Slices of Life [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [6]

Bericht door TylerXD » 11 okt 2014 22:25

Gisteren heb ik de klasfoto's van het 1ste jaar weer gezien. Grappig dat iedereen op zo'n 4 jaar tijd hard veranderd is, hoewel je dat zelf niet echt merkt. Toen had iedereen echt nog zo'n babyface :)

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 12 okt 2014 17:05

Ik merk dat het volgende week bearweekend is Brussel. Mijn Scruff/Gayromeo-inbox wordt overspoeld met bears van heel Europa die volgend weekend in Brussel en 'eens willen afspreken'.

:party:
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

TylerXD

Bericht door TylerXD » 12 okt 2014 22:35

Mijn maag vindt een mengeling van popcorn, frieten en cashewnoten toch niet zo'n geweldige combi...(Ik heb ze niet tegelijk gegeten voor de duidelijkheid! :) )

Paswoord
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Paswoord » 16 okt 2014 04:20

In the GAP een aantal paar funky sokken gekocht tegen een mooie korting vanwege Columbus Day hier in New York. Aan de kassa stond een knappe vrouw met bruin, krullend haar. Ze gaf mij het obligatoire "how are you doing" waarop ik zei dat ik een verkoudheid had, in plaats van het obligatoire "good, how are you". Of ik dan gewend was aan de koude. Ja, zei ik, ik kom uit België. Waarop ze zei dat ze bijna naar Brugge was gegaan eerder dit jaar. Duvel is haar lievelingsbier. Hardcore, knikte ik onder de indruk. Op het einde van ons gesprekje zei ik heel smooth have a nice day met een knipoog, maar al toen ik 2 passen verder was vroeg ik me af of ik ze niet mijn kaartje met mijn nummer had moeten geven. Oh well. Naar de metro. Wachtend op de metro verander ik van gedacht; ik schrijf mijn Amerikaans nummer op mijn business kaartje en ga terug naar de winkel. Voor wanneer ze eens een Belgisch biertje wil gaan drinken, of een couch in België ooit zou zoeken. Maar er staan nog steeds een aantal mensen in de rij zie ik als ik terug ben, en het is eigenlijk al na sluitingstijd en misschien is het een beetje lame wat ik doe. Dus ik wandel terug naar de metro. Maar stiekem wil ik haar terug zien. En dan vooral een biertje ermee drinken.

TylerXD

Bericht door TylerXD » 16 okt 2014 20:59

Het is zo beschamend om voor de ogen van vele mensen uit te schuiven :oops: . Gelukkig kon ik me nog tegenhouden waardoor ik niet helemaal af ging, kreeg zelfs complimenten voor de mooie redding 8) .

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 17 okt 2014 01:17

Je weet dat het lang geleden is dat je met iemand uit het auditorium sprak als je blijft babbelen aan de voordeur van je kot, ze dan toch mee naar binnen vraagt om niet in de kou te blijven staan, om ze dan 5 uur later te zien vertrekken naar haar kot.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 18 okt 2014 16:52

Ik redde vandaag min of meer iemands leven en dat door stagiair te zijn en dus altijd naar de belletjes te moeten. De verpleegkundigen wachten vaak erg lang om naar een belletje te gaan, ookal riep één van de twee mannen in die kamer (hij doet dat wel nog soms). Ik ging direct en de andere man was bewusteloos en kon dus ook gestikt zijn als we er niet rap bij waren. Stiekem voelde dat wel goed, dat ik iemand kon 'redden'.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 19 okt 2014 10:19

Alea iacta est. Weer een moeilijke mail gestuurd. En een volume van mijn levensboek dat zijn laatste hoofdstuk krijgt. Vaarwel jeugdbewegingen, jullie waren mijn jeugd.

TylerXD

Bericht door TylerXD » 19 okt 2014 20:37

Levensechte Fruit Ninja spelen. Hihihihi :)

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 19 okt 2014 21:59

Gasquet schreef:Ik merk dat het volgende week bearweekend is Brussel. Mijn Scruff/Gayromeo-inbox wordt overspoeld met bears van heel Europa die volgend weekend in Brussel en 'eens willen afspreken'.

:party:
Natuurlijk lees ik dat nu pas. ;(

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 20 okt 2014 11:49

Ik mag met het eerstvolgende concert vier liedjes van mijn top 5 zingen :D ik kan niet wachten om te beginnen met repeteren!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 20 okt 2014 19:22

Ik ging vandaag langs bij meneer Robelus, de 'Olivander' van de violen.
Ongeveer 10 jaar geleden zeg je?
:hmm: Nu je het zegt, ja ik herken dit viooltje inderdaad.
En je hebt je boog nog laten verharen zeg je...
*kijkt 5 seconden naar de punt*
Ah inderdaad, dat heb ik gedaan.

En je wil ook andere snaren zeg je, :hmm: die en die heb je al gehad en vond je niet goed... Dan zou ik deze proberen, je kan ook deze proberen maar die hebben eig weinig nut op dat viooltje en kosten dus ook teveel dan. Ik zou het op deze houden, hmm of ja toch deze. Die gaan voor jou de beste zijn.

En de toets zou misschien nog wat hoger mogen voor wat meer power... Alhoewel, eigenlijk staat hij nog perfect goed... Nuja op termijn gaat hij dan misschien toch nog gaan zakken, maarja nu staat hij eigenlijk perfect zoals het moet. Maar iets hoger dan perfect is soms beter om wat meer klank te hebben... Maar je zei dat je tevreden was over de klank... hmm ja dan misschien toch beter houden zoals het is.
Echt waar, een interessante man vol passie voor instrumenten :adore:
Met een ubercool atelier met echte houten werktafels vol werkmateriaal en van die bevlekte glazen flesjes
Ook het feit dat hij geen website heeft en zelfs geen bordje aan zijn herenhuis, draagt bij aan de magische sfeer
En dat allemaal in centrum gent
Spoiler! :
ik heb zeker een uur naar zijn uitleg over zowat elk interessant onderdeeltje van de viool staan luisteren :roll:
Laatst gewijzigd door lenny op 20 okt 2014 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 20 okt 2014 19:35

TylerXD schreef:Levensechte Fruit Ninja spelen. Hihihihi :)
Als dat op facts was, zag ik dat. Of ja, ik zag mensen verkleed als stukken fruit en dacht: "Fruit Ninja?" waarna ik opgeslokt werd door een nieuwe golf geeks en me plots aan de andere kant van de hal bevond.

Verder is het altijd heel gênant wanneer je iets nieuws hebt dat iets anders vervangt (vaag) en wanneer een van je beste vriendinnen dan zegt: "Oh ja, veeeel beter. Echt. Dit vind ik wél mooi!" terwijl ze daarvoor helemaal nooit gezegd had dat ze dat andere ding lelijk vond en oooh. Nee. Neenee. Nee. Stop. Hou die complimenten de volgende keer maar gewoon voor jezelf, ik wil ze niet meer. :(
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 21 okt 2014 08:55

Een Railpass willen kopen aan het loket (hoera...dan zijn die ecocheques nog voor iets nuttig) en de vraag terugkrijgen of ik eigenlijk geen GoPass bedoel.

:groovy: Still looking good/young. :yeahimcool:
Fluctuat nec mergitur

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 21 okt 2014 12:20

lenny schreef:Ik ging vandaag langs bij meneer Robelus, de 'Olivander' van de violen.
Spoiler! :
Ongeveer 10 jaar geleden zeg je?
:hmm: Nu je het zegt, ja ik herken dit viooltje inderdaad.
En je hebt je boog nog laten verharen zeg je...
*kijkt 5 seconden naar de punt*
Ah inderdaad, dat heb ik gedaan.

En je wil ook andere snaren zeg je, :hmm: die en die heb je al gehad en vond je niet goed... Dan zou ik deze proberen, je kan ook deze proberen maar die hebben eig weinig nut op dat viooltje en kosten dus ook teveel dan. Ik zou het op deze houden, hmm of ja toch deze. Die gaan voor jou de beste zijn.

En de toets zou misschien nog wat hoger mogen voor wat meer power... Alhoewel, eigenlijk staat hij nog perfect goed... Nuja op termijn gaat hij dan misschien toch nog gaan zakken, maarja nu staat hij eigenlijk perfect zoals het moet. Maar iets hoger dan perfect is soms beter om wat meer klank te hebben... Maar je zei dat je tevreden was over de klank... hmm ja dan misschien toch beter houden zoals het is.
Echt waar, een interessante man vol passie voor instrumenten :adore:
Met een ubercool atelier met echte houten werktafels vol werkmateriaal en van die bevlekte glazen flesjes
Ook het feit dat hij geen website heeft en zelfs geen bordje aan zijn herenhuis, draagt bij aan de magische sfeer
En dat allemaal in centrum gent
Spoiler! :
ik heb zeker een uur naar zijn uitleg over zowat elk interessant onderdeeltje van de viool staan luisteren :roll:
Hier wil ik 'ns mee naartoe :o
Het heeft iets mysterieus, magisch :lovesigh:
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 21 okt 2014 22:37

Ik word 27,5 vandaag. Het is niet mijn gewoonte om halfjaarlijks mijn verjaardag te vieren, maar dat getal heeft iets.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 21 okt 2014 22:46

Gaat een mens gratis The Drop kijken, krijgt zij er gratis Michaël Roskam bovenop. Hiep hoera voor het juiste moment kiezen!

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 22 okt 2014 10:55

Gisteren gaan fitnessen met een vriend.

Vandaag vaststellen dat ik mij met moeite kan bewegen.

Hozaa!

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 22 okt 2014 19:25

Twee leuke slicejes :) Slice 1; ik heb voor het eerst in mijn leven een metro genomen :blush: en viel goed mee, totaal ni eng ofzo, ook niet in Brussel. Slice 2: voor de eerste, en mss ook laatste keer, een boeddhatempel gezien. Prachtig ingericht. :mrgreen:

TylerXD

Bericht door TylerXD » 22 okt 2014 21:17

Ik heb een hekel aan slecht en koud weer, maar het is zalig om je dan in een lekker warme trui te nestelen :)

Gesloten