Frustraties, irritaties en ergernissen.

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen.

Bericht door redwings » 07 dec 2014 08:28

Ik wil altijd vroeg opstaan, maar dat lukt mij nooit ! dat is maar een klein ergernisje hoor ;)

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 07 dec 2014 13:44

Geen internet deze ochtend...

Afbeelding

lenny
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Bericht door lenny » 07 dec 2014 14:14

Jeukende allergie oogjes :headbang:

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 07 dec 2014 23:09

- Ik mocht op sollicitatiegesprek komen voor een job die ik heel erg zag zitten. Ik ga niet door naar de volgende ronde, en dit niet omwille van mijn competenties, maar omdat ik "vrij korte antwoorden gaf". Erg frustrerend, als ik bedenk dat er meer ingezeten had.

- Op mijn huidige job: antwoorden krijgen als 'bedankt voor uw waardeloze mail'. Whut.

- Ik heb er bijna 3 uur over gedaan met de trein van Aarschot naar Sint-Niklaas, inclusief een uur in de kou wachten. Het dan nog niets met de staking te maken.

- Op dit eigenste moment zou ik wel een Gaviscon kunnen gebruiken en de gedachte aan de hoeveelheden voedsel die me binnenkort weer voorgeschoteld zullen worden, helpt niet echt.

RAGE :headbang:

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 08 dec 2014 14:16

Stomme school moet eens leren deftige planningen te maken! We hadden v :x erplichte simulatie-oefening in groepjes van drie, maar dan staan we daar te wachten en komen ze doodleuk zeggen dat er iets niet klopt in hun planning en dat we morgen maar eens moeten terugkeren. Aja, want studenten plannen niets of zo?!

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 08 dec 2014 14:26

Ik moet deze week drie keer naar de dokter voor een allergietest. Dat betekent telkens een uur door de kou wandelen (waarom dacht ik er nooit aan een fiets te kopen?), kostbare tijd verliezen en me een week lang vies voelen omdat ik geen deftige douche kan nemen. Eigenlijk zou ik aan mijn scriptie of een zoveelste taak moeten werken. Dat gaat niet, want straks moet ik dus naar de dokter en nu moet ik zielig zijn en mezelf preventief troosten met warme koffie en te veel chocola.
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 08 dec 2014 21:27

Verliefd zijn en de bijhorende jaloezie O.o Please go away
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 08 dec 2014 21:34

Er is te veel informatie beschikbaar. Soms word ik er gek van.

Nyati
New user
New user

Bericht door Nyati » 09 dec 2014 22:06

redwings schreef:Ik wil altijd vroeg opstaan, maar dat lukt mij nooit ! dat is maar een klein ergernisje hoor ;)
Ik heb tegenwoordig net het tegenovergestelde, elke ochtend vroeger wakker worden dan ik wil. Best vervelend...
Life has a melody, a rhythm of notes that become your existence.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 09 dec 2014 22:34

Nyati schreef:
redwings schreef:Ik wil altijd vroeg opstaan, maar dat lukt mij nooit ! dat is maar een klein ergernisje hoor ;)
Ik heb tegenwoordig net het tegenovergestelde, elke ochtend vroeger wakker worden dan ik wil. Best vervelend...
²

En een hoop stress. Hopelijk is het snel vakantie.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Grensgeval
Regular user
Regular user

Bericht door Grensgeval » 09 dec 2014 23:27

Are you f*cking kidding me?!?!

Al drie maandagen op rij niet naar de les kunnen gaan door stakingen, hebben ze eens een les verzet naar donderdag, gaan de treinbestuurders dan weer staken. Is het nog niet genoeg geweest met uw k*tstakingen?!
Welcome to my world of make believe

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 10 dec 2014 10:21

Het is een kleine vakbond van voornamelijk Franstalige treinbestuurders. De hinder zal wel meevallen denk ik.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 10 dec 2014 10:44

vorvzie schreef:Het is een kleine vakbond van voornamelijk Franstalige treinbestuurders. De hinder zal wel meevallen denk ik.
Vanmorgen nog gevraagd aan het infopuntje in het station. Ook veel Oostendse, Gentse en Brusselse treinbestuurders zijn aangesloten bij die vakbond. De hinder zal tamelijk groot zijn...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 10 dec 2014 12:08

Welk leeghoofd komt op het idee om dia's 1 per bladzijde af te drukken voor meer dan 150 studenten? Milieu, f*ck you; efficiënt bladeren en zoeken, f*ck you; portemonnee van de student, f*ck you.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 10 dec 2014 22:26

En keitoffe griet, die ik in 2008 op een zomercursus heb leren kennen en die ik onlangs op Facebook teruggevonden heb, zit blijkbaar in een serieuze dip. Ze stuurt regelmatig semi-verontrustende berichten de wereld in.

Ze zit daar in het donkere Zweden en het enige wat ik kan doen, is een bericht sturen, ik hoop dat het helpt. :-?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 11 dec 2014 09:30

geeninspiratie schreef:De topreactie op Facebook op het bericht dat koningin Fabiola overleden is. Ik ben zelf geen fan van het koningshuis, maar "De eerste besparing voor de regering" vind ik er echt wel over. Heb eens respect voor de doden. En dat krijgt dan in 6 minuten meer dan 350 likes... Enkele andere reacties waren:
Joepi, weer wat geld over.
Slecht nieuws voor de haarlakproducenten.
Bah ja. Vlamingen zijn echt boeren op sociale media. Een week geleden was Luc De Vos vaak door diezelfden nog een halve heilige en was iedereen fan en een 'vriend' van hem.

Ik vraag ook niet om fan te zijn van het koningshuis, maar een minimum aan respect mag toch ook wel. Er is nog altijd iemand gestorven, er heeft nog altijd een familie een dierbare verloren. Als het je niet aanstaat, laat het dan gewoon passeren. Klaar. Maar nee..toch nog 'hun mening' willen geven. En grappig dat het is ..ha ha ha.

Ik kreeg op twitter ook kritiek van een Vlaams-Nationalist (Slechts een zielige 10 volgers ofzo...en hij volgde accounts als Voorpost, dus ik neem aan dat het een Vlaams-Nationalist is , Ik had een heel mooie tweet gezonden (mét nuancering) maar toch vond meneer het nodig om tegen mij te foeteren. Ik heb alles kunnen weerleggen (heel gemakkelijk..dat gaat altijd zo) totdat hij het niet meer kon halen. En toen was ik plots 'de blinde ontwetende' .
ja ja. gast..leef maar verder in je geel-zwart wereldje. Doden als een besparing zien..Dat vind ik echt :kots:
Fluctuat nec mergitur

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 11 dec 2014 15:52

JFK schreef:
geeninspiratie schreef:De topreactie op Facebook op het bericht dat koningin Fabiola overleden is. Ik ben zelf geen fan van het koningshuis, maar "De eerste besparing voor de regering" vind ik er echt wel over. Heb eens respect voor de doden. En dat krijgt dan in 6 minuten meer dan 350 likes... Enkele andere reacties waren:
Joepi, weer wat geld over.
Slecht nieuws voor de haarlakproducenten.
Bah ja. Vlamingen zijn echt boeren op sociale media. Een week geleden was Luc De Vos vaak door diezelfden nog een halve heilige en was iedereen fan en een 'vriend' van hem.

Ik vraag ook niet om fan te zijn van het koningshuis, maar een minimum aan respect mag toch ook wel. Er is nog altijd iemand gestorven, er heeft nog altijd een familie een dierbare verloren. Als het je niet aanstaat, laat het dan gewoon passeren. Klaar. Maar nee..toch nog 'hun mening' willen geven. En grappig dat het is ..ha ha ha.

Ik kreeg op twitter ook kritiek van een Vlaams-Nationalist (Slechts een zielige 10 volgers ofzo...en hij volgde accounts als Voorpost, dus ik neem aan dat het een Vlaams-Nationalist is , Ik had een heel mooie tweet gezonden (mét nuancering) maar toch vond meneer het nodig om tegen mij te foeteren. Ik heb alles kunnen weerleggen (heel gemakkelijk..dat gaat altijd zo) totdat hij het niet meer kon halen. En toen was ik plots 'de blinde ontwetende' .
ja ja. gast..leef maar verder in je geel-zwart wereldje. Doden als een besparing zien..Dat vind ik echt :kots:
Ugh, echt eh! ;)
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 11 dec 2014 18:46

Ik voer zulke discussies niet wanneer ik niet face-to-face aan het praten ben. Bespaart me heel veel frustraties. Ik haat communicatie zonder mimiek.

Een frustratie is wel dat ik daardoor helemaal niet makkelijk contact leg online :). En dat ik wat nerveus word als ik moet bellen.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 11 dec 2014 21:00

Laserprinters zijn zo effectief! Vooral als ze een aantal keer vastlopen, helemaal ontregeld geraken, waardoor ze een aantal bladzijden dubbel afprinten en dan is het papier nog eens op :-?

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 12 dec 2014 12:35

Ik geraak echt veel te traag op gang als ik veel werk heb :headbang:
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

Gesloten