Outen op school, heeeelp!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
anoniemeT
New user
New user
Geslacht: Man

Outen op school, heeeelp!

Bericht door anoniemeT » 14 sep 2014 21:38

Goede avond iedereen, ik schrijf dit bericht om 21:32
Waarom? Ik ga het er op wagen!

IK GA ME OUTEN OP SCHOOL

En maar liefst morgen!

Ik kwam op het idee toen ik in leuven ben gaan kijken naar de film 'If I Stay' (heel goed bevonden overgens) die dag vertelde ik het ze. Ze zeiden:" Zegt da gewoon tegen iedereen, hoe moeilijk is da nu?!"- ik ging natuurlijk in verdediging en zei dat het wel degelijk moeilijk is.
Op de terugweg van leuven met de trein, dacht ik over hun woorden, "niemand zal het erg vinden", "En anders krijgen ze me mij te maken" etcetera...
En tegen dat ik thuis was, was ik erg zeker!
Ik vertel het ze maandag!

Zodra ik het heb verteld maak ik een nieuwe post, met de dingen die men zei.

Wens me succes!!
Veel kusjes, Thomas!
Laatst gewijzigd door anoniemeT op 15 sep 2014 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Diu enim mens exspectantes reditum. Quod si puer est suspectus futurus risus amor? Sed quid in hac animi incertus sum ita et puella illorum aliquid scit definite quoniam malus est circa furtum medicus. Quia cum dicitur, quod de tali re muliebris formae aut Olbius hac forma: "Quaecumque vultis, oportet illud, puer," Quid est hoc?

itsjustme1
New user
New user

Re: Outen op school, heeeelp!

Bericht door itsjustme1 » 14 sep 2014 22:31

Succes met je coming out op school. Je hebt echt super goede vrienden die het voor je opnemen denk ik, dus zal het wel zeker lukken.

anoniemeT
New user
New user

Bericht door anoniemeT » 15 sep 2014 06:51

Hallo,
Bedankt voor je reactie.
Goede vrienden heb ik zeker.
Ik vertrek zo naar school dus heb nu heel veel zenuwen!

Groetjes, thomas
Diu enim mens exspectantes reditum. Quod si puer est suspectus futurus risus amor? Sed quid in hac animi incertus sum ita et puella illorum aliquid scit definite quoniam malus est circa furtum medicus. Quia cum dicitur, quod de tali re muliebris formae aut Olbius hac forma: "Quaecumque vultis, oportet illud, puer," Quid est hoc?

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 17 sep 2014 22:47

hoe is het gegaan?
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Gesloten