Ten laatste eind deze week ga ik mijn Franstalige manager killen gewoon omdat hij een hopeloze idioot is... Vandaag kreeg ik weer een mailtje met de 'Engelse' zin in: we have to making chances to try attempts!!
Spreek/schrijf dan toch geen Engels als je het NIET kan!! Wat niet helpt is dat hij voorts sociaal gehandicapt is (kan zich nooit een houding geven als je hem aanspreekt) en stinkt naar rottend slachtafval. 't is met andere woorden een hopeloos geval en dat moet dan weer net mijn baas zijn!!!
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.
Grafische kaart van mn laptop is kapot en om te herstellen zou ik al snel aan de +/- 600 euro liggen...
Nu dus op zoek gaan naar een nieuwe laptop (hopelijk eentje waar mn oude harde schijf ook nog in kan) en hopen dat ik nog wat werk zal kunnen verrichten in de vakantie Zo ook mn sticky notes kwijt waar alles wat ik nog te doen had op stond
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge
Het feit dat ik dringend moet beginnen met het voorbereiden van een activiteit, maar ik nog niet eens weet voor welk gezin ik dit moet maken en zelfs al zou ik dat wel weten.. ik heb totáál geen inspiratie! Stomme stage-opdrachten, ik heb een attest van 'animator in het jeugdwerk' dus weet echt wel hoe ik een aangepaste activiteit moet brengen hoor, mijn stagecontext is gewoonweg niet geschikt om dit uit te voeren!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!
Matteo Simoni zijn subtiele maar zo motherfucking hard aanwezige unibrow. Stop er gewoon mee, wenkbrauw. Het is genoeg geweest.
En de naam "Matteo Simoni". Omg. SOMS DOE IK DIT MAAR DAN MET MATTEO IPV TONY:
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
VindGeenNaam:p schreef:Grafische kaart van mn laptop is kapot en om te herstellen zou ik al snel aan de +/- 600 euro liggen...
Nu dus op zoek gaan naar een nieuwe laptop (hopelijk eentje waar mn oude harde schijf ook nog in kan) en hopen dat ik nog wat werk zal kunnen verrichten in de vakantie Zo ook mn sticky notes kwijt waar alles wat ik nog te doen had op stond
Bij de betere computer winkel vind je wellicht een usb naar sata verbinding. Dan sluit je jouw harde schijf van je vorige laptop aan op de huidige. Voor de prijs moet je het normaal niet laten.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)
De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
VindGeenNaam:p schreef:Grafische kaart van mn laptop is kapot en om te herstellen zou ik al snel aan de +/- 600 euro liggen...
Bij de betere computer winkel vind je wellicht een usb naar sata verbinding. Dan sluit je jouw harde schijf van je vorige laptop aan op de huidige. Voor de prijs moet je het normaal niet laten.
Heb in afwachting van een nieuwe pc mijn oude harde schijf kunnen overzetten naar mn externe. Heb alle belangrijke zaken terug op programma's na
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge
als ik in een infomail vraag aan de mensen om bij inschrijving "je naam, voornaam en gsm nummer te mee te geven" is dat om de lijsten etc vlotter te laten verlopen en niet om u ne kloot af te trekken dus beantwoord ineens mijn vraag dat bespaart me 10 extra mails
tweede ding: waarom begin ik me daarin al te ergeren.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Ik heb dit jaar al 3 maal van vrienden/kennissen te horen gekregen dat ze niet (meer) naar een psycholoog gaan omdat ze het niet kunnen betalen. Los van het stigma dat er helaas nog om hangt maakt de financiële last ervan het velen moeilijk psy hulp te vinden. Ik vind dat zo erg. Ik zie mensen afzien erdoor. Als ik me goed herinner ging deze regering daar iets aan doen, ik hoop dat ze zich haast, het is nodig
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
Gasquet schreef:Ik heb dit jaar al 3 maal van vrienden/kennissen te horen gekregen dat ze niet (meer) naar een psycholoog gaan omdat ze het niet kunnen betalen. Los van het stigma dat er helaas nog om hangt maakt de financiële last ervan het velen moeilijk psy hulp te vinden. Ik vind dat zo erg. Ik zie mensen afzien erdoor. Als ik me goed herinner ging deze regering daar iets aan doen, ik hoop dat ze zich haast, het is nodig
40 a 50 euro per uur is gewoon wel duur.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
Gasquet schreef:Ik heb dit jaar al 3 maal van vrienden/kennissen te horen gekregen dat ze niet (meer) naar een psycholoog gaan omdat ze het niet kunnen betalen. Los van het stigma dat er helaas nog om hangt maakt de financiële last ervan het velen moeilijk psy hulp te vinden. Ik vind dat zo erg. Ik zie mensen afzien erdoor. Als ik me goed herinner ging deze regering daar iets aan doen, ik hoop dat ze zich haast, het is nodig
Ik ken ook iemand die niet naar een psycholoog wilt uit een soort trots omdat hij "het zelf wilt oplossen". Ook frustrerend.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.