Slices of Life [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
vorvzie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Slices of Life [6]

Bericht door vorvzie » 22 okt 2014 21:31

Goede sollicitatie :-D
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 23 okt 2014 22:38

Amigo schreef:ik heb voor het eerst in mijn leven een metro genomen
Nog nooit de metro genomen in Brussel?! En hoe lang studeer je daar? :p

OT: Een les in teleconferentie is echt knoeien. Minstens 45 minuten kwijt aan bellen naar de andere universiteiten. Deze keer kwam de technieker in Gent zeker 5 minuten in beeld, 't leek of hij z'n moeder aan't bellen was. Soit.
Mooi idee en zo die hi-tech lessen, maar laat dat dan niet geven door een prof die binnen enkele maanden met pensioen is en geen grijntje verstand heeft van technologie. :roll:

't wordt daar stevig wat afgeprutst!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 24 okt 2014 11:07

Ik zou dat echt hilarisch beginnen vinden en platliggen van het lachen als het zo blijft foutlopen keer op keer. :D

Beetje zoals Pak-de-poen-show
Fluctuat nec mergitur

Reuel

Bericht door Reuel » 24 okt 2014 15:59

JFK schreef:Ik zou dat echt hilarisch beginnen vinden en platliggen van het lachen als het zo blijft foutlopen keer op keer. :D

Beetje zoals Pak-de-poen-show
Zo erg is het nu nog nét niet :p

OT: Waarom zijn die fondsenwervers zo knap? Ik laat me altijd een beetje vangen door hun looks. Anderzijds, 't is voor het goede doel.

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 24 okt 2014 19:25

Reuel schreef:
Amigo schreef:ik heb voor het eerst in mijn leven een metro genomen
Nog nooit de metro genomen in Brussel?! En hoe lang studeer je daar? :p
heb enkel de trein nodig, de rest is te voet te doen ;)

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 24 okt 2014 23:01

Iemand heeft mij op Grindr op date gevraagd, alleen weet ik het nog niet zo goed..

En een andere slice, eentje van vorige week al. Ik ging vorige donderdag iets printen op school. Alles gedaan zoals het werd uitgelegd, NIET de printer van het onthaal gekozen want anders werd het daar geprint. Goed, ik ging dus naar de printer waarvan ik dacht dat ik mijn opdracht naar had gestuurd, maar daar aangekomen zag ik dat er helemaal geen print jobs van mij in de wachtrij stonden. Hoedanook heb ik mijn ding wel naar een printer gestuurd dus mijn papieren moeten daar wel ergens liggen. :p Sowieso dat het wel een of andere printer van het onthaal ofzo was, want de naam van de printer leek in de verste verte niet op de naam van één van de studentenprinters. :p
Come quickly, I'm tasting stars!

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Bericht door redwings » 25 okt 2014 12:16

Een kandidaat om mijn kot te huren volgend semester, maar man wat ga ik mijn kotgenootjes missen!

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 27 okt 2014 18:57

Rommel maken gaat zoveel sneller dan alles opruimen, maar zo heb ik mijn ochtend en middagje toch goed besteed :) De geur van de stofzuiger hangt hier nog altijd in de lucht :)

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 27 okt 2014 19:04

Ik heb vandaag twee homomannen in centrum Brussel hand in hand zien lopen. Knap. Erg moedig, ik denk dat ik het zelf niet zou durven.

Reuel

Bericht door Reuel » 27 okt 2014 20:46

Ik heb de voorbije dagen een paar keer bijna onder een auto gelegen. Geen snelheidsduivels, noch gevaarlijke situaties. Gewoon auto's die vrij traag rijden en zo stekeblind zijn dat ze de bende voetgangers -die op een volstrekt reglementaire manier oversteken op het zebrapad- RECHT VOOR HUN neus nog niet zien staan en per se doorrijden.
Waar halen zij hun rijbewijs vandaan vraag ik mij af?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 28 okt 2014 09:32

Reuel schreef:Ik heb de voorbije dagen een paar keer bijna onder een auto gelegen. Geen snelheidsduivels, noch gevaarlijke situaties. Gewoon auto's die vrij traag rijden en zo stekeblind zijn dat ze de bende voetgangers -die op een volstrekt reglementaire manier oversteken op het zebrapad- RECHT VOOR HUN neus nog niet zien staan en per se doorrijden.

MEGA-IRRITANT.

Nog hatelijker is als ze snel-snel nog willen doorrijden. Om je 'voor' te zijn terwijl je al aan het oversteken bent. :roll:
Meestal door (al dan niet jonge) blondines in een Mini of dikke vijftigers in een BMW of Audi.
Fluctuat nec mergitur

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 28 okt 2014 09:52

JFK schreef:
Reuel schreef:Ik heb de voorbije dagen een paar keer bijna onder een auto gelegen. Geen snelheidsduivels, noch gevaarlijke situaties. Gewoon auto's die vrij traag rijden en zo stekeblind zijn dat ze de bende voetgangers -die op een volstrekt reglementaire manier oversteken op het zebrapad- RECHT VOOR HUN neus nog niet zien staan en per se doorrijden.

MEGA-IRRITANT.

Nog hatelijker is als ze snel-snel nog willen doorrijden. Om je 'voor' te zijn terwijl je al aan het oversteken bent. :roll:
Meestal door (al dan niet jonge) blondines in een Mini of dikke vijftigers in een BMW of Audi.
Of mensen van rijpere leeftijd die slechtziend zijn en geen bril dragen of nog niet beseffen dat dat nodig is, en PER SE toch de auto willen nemen. Die hebben vaak nog een rijbewijs van in de tijd dat je dat zonder examen kon gaan afhalen op het gemeentehuis.

Ook irritant: autobestuurders die niet beseffen dat fietsers ook rechten hebben in het verkeer, zoals voorrang van rechts bv. "Och 't is maar een fietser? Ik rijd hier lekker door, ook al heb ik geen voorrang." En mensen die schijnbaar denken dat voorrang van rechts automatisch niet van toepassing is op smallere straatjes of straatjes waar amper verkeer is.

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 28 okt 2014 12:44

Coincidence schreef: Ook irritant: autobestuurders die niet beseffen dat fietsers ook rechten hebben in het verkeer, zoals voorrang van rechts bv. "Och 't is maar een fietser? Ik rijd hier lekker door, ook al heb ik geen voorrang." En mensen die schijnbaar denken dat voorrang van rechts automatisch niet van toepassing is op smallere straatjes of straatjes waar amper verkeer is.
Voorrang krijgen als fietser waar je helemaal geen voorrang hebt, is ook semi-hatelijk! Dan rem ik voor niets voor die twee voetgangers die wouden oversteken. Ze waren mij echt aan het aanstaren van: "wow, een student die mij overlaat ofzo? Ik zal waarschijnlijk nog aan het dromen zijn." Een mens zou voor minder de verkeersregels beginnen negeren. Je wordt meestal toch "gedwongen" om het omgekeerde te doen :p
Spoiler! :
Lang leve studentensteden?

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 28 okt 2014 12:53

Perdrix schreef:
Coincidence schreef: Ook irritant: autobestuurders die niet beseffen dat fietsers ook rechten hebben in het verkeer, zoals voorrang van rechts bv. "Och 't is maar een fietser? Ik rijd hier lekker door, ook al heb ik geen voorrang." En mensen die schijnbaar denken dat voorrang van rechts automatisch niet van toepassing is op smallere straatjes of straatjes waar amper verkeer is.
Voorrang krijgen als fietser waar je helemaal geen voorrang hebt, is ook semi-hatelijk! Dan rem ik voor niets voor die twee voetgangers die wouden oversteken. Ze waren mij echt aan het aanstaren van: "wow, een student die mij overlaat ofzo? Ik zal waarschijnlijk nog aan het dromen zijn." Een mens zou voor minder de verkeersregels beginnen negeren. Je wordt meestal toch "gedwongen" om het omgekeerde te doen :p
Spoiler! :
Lang leve studentensteden?
En dan komt men in Leuven en dan negeert men alle voorang-van-rechtsen en wordt men bijna platgereden.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 29 okt 2014 01:07

BiNDing schreef:En dan komt men in Leuven en dan negeert men alle voorang-van-rechtsen en wordt men bijna platgereden.
:whistle:

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 29 okt 2014 22:13

Ik verstuurde net een mailtje om volledig cultureel verantwoord vrijwilligerswerk te mogen doen. Nu hopen dat ze mij (enfin, in eerste instantie mijn mailtje) leuk genoeg vinden. Hoog tijd voor een nieuwe wending. En ook om me wat meer aan "'t stad" te binden, voor ik straks echt nog zo zot ben om naar Gent te verhuizen :)
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 30 okt 2014 01:13

Er zit een oudleerling van mijn mama in mijn klas. Het zal even duren eer mijn hersenen dat verwerkt hebben :what:

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 31 okt 2014 20:49

Ik vraag me af hoe ik in hemelsnaam 16,5 jaar op deze planeet heb overleefd. Ben ik zo 'heel elegant' aan het rond dartelen op mijn kamer, bots ik met mijn knie tegen mijn klerenkast en lig ik op de grond te kermen van de pijn. Zolang ik mijn been stil hou, gaat alles goed.
Ik ben echt het meest klungelige wezen op aarde :crazy:

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 01 nov 2014 20:21

Ik passeerde deze nacht het pleintje waar ik voor het eerst gekust heb. Vandaag zocht ik de jongen terug op FB, blijkt dat hij net vader is geworden.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 03 nov 2014 14:23

Als je haarlak onder je oksels spuit ben je duidelijk nog niet goed wakker.

Gesloten