat de fitness uit? ;)
Misschien kan je eens om wat "extra" informatie vragen ofzo.. En zo proberen een gesprek te starten ;) bij knappe mensen word ik ook altijd super verlegen :p

Gesloten