Frustraties, irritaties en ergernissen.

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen.

Bericht door AmillionFaces23 » 07 apr 2015 16:42

Ten laatste eind deze week ga ik mijn Franstalige manager killen gewoon omdat hij een hopeloze idioot is... Vandaag kreeg ik weer een mailtje met de 'Engelse' zin in: we have to making chances to try attempts!!

:wtf:

Spreek/schrijf dan toch geen Engels als je het NIET kan!! Wat niet helpt is dat hij voorts sociaal gehandicapt is (kan zich nooit een houding geven als je hem aanspreekt) en stinkt naar rottend slachtafval. 't is met andere woorden een hopeloos geval en dat moet dan weer net mijn baas zijn!!! :o :-?
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

Vanille
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Vanille » 08 apr 2015 12:33

JFK schreef:
Coincidence schreef:Mensen die niets meer van zich laten horen als je ermee afspreekt.

Oh god ja.
:roll:
Dit! :evil:
You're never fully dressed without a smile.

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 08 apr 2015 16:31

Grafische kaart van mn laptop is kapot en om te herstellen zou ik al snel aan de +/- 600 euro liggen...
Nu dus op zoek gaan naar een nieuwe laptop (hopelijk eentje waar mn oude harde schijf ook nog in kan) en hopen dat ik nog wat werk zal kunnen verrichten in de vakantie :-? Zo ook mn sticky notes kwijt waar alles wat ik nog te doen had op stond :(
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

just_me2102
Experienced user
Experienced user

Bericht door just_me2102 » 10 apr 2015 22:16

De hoeveelheid ongelezen berichten als je een aantal dagen niet online bent :crazy:

Vanille
New user
New user

Bericht door Vanille » 11 apr 2015 12:21

Vanille schreef:
JFK schreef:
Coincidence schreef:Mensen die niets meer van zich laten horen als je ermee afspreekt.

Oh god ja.
:roll:
Dit! :evil:
Of als de afspraak op het laatste moment wordt afgeblazen...
You're never fully dressed without a smile.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 11 apr 2015 13:17

Het feit dat ik dringend moet beginnen met het voorbereiden van een activiteit, maar ik nog niet eens weet voor welk gezin ik dit moet maken :-? en zelfs al zou ik dat wel weten.. ik heb totáál geen inspiratie! Stomme stage-opdrachten, ik heb een attest van 'animator in het jeugdwerk' dus weet echt wel hoe ik een aangepaste activiteit moet brengen hoor, mijn stagecontext is gewoonweg niet geschikt om dit uit te voeren!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 11 apr 2015 21:44

Matteo Simoni zijn subtiele maar zo motherfucking hard aanwezige unibrow. Stop er gewoon mee, wenkbrauw. Het is genoeg geweest.
En de naam "Matteo Simoni". Omg. SOMS DOE IK DIT MAAR DAN MET MATTEO IPV TONY:

I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 12 apr 2015 02:35

VindGeenNaam:p schreef:Grafische kaart van mn laptop is kapot en om te herstellen zou ik al snel aan de +/- 600 euro liggen...
Nu dus op zoek gaan naar een nieuwe laptop (hopelijk eentje waar mn oude harde schijf ook nog in kan) en hopen dat ik nog wat werk zal kunnen verrichten in de vakantie :-? Zo ook mn sticky notes kwijt waar alles wat ik nog te doen had op stond :(
Bij de betere computer winkel vind je wellicht een usb naar sata verbinding. Dan sluit je jouw harde schijf van je vorige laptop aan op de huidige. Voor de prijs moet je het normaal niet laten.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 12 apr 2015 09:47

vorvzie schreef:
VindGeenNaam:p schreef:Grafische kaart van mn laptop is kapot en om te herstellen zou ik al snel aan de +/- 600 euro liggen...
Bij de betere computer winkel vind je wellicht een usb naar sata verbinding. Dan sluit je jouw harde schijf van je vorige laptop aan op de huidige. Voor de prijs moet je het normaal niet laten.
Heb in afwachting van een nieuwe pc mijn oude harde schijf kunnen overzetten naar mn externe. Heb alle belangrijke zaken terug op programma's na :)
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 13 apr 2015 18:58

Amai een arm is zwaar! Al mijn spierkracht is verdwenen :(

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 13 apr 2015 21:56

als ik in een infomail vraag aan de mensen om bij inschrijving "je naam, voornaam en gsm nummer te mee te geven" is dat om de lijsten etc vlotter te laten verlopen en niet om u ne kloot af te trekken dus beantwoord ineens mijn vraag dat bespaart me 10 extra mails

tweede ding: waarom begin ik me daarin al te ergeren.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 13 apr 2015 22:29

Ik heb dit jaar al 3 maal van vrienden/kennissen te horen gekregen dat ze niet (meer) naar een psycholoog gaan omdat ze het niet kunnen betalen. Los van het stigma dat er helaas nog om hangt maakt de financiële last ervan het velen moeilijk psy hulp te vinden. Ik vind dat zo erg. Ik zie mensen afzien erdoor. Als ik me goed herinner ging deze regering daar iets aan doen, ik hoop dat ze zich haast, het is nodig :(
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 13 apr 2015 23:06

Gasquet schreef:Ik heb dit jaar al 3 maal van vrienden/kennissen te horen gekregen dat ze niet (meer) naar een psycholoog gaan omdat ze het niet kunnen betalen. Los van het stigma dat er helaas nog om hangt maakt de financiële last ervan het velen moeilijk psy hulp te vinden. Ik vind dat zo erg. Ik zie mensen afzien erdoor. Als ik me goed herinner ging deze regering daar iets aan doen, ik hoop dat ze zich haast, het is nodig :(
40 a 50 euro per uur is gewoon wel duur.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 14 apr 2015 20:25

Gasquet schreef:Ik heb dit jaar al 3 maal van vrienden/kennissen te horen gekregen dat ze niet (meer) naar een psycholoog gaan omdat ze het niet kunnen betalen. Los van het stigma dat er helaas nog om hangt maakt de financiële last ervan het velen moeilijk psy hulp te vinden. Ik vind dat zo erg. Ik zie mensen afzien erdoor. Als ik me goed herinner ging deze regering daar iets aan doen, ik hoop dat ze zich haast, het is nodig :(
Ik ken ook iemand die niet naar een psycholoog wilt uit een soort trots omdat hij "het zelf wilt oplossen". Ook frustrerend.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 14 apr 2015 21:56

modlockMet zijn 25 pagina's kan dit topic ook dicht. Het nieuwe vind je hier.
Come quickly, I'm tasting stars!

Gesloten