Nog steeds in de kast

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
LauraM
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Nog steeds in de kast

Bericht door LauraM » 26 aug 2014 14:40

Hallo iedereen!
Het is lang geleden dat ik nog op deze site ben geweest doordat ik nog in een ontkenningsfase zat. Maar ik kan het nu echt niet meer ontkennen, ik weet dat ik op meisjes val en ik weet dat enkel een meisje mij gelukkig kan maken.
Ik heb nog geen relatie gehad met een meisje doordat het moeilijk is om lesbische meisjes te leren kennen wanneer je nog in de kast zit.
Ik weet dat er allerlei activiteiten zijn voor holebi's maar daar zie ik mezelf niet echt naartoe gaan. Grotendeels omdat ik daar dan alleen naartoe moet gaan omdat ik geen andere lesbiennes/homo's ken.
Eigenlijk zou ik gewoon iemand willen leren kennen waarmee ik over alles kan praten, zonder schaamte en zonder dat hij/zij mij anders zou gaan bekijken.
Hoe gaan jullie hiermee om? En hoe reageerden anderen erop toen jullie uit de kast kwamen?

Groetjes!
Laura
The only person you should try to be better than is the person you were yesterday.

just_me2102
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Nog steeds in de kast

Bericht door just_me2102 » 26 aug 2014 18:34

Heey :)

Mensen leren kennen wanneer je in de kast zit is een ramp om eerlijk te zijn. Zo voelt het bij mij :p maar daarvoor ben ik het forum zo dankbaar!!! :o

Ik zie dat je uit Antwerpen komt dus kijk bij de inkomhal, provincie Antwerpen gerust eens of er geen mensen in jouw buurt wonen :)
Je kan dan met hen afspreken ofzo of het houden bij een heel sterke band via het internet :) (mss wel een beetje raar :-? )

Bij heel veel groepen voor holebi's zijn er instapmomenten (khoop da da de juiste benaming is :p ). Dan leer je iemand van de holebivereniging kennen voor er met de hele groep afgesproken wordt :)
Ze gaan je daar heus niet raar aankijken hoor ;) Ze begrijpen ongeveer wat je voelt.

Groetjes x

Dabke
New user
New user

Bericht door Dabke » 26 aug 2014 21:39

Ik snap je. Ik ben nog volop op zoek naar mezelf wat ik echt wil.
Maar de stap is voor mij ook te groot om naar een vereniging te gaan en zeker alleen.
Maar ik wil mezelf wel kunnen zoeken en eindelijk zeker zijn van wat ik wil.

momal12
New user
New user

Bericht door momal12 » 27 aug 2014 07:54

Als ik dan een blij moment heb dan denk ik maakt het uit wat ik ben als ik maar niet mijn leven met spijt moet leven dat ik nooit mijn gevoel gevolgd heb en voor een jongen gekozen heb.
momal

LauraM
New user
New user

Bericht door LauraM » 27 aug 2014 12:23

just_me2102 schreef:Heey :)

Mensen leren kennen wanneer je in de kast zit is een ramp om eerlijk te zijn. Zo voelt het bij mij :p maar daarvoor ben ik het forum zo dankbaar!!! :o

Ik zie dat je uit Antwerpen komt dus kijk bij de inkomhal, provincie Antwerpen gerust eens of er geen mensen in jouw buurt wonen :)
Je kan dan met hen afspreken ofzo of het houden bij een heel sterke band via het internet :) (mss wel een beetje raar :-? )

Bij heel veel groepen voor holebi's zijn er instapmomenten (khoop da da de juiste benaming is :p ). Dan leer je iemand van de holebivereniging kennen voor er met de hele groep afgesproken wordt :)
Ze gaan je daar heus niet raar aankijken hoor ;) Ze begrijpen ongeveer wat je voelt.

Groetjesxx
Hey!
Ja inderdaad het is echt een ramp!
Dat ga ik zeker eens doen! Ja de bedoeling is om hier iemand te leren kennen en als het goed klikt dan kunnen we afspreken :)
Dank je wel voor de hulp, ik ga dat zeker allemaal eens nakijken!
Groetjes!

Dabke schreef:Ik snap je. Ik ben nog volop op zoek naar mezelf wat ik echt wil.
Maar de stap is voor mij ook te groot om naar een vereniging te gaan en zeker alleen.
Maar ik wil mezelf wel kunnen zoeken en eindelijk zeker zijn van wat ik wil.
Je mag altijd een berichtje sturen als je wilt praten. Heb jij er al met iemand (een vriend/vriendin) over kunnen praten of enkel hier op het forum?

momal12 schreef:Als ik dan een blij moment heb dan denk ik maakt het uit wat ik ben als ik maar niet mijn leven met spijt moet leven dat ik nooit mijn gevoel gevolgd heb en voor een jongen gekozen heb.
Ja inderdaad, daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat we vroeg of laat er wel achter zullen komen wat we nodig hebben :)

Reacties samengevoegd - BiNDing
The only person you should try to be better than is the person you were yesterday.

flo
Regular user
Regular user

Bericht door flo » 03 sep 2014 13:41

Ik zie dat je nog 18 bent.

Dus is min 19 misschien wel iets voor jou! ik heb er persoonlijk 4 zeer tofe jare door gebracht, en zeer veel leuke intresant mensen leren kennen van over heel vlaanderen. en anders zijn er ook nog lokale holebi groepen, have fun, ga der voor ;)

Grtz Flo
if you're gonna say it, say it right

Vierkantje
New user
New user

Bericht door Vierkantje » 30 nov 2014 00:08

Hey

Ik twijfel nog sterk aan mezelf. Alles wijst erop dat ik op meisjes val. Ik wil het zelf nog niet toegeven, hoewel ik het langs een kant wel weet, denk ik.
Niemand uit mijn vriendenkring weet dat ik aan mijn geaardheid twijfel. Ik durf het niet zeggen omdat ik bang ben van hun reactie.
Ik denk dat ik snap hoe je je voelt.

Als je een babbeltje wil, mag je me altijd een berichtje sturen! :)

Groetjes
Girls just wanna have fun.

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 30 nov 2014 13:22

Vierkantje schreef:Hey

Ik twijfel nog sterk aan mezelf. Alles wijst erop dat ik op meisjes val. Ik wil het zelf nog niet toegeven, hoewel ik het langs een kant wel weet, denk ik.
Niemand uit mijn vriendenkring weet dat ik aan mijn geaardheid twijfel. Ik durf het niet zeggen omdat ik bang ben van hun reactie.

Groetjes
wat wijst er dan precies op? word je verliefd op meisjes?

Vierkantje
New user
New user

Bericht door Vierkantje » 30 nov 2014 13:39

Barry schreef:
Vierkantje schreef:Hey

Groetjes
wat wijst er dan precies op? word je verliefd op meisjes?
Ik ben liever in het gezelschap van meisjes dan jongens. Jongens zijn eerder maatjes. Ik heb al wel gevoelens gehad voor een meisje en niet voor een jongen. Ik denk dus eerder dat ik op vrouwen val, hoewel ik dat nog niet voor 100% zeker weet. :)
Girls just wanna have fun.

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 30 nov 2014 16:02

gevoelens zijn inderdaad de beste aanwijzing.

op het gemak voelen vind ik een zwak argument. ik kan me bijvoorbeeld helemaal op m'n gemak voelen bij een meisje, maar ik kan er nooit verliefd op worden.

desondanks denk ik wel dat je lesbisch bent. ;)

Vierkantje
New user
New user

Bericht door Vierkantje » 01 dec 2014 20:30

Barry schreef:gevoelens zijn inderdaad de beste aanwijzing.

op het gemak voelen vind ik een zwak argument. ik kan me bijvoorbeeld helemaal op m'n gemak voelen bij een meisje, maar ik kan er nooit verliefd op worden.

desondanks denk ik wel dat je lesbisch bent. ;)

Dat denk ik eerlijk gezegd ook wel. :)

Gesloten