die ene jongen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
anoniem96

die ene jongen

Bericht door anoniem96 » 24 nov 2014 23:31

Hey allemaal

Ik ben eigenlijk een geregistreerde gebruiker maar schrijf dit liever anoniem ( lang verhaal ). Ik zit in mijn eerste jaar universiteit en doordat ik een richting heb gekozen die niet zoveel mensen doen, heb ik heel wat nieuwe vrienden gemaakt op korte tijd doordat de meerderheid van mijn vrienden oftewel naar een ander unief gingen of een heel andere richting hebben gekozen. Alles gaat goed, eigenlijk super, alleen is er een jongen ... echt ik word er zot van. Tis zo iemand waar je gwn geen hoogte van kan krijgen het ene moment is het alsof hij heel de tijd bij mij wil zijn en dan bedoel k echt alleen bij mij. Zelfs een paar vriendinnen van mij hadden al aan mij gevraagd of we miss een koppel zijn ... (niet dat k daar iets tegen zou hebben :) ) Maar dan kan hij zo het ene moment echt over vrouwen beginnen, maar dan meestal als er anderen bij zijn, nooit bij mij alleen. Hij gedraagt zich ook vind ik anders bij mij als bij anderen, hij lacht veel meer en kan mij echt recht in mijn ogen aankijken en blijven staren ... Nu ik ben ook nog niet echt uit de kast, maar een paar mensen weten het tot nu toe. Bovendien maakt het het voor mij ook moeilijker doordat k er ook helemaal niet stereotype homo uitzie ... en hij ( als hij het ook is) ook helemaal niet. Vorige week donderdag waren we in Leuven uitgeweest en hij was met zijn vrienden vant middelbaar uitgegaan en ik met die van mij. We hadden afgesproken om na drie uur dan nog samen uit te gaan en dan de trein rechtstreeks terug naar huis te nemen. Nu k had het uur helemaal uit het oog verloren en had hem ondertussen ook al laten weten dat k nie weg geraakte bij mijn vrienden en het was zes uur eer k bij een vriend op kot ben gaan slapen. De volgende dag toen k terug naar het station liep, belde hij mij of dat hij mij miss kon komen oppikken met de auto ( hij woont zelf in Leuven) en drong er echt op aan. terwijl het totaal de andere richting uit is als de autostrade. K heb dan ook de trein terug genomen met nog een paar vrienden en hij is met de auto teruggereden. Die dag nog merkte ik dat hij heel pîst op mij was omdat we niet samen konden terug rijden en nu vandaag is het alsof hij er spijt van heeft en doet hij supervriendelijk en wil hij morgenavond samen met mij gaan eten. Is hij nu echt in de war en weet hij zelf niet wat hij wil of doet hij nu gwn anders bij anderen om zich te "verbergen" als ik het zo moet zeggen. Sorry dat het zo n lang verhaal is en hopelijk een beetje samenhangend zodat je er toch iets van begrijpt. K weet echt niet wat k nu moet doen, langs de ene kant is het zo duidelijk, maar hij is echt een van mij beste vrienden geworden en k wil hem als vriend zeker niet kwijt ...

Barry
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: die ene jongen

Bericht door Barry » 25 nov 2014 10:07

ik zie 2 mogelijkheden :

ofwel zal het een romantisch etentje worden, waar hij je verteld dat hij ook homo is en dat hij jou graag ziet!

ofwel zie je dingen die er niet zijn omdat je gewoon zelf stapelverliefd bent en gewoon heel graag wil dat hij homo is.

ik vrees dat de tweede stelling meer kans maakt, maar ik hoop voor jou dat het eerste geldt! :)

veel plezier op het etentje!

Louis
New user
New user

Bericht door Louis » 26 nov 2014 15:48

Hey :)

Ik ken dat gevoel ;) in mijn richting zit er ook een knappe jongen (vind ik) :p Maar het irritante aan mijn richting is dat we met 500 ofzo zijn, en ik al heel wat vrienden heb. Het is dus om te zeggen een beetje "awkward" om hem zomaar aan te spreken :p Maar ondanks dat wou ik toch te weten komen of hij homo is of niet. Daarom heb ik mij met wat vrienden dichter bij hem gezet ;) En ik heb inderdaad een vermoeden. Hij praat redelijk "typisch" voor homo's, ook de onderwerpen waren niet echt standaard jongens onderwerpen. Maar hij kleed zich wel vrij "nonchalant", wat mij dan weer twijfels geeft. We hebben wel een jaargroep op facebook waar ik zijn naam op ga proberen zoeken :s maar dat is wel een verschrikkelijk jobke :s Maar hij is wel knap, dus het is het waard :p Daarom ook mijn vraag of er mensen zijn die hier ook ervaring mee hebben ;)
Hoe ontdekken jullie het? of hoe zouden jullie het aanpakken? :)

ook veel plezier met het etentje :) Ik hoop dat het Barry's eerste optie wordt ;)

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 26 nov 2014 17:44

ik zou gewoon mee gaan op het etentje. Het kan zijn dat hij inderdaad homo is, maar nog niet geout. Het kan ook zijn dat hij misschien autistisch is of iets anders dat de reden is voor het vreemd gedrag. Ik zou ook kwaad zijn als je drie uur te laat bent op een afspraak . Je hebt een nogal een tolerante goede vriend. de reden waarom hij anders doet bij anderen kan ook zijn dat hij je vertrouwd terwijl hij de anderen niet vertrouwd en dat hij zijn maker bij de anderen ophoud (ik hoop dat jij weet wat ik hiermee bedoel.)

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 26 nov 2014 20:28

Louis schreef:En ik heb inderdaad een vermoeden. Hij praat redelijk "typisch" voor homo's, ook de onderwerpen waren niet echt standaard jongens onderwerpen. Maar hij kleed zich wel vrij "nonchalant", wat mij dan weer twijfels geeft.
Kleding is niet altijd een goede factor. Ik zou veel meer afgaan op gedragingen en praten ;). Vraag me niet hoe en wat, want zelf trekt mijn gaydar ook op niet veel, ze.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Louis
New user
New user

Bericht door Louis » 26 nov 2014 21:15

Haha :D idd kleding is mischien niet alles... En misschien een beetje stereotyp dat alle homo's zich goed kleden :p
Maar hij gedraagt zich misch wel wat anders dan de doorsnee jongen :p enkel meisjes als vrienden... En 1 keer waren ze red bull aan het uitdelen en toen hoorde ik hem zeggen "omg, ik ga da zo ni opdrinken, ge wordt daar zo dik van" en gaf dan het blikje aan zijn vriendin ;)

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 26 nov 2014 21:29

ik vind dat je het soms wel kan zien aan kleding, zeker bij homo's die al uit de kast zijn.
langs de andere kant zijn er dan ook weer hetero's die letten op hun kleding.

gedrag en dan in het bijzonder het praten zijn voor mij de beste indicatie.

anoniem96

Bericht door anoniem96 » 27 nov 2014 00:21

Hey allemaal

Ik ben dus meegegaan op het etentje en het was dus toch barry's eerste optie :) ! Nu hij is nog niet "out" als k het zo moet noemen en ik eigenlijk ook nog niet dus we gaan het gwn rustig aandoen. Hoe dan ook of het iets wordt of niet, het is wel fijn om zo iemand te hebben die net hetzelfde meemaakt als mezelf. Het voelt aan alsof het een last is die van mijn schouders valt, er zijn wel nog een paar vrienden van mij die weten dat k op jongens val maar die zijn allemaal hetero, dus dit is toch wel anders. We hebben ook heel lang gepraat over echt van alles. Achteraf ben ik bij hem op kot blijven slapen en ik merkte al gewoon vandaag dat hij weer heel normaal deed. En idd @ Louis het is niet zo evident om er zomaar de homo uit te pikken ... K dacht vroeger ook dat homo's een bepaald stereotype hebben, maar dat is toch wel anders :)

Louis
New user
New user

Bericht door Louis » 27 nov 2014 09:25

Super tof :D ik hoopte zo hard op optie 1 voor je! ;) ben blij dat je nu uit die periode van "is hij nu homo of niet" bent ;) want da maakte het inderdaad lastig voor jezelf...
Veel succes nog op latere dates ;)

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 27 nov 2014 10:08

leuk dat het optie 1 is geworden. :p

miss fraise
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 27 nov 2014 12:13

:cheerleader:
Zo fijn voor je! Hou ons maar op de hoogte. :wink:
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 27 nov 2014 15:46

Leuk dat het optie 1 is geworden, veel succes met de beste tijd van je leven :wink:

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 27 nov 2014 18:49

Louis schreef:Haha :D idd kleding is mischien niet alles... En misschien een beetje stereotyp dat alle homo's zich goed kleden :p
Maar hij gedraagt zich misch wel wat anders dan de doorsnee jongen :p enkel meisjes als vrienden... En 1 keer waren ze red bull aan het uitdelen en toen hoorde ik hem zeggen "omg, ik ga da zo ni opdrinken, ge wordt daar zo dik van" en gaf dan het blikje aan zijn vriendin ;)
Ik zou onmiddellijk ja zeggen als ik de beschrijving zo hoor ;). Of in ieder geval meer kans ;).
anoniem96 schreef:Hey allemaal

Ik ben dus meegegaan op het etentje en het was dus toch barry's eerste optie :) ! Nu hij is nog niet "out" als k het zo moet noemen en ik eigenlijk ook nog niet dus we gaan het gwn rustig aandoen. Hoe dan ook of het iets wordt of niet, het is wel fijn om zo iemand te hebben die net hetzelfde meemaakt als mezelf. Het voelt aan alsof het een last is die van mijn schouders valt, er zijn wel nog een paar vrienden van mij die weten dat k op jongens val maar die zijn allemaal hetero, dus dit is toch wel anders. We hebben ook heel lang gepraat over echt van alles. Achteraf ben ik bij hem op kot blijven slapen en ik merkte al gewoon vandaag dat hij weer heel normaal deed. En idd @ Louis het is niet zo evident om er zomaar de homo uit te pikken ... K dacht vroeger ook dat homo's een bepaald stereotype hebben, maar dat is toch wel anders :)
:cheerleader2: :cheerleader2: :cheerleader2: :cheerleader2: :cheerleader2: :cheerleader2: :cheerleader2: :cheerleader2: :cheerleader2:
:cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:
:egyptian: :egyptian: :egyptian: :egyptian: :egyptian: :egyptian: :egyptian: :egyptian: :egyptian: :egyptian: :egyptian: :egyptian:
:balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Indie
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Indie » 28 nov 2014 00:06

Wauw geweldig ! :D

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 28 nov 2014 09:28

Louis schreef:Hey :)

Ik ken dat gevoel ;) in mijn richting zit er ook een knappe jongen (vind ik) :p Maar het irritante aan mijn richting is dat we met 500 ofzo zijn, en ik al heel wat vrienden heb. Het is dus om te zeggen een beetje "awkward" om hem zomaar aan te spreken :p Maar ondanks dat wou ik toch te weten komen of hij homo is of niet. Daarom heb ik mij met wat vrienden dichter bij hem gezet ;)
Dat heb ik ook nog gedaan 8) Met mijn beste vriendin achter hem en zijn maat gaan zitten in het auditorium. (tot groot onbegrip van de rest van onze groep..Waarom gaan jullie daar nu gaan zitten? :lol: ) En in de pauze heb ik 'per ongeluk' mijn balpen laten vallen. :ibi: Excuseer..maar ik heb mijn balpen laten vallen..Zou je hem willen oprapen alstublieft?
En zo zijn we aan de praat geraakt natuurlijk. :yeahimcool:

Het is maar een tip. :greentongue:
Fluctuat nec mergitur

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 28 nov 2014 09:38

JFK schreef:

Ik ken dat gevoel ;) in mijn richting zit er ook een knappe jongen (vind ik) :p Maar het irritante aan mijn richting is dat we met 500 ofzo zijn, en ik al heel wat vrienden heb. Het is dus om te zeggen een beetje "awkward" om hem zomaar aan te spreken :p Maar ondanks dat wou ik toch te weten komen of hij homo is of niet. Daarom heb ik mij met wat vrienden dichter bij hem gezet ;)
Dat heb ik ook nog gedaan 8) Met mijn beste vriendin achter hem en zijn maat gaan zitten in het auditorium. (tot groot onbegrip van de rest van onze groep..Waarom gaan jullie daar nu gaan zitten? :lol: ) En in de pauze heb ik 'per ongeluk' mijn balpen laten vallen. :ibi: Excuseer..maar ik heb mijn balpen laten vallen..Zou je hem willen oprapen alstublieft?

handig gedaan. :D

Louis
New user
New user

Bericht door Louis » 28 nov 2014 19:48

JFK schreef:

Hahahaha :p zalig :p ik ga da ook eens uit proberen :p ik hoop wel dat het gesprek niet gaat stilvallen :p is het eigenlijk dan iets geworden tussen jullie? :)

steventh
New user
New user

Bericht door steventh » 28 nov 2014 20:06

That's SO cute! :hugs:
Afbeelding
Inderdaad! vzw - Holebi jongeren regio Hasselt
info@inderdaad.be
http://www.inderdaad.be

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 01 dec 2014 10:24

Louis schreef: Hahahaha :p zalig :p ik ga da ook eens uit proberen :p ik hoop wel dat het gesprek niet gaat stilvallen :p
Natuurlijk niet. Je hebt altijd gespreksonderwerpen in het begin hé. De saaie les, de prof die tegensteekt, de vele opdrachten, de examens.....Samen 'klagen', kan echt wel verbinden.
Als studenten heb je altijd wel een gepreksonderwerp. :D Als je dat dan nog meermaals doet, zit je voor dat je het weet een koffie te drinken samen na de les. En dan ben je vertrokken natuurlijk.
is het eigenlijk dan iets geworden tussen jullie? :)
Nee. totaal niet. :P Ik was daar ook nog niet zo klaar voor eigenlijk. Nog veel te vroeg uit de kast enzo. ...Maar het was wel een grote stap die ik gezet heb en waar ik veel uit leerde. Je moet gewoon durf leren hebben.(op een normale en gezonde manier natuurlijk :wink: )

Hoe dan ook, altijd als ik hem tegenkom in de stad of in de Vooruit ofzo, dan krijg ik toch nog altijd een gigantische glimlach en dan smelt ik nog steeds een beetje. :lovesigh:

Ik zou zeggen..gewoon doen.
Op die manier leer je toch ook vrienden kennen? :D Nu is het gewoon wat gerichter op één persoon. :ibi:
(en zo ga je ook wel snel doorhebben of hij je ligt of niet. Want anders blijf je dromen over hem. En dat is ook niet goed)
Fluctuat nec mergitur

Louis
New user
New user

Bericht door Louis » 02 dec 2014 00:14

Hahaha :p mooi verhaal toch ;)
En idd... Ik ga het eens subtiel proberen :p want idd, blijven dromen is ook niet goed ;) het was eigenlijk allemaal begonnen met een droom.... Na een avond met wat vrienden en veel wijn later zijn we toch in slaap gevallen en toen had ik echt een droom over hem... Ik herinner mij nog goed toen ik wakker werd had ik zo'n speciaal gevoel dat ik die hele dag nog heb gehad. Toen wist ik van, ik moet hem eens beter leren kennen... Maar ben gewoon wa verlegen ;)

Gesloten