Spuiten in gezicht

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Liro
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Spuiten in gezicht

Bericht door Liro » 15 sep 2014 12:25

Da's grappig :) ik had me 'exact' dezelfde bedenking gemaakt. 1 mag inderdaad afwezig zijn, 2 nooit.
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 22 okt 2014 11:13

Er wordt hier teveel gesproken over dominantie en whatnot, je moet het gewoon zien als je partner een glutenvrij biologisch voedend facial mask geven.

Curis
New user
New user

Bericht door Curis » 23 okt 2014 16:55

Ik ben een man in heterorelatie, maar als vrijgezel ga ik ook naar bed met mannen. Mijn huidige vriendin vindt het af en toe leuk om een facial te krijgen (en bij haar vind ik het heeeeel leuk om te 'doen'). Zelf vind ik het heel opwindend om een facial te krijgen. Dit misschien omdat ik bij vrouwen wat dominanter ben, terwijl ik bij mannen eerder aan de onderdanige kant ben... Het is zeker niet voor iedereen, denk ik.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 25 okt 2014 16:04

Astronaut Batman schreef:Er wordt hier teveel gesproken over dominantie en whatnot, je moet het gewoon zien als je partner een glutenvrij biologisch voedend facial mask geven.
:D

OT: Geen commentaar.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Joo
New user
New user

Bericht door Joo » 31 okt 2014 20:24

Als je zin hebt om dat te doen, dan moet je dat doen. Het is wel belangrijk dat je daar dan met je bedepartner eerst over praat zodat hij zich niet vernederd hoeft te voelen nadien.
Groetjes, Joo

Gesloten