Frustraties, irritaties en ergernissen.

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
just_me2102
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen.

Bericht door just_me2102 » 18 dec 2014 00:02

De rubber (wss plastic ma bon :p ) van mijn oplader van mijn gsm is aan het scheuren -_-

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Bericht door redwings » 18 dec 2014 08:03

Ik wil altijd music for life steunen, maar vorig jaar deed ik dat door een plaatje aan te vragen en nu krijg ik nog steeds zielige verzoeken om geld te storten in de bus, altijd van andere organisaties én met cadeautjes bij zoals nu kerstkaartjes enzo...
Waarom geef ik dan mijn geld als ze het toch allemaal aan cadeautjes en zielige brieven uitgeven!

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 18 dec 2014 11:07

Een torenhoog cliché en oeverloos vaak gezegd, maar: het weer. Instant depressief maken mij grijze dagen als deze.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 18 dec 2014 15:16

Vandaag kreeg ik mijn rapport en zag ik dat ik 66% had voor geschiedenis. Dat getal kwam totaal niet overeen met mijn gevoel (Ik had echt een goed gevoel bij dat examen en ik wist ook het grootste deel van de dingen) en in de meeste gevallen klopt dat ook. Gelukkig konden we na ons rapport ons examen in kijken. Uiteraard komt mijn geschiedenisleraar nog eens 1 uur te laat aan en blijkt dat hij mijn punten verkeerd had ingegeven. Ik had 81 ipv 66... Hoe moeilijk kan het zijn om de punten bij een juiste naam te zetten. Vorig jaar had een andere leerkracht net hetzelfde geflikt... :angry:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 18 dec 2014 16:32

Hoe dan ook.... 81% voor Geschiedenis ...Dat is echt :cheerleader:

Een dikke proficiat van mij! :yeahimcool:

OT.

NIets kunnen doen dit weekend, wegens het feit dat ik moet gaan werken. Maar dan ook niets kunnen doen maandag of dinsdag omdat iedereen dan nog aan het werken is. En ik vrij ben natuurlijk. :roll:
Fluctuat nec mergitur

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 18 dec 2014 17:48

TylerXD schreef:Vandaag kreeg ik mijn rapport en zag ik dat ik 66% had voor geschiedenis. Dat getal kwam totaal niet overeen met mijn gevoel (Ik had echt een goed gevoel bij dat examen en ik wist ook het grootste deel van de dingen) en in de meeste gevallen klopt dat ook. Gelukkig konden we na ons rapport ons examen in kijken. Uiteraard komt mijn geschiedenisleraar nog eens 1 uur te laat aan en blijkt dat hij mijn punten verkeerd had ingegeven. Ik had 81 ipv 66... Hoe moeilijk kan het zijn om de punten bij een juiste naam te zetten. Vorig jaar had een andere leerkracht net hetzelfde geflikt... :angry:
Ik denk dat ik nooit mijn examens heb kunnen inkijken... Ik had waarschijnlijk overal 100%, de smeerlappen! :D
Proficiat met je punten! Geschiedenis was altijd mijn laagste :mrgreen: Misschien omdat ik teveel :sleep: terwijl ik moest :crazy:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 18 dec 2014 18:57

DIT!

http://www.demorgen.be/binnenland/geen- ... 29/25j3V7/

Besparingen op onderwijs en repressie van de mensen die dan durven uit de boot vallen... :o En dat in een onderwijssysteem dat ongelijkheid al bestendigd... De problemen tegen te gaan door het onderwijs te hervormen om de schooluitval tegen te gaan? INVESTERINGEN in onderwijs überhaupt? Kenniseconomie, hallo?

Alweer een beleidsgedrocht ontsproten in de schoot van onze regeringen.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 18 dec 2014 19:11

Reuel schreef:DIT!

http://www.demorgen.be/binnenland/geen- ... 29/25j3V7/

Besparingen op onderwijs en repressie van de mensen die dan durven uit de boot vallen... :o En dat in een onderwijssysteem dat ongelijkheid al bestendigd... De problemen tegen te gaan door het onderwijs te hervormen om de schooluitval tegen te gaan? INVESTERINGEN in onderwijs überhaupt? Kenniseconomie, hallo?

Alweer een beleidsgedrocht ontsproten in de schoot van onze regeringen.
Bijna elke keer als ik iets lees over de regering dan word ik woedend.

Oh ja, de CD&V wordt dan nog het sociale gezicht van de regering genoemd. Het zegt iets over het ultrarechtse gedachtegoed van de andere partijen.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 19 dec 2014 16:15

Tju, mondeling examen als laatste op de laatste dag van de examens :-?

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 19 dec 2014 16:33

Ik heb de indruk dat mijn ogen plots slechter geworden zijn. :( Misschien is het tijd om eens die bril - na 5 jaar - te gaan dragen.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 19 dec 2014 23:22

Ik plaats maandag een bestelling voor bpost, heel de week geen reactie. Nu ik een hele week niet thuis ga zijn, willen ze het natuurlijk versturen. :headbang:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 20 dec 2014 00:10

Stomme NMBS... Trein vertrekt 5 min vroeger morgenvroeg (op zich cava omdat ik dan normaal net mijn bus haal, die gelukkig hetzelfde is gebleven) maar had ik niet op de site gekeken, was ik morgen te laat geweest.
Het terugkeren is nog erger, de trein is 9 min vervroegd en komt even laat toe :( Stomme nieuwe dienstregeling :(
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 20 dec 2014 16:50

Mijn stiefvader, de eeuwige en constante ergernis!
:headbang: :headbang: :headbang:
Come quickly, I'm tasting stars!

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 20 dec 2014 19:03

Coincidence schreef:Mijn stiefvader, de eeuwige en constante ergernis!
I feel you. Mijn stiefpa is heel leuk, maar soms lijk ik niets goed te (kunnen) doen en is hij pissed door alles wat ik doe. Tegenwoordig doe ik ook nog weinig moeite, omdat hij toch altijd kwaad is.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 20 dec 2014 19:06

Pancake schreef:
I feel you. Mijn stiefpa is heel leuk, maar soms lijk ik niets goed te (kunnen) doen en is hij pissed door alles wat ik doe. Tegenwoordig doe ik ook nog weinig moeite, omdat hij toch altijd kwaad is.
Ja exact hetzelfde hier, hij heeft wel zijn goede momenten maar ook zijn klote-momenten. Aaargh!

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 20 dec 2014 19:09

Coincidence schreef:
Pancake schreef:
Ja exact hetzelfde hier, hij heeft wel zijn goede momenten maar ook zijn klote-momenten. Aaargh!
:hugs: Let it go!
Spoiler! :
Afbeelding
My stepdad never bothered me anyway.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 20 dec 2014 21:09

Damn, 3 dagen thuis en ik ben al zo ambetant dat het tijd wordt dat het 3 januari is en ik weer naar kot kan... Hopelijk brengen de kerstdagen wat vreugde mee.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 21 dec 2014 09:21

Pancake schreef:
Coincidence schreef:
Pancake schreef:
Spoiler! :
Afbeelding
Ik bekijk het positief. Ik heb ook een kak van een stiefpa gehad (ok, de laatste tijd is het ferm gebeterd), maar ik ben er sterker uit gekomen. Kan dingen gemakkelijk van me af zetten, redelijk relativeren en ik durf op mijn strepen staan als het moet (toch nog een iets goeds dat hij me heeft bijgebracht). We feel your pain. :hugs:
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 21 dec 2014 10:14

miss fraise schreef:
Pancake schreef:
Coincidence schreef:
Pancake schreef:
Spoiler! :
Afbeelding
Ik bekijk het positief. Ik heb ook een kak van een stiefpa gehad (ok, de laatste tijd is het ferm gebeterd), maar ik ben er sterker uit gekomen. Kan dingen gemakkelijk van me af zetten, redelijk relativeren en ik durf op mijn strepen staan als het moet (toch nog een iets goeds dat hij me heeft bijgebracht). We feel your pain. :hugs:
Thank you alletwee! :hugs:
Ergens trek ik het me allemaal niet meer aan en ik doe dan kei ongeïnteresseerd tegen hem, maar trop is trop natuurlijk.

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 21 dec 2014 12:53

De Sims4 staat sinds gisteren op mijn laptop. Het is blok. Een ware uitdaging voor mijn zelfbeheersing!

Gesloten