Slices of Life [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Slices of Life [6]

Bericht door JFK » 01 okt 2014 10:05

Zou het dan toch waar zijn? Dat we allemaal verslaafd zijn aan bereikbaar zijn en de smartphone/gsm ?

De eerste uren zonder mijn IPhone voelde ik mij echt onrustig. Maar ondertussen voel ik mij zoveel relax'er. Geen dwang en drang om berichtjes te lezen en te beantwoorden, foto's en statussen te checken of te bloggen, gewoon eens een krant te lezen op de trein ipv te surfen op nieuwssites...... Het is zoveel 'chiller'.
Fluctuat nec mergitur

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 01 okt 2014 10:40

JFK schreef:Zou het dan toch waar zijn? Dat we allemaal verslaafd zijn aan bereikbaar zijn en de smartphone/gsm ?

De eerste uren zonder mijn IPhone voelde ik mij echt onrustig. Maar ondertussen voel ik mij zoveel relax'er. Geen dwang en drang om berichtjes te lezen en te beantwoorden, foto's en statussen te checken of te bloggen, gewoon eens een krant te lezen op de trein ipv te surfen op nieuwssites...... Het is zoveel 'chiller'.
Join the Rebellion. We've got cake!
Ik doe nog steeds zonder smartphone en niks-verslaafd-niemendal ^^
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 02 okt 2014 09:00

BiNDing schreef: Join the Rebellion. We've got cake!
Ik doe nog steeds zonder smartphone en niks-verslaafd-niemendal ^^
Houden zo :wink:
Want eens je het hebt, is er geen weg meer terug. Het is gewoon veel te handig.

OT.

Door de goede invloed van Quantum koos ik als vervangingsmartphone voor een Nokia Lumia. ...
En ik ga zijn enthousiasme moeten beginnen geloven ook. 8) Het zijn verdomd handige dingen. :yeahimcool:
Fluctuat nec mergitur

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 02 okt 2014 11:51

Disco Trut schreef: Voor mij was dat een stevige confrontatie met de racistische inborst van België.
Correctie: van Vlaanderen. :wink:

In Wallonië ga je zo'n 'humor' niet horen.
Fluctuat nec mergitur

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 02 okt 2014 14:17

Heb ik dat nu gezegd?
Zoals niet alle Vlaming een racist is, zijn niet alle Franstaligen smetvrij hoor.

Ik kijk wel eens naar Waalse/Franstalige tv en nogmaals....zo'n dingen hoor ik toch niet. Je merkt gewoon dat zoiets geen issue is, of er niet 'ingebakken' zit.
Ik weet dat ik hierin een uitzondering ben, maar eens van tijd tot tijd zappen naar een een zender van over de taalgrens is heel verrijkend.
Fluctuat nec mergitur

mientje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door mientje » 02 okt 2014 22:57

Ik kreeg een sms van een onbekend nummer en nu vraag ik me echt heel hard af van wie de sms kwam, maar de persoon antwoordt niet. Sowieso iemand van Leuven, maar ik kan echt niet bedenken wie mij de sms zond.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 03 okt 2014 08:56

JFK schreef:Heb ik dat nu gezegd?
Zoals niet alle Vlaming een racist is, zijn niet alle Franstaligen smetvrij hoor.

Ik kijk wel eens naar Waalse/Franstalige tv en nogmaals....zo'n dingen hoor ik toch niet. Je merkt gewoon dat zoiets geen issue is, of er niet 'ingebakken' zit.
Ik weet dat ik hierin een uitzondering ben, maar eens van tijd tot tijd zappen naar een een zender van over de taalgrens is heel verrijkend.
Hangt er natuurlijk ook vanaf naar welke programma's je kijkt. Op pakweg een Terzake zul je zo'n dingen ook niet horen...

OT: De postgraduaat Informatie- en Bibliotheekwetenschap wordt geschrapt. Volgende jaar geen bibliothecarissen opgeleid op A-niveau meer. Wegbespaard wegens onduidelijk statuut. Die opleiding moest al lang een master geweest zijn, maar er is nooit genoeg belang aangehecht geweest. :( Symptomatisch voor het wel en wee van heel de sector eigenlijk. Betekent dan wel weer dat ik meer werk ga hebben, of zo (al denk ik dat eigenlijk niet, maar was wel de eerste reactie van mijn vader).
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 03 okt 2014 21:19

Ik ben echt slecht in het onthouden van titels van liedjes en namen van artiesten/groepen. Dat maakt het dus ongelooflijk moeilijk als je een liedje wil opzoeken :-?

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 04 okt 2014 00:36

JFK schreef:Heb ik dat nu gezegd?

Dan ben ik ook een "uitzondering" zeker? :D
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 04 okt 2014 16:07

Ik heb nog nooit zoveel stress gehad als nu. Een mengeling van heel erg blij en heel erg voorzichtig en heel erg bang en véél geregel. Ik ga blij zijn als het november is...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 05 okt 2014 23:30

Het is zo leuk om tegen de groeirichting in over je (heel) korte pas geknipte haartjes te wrijven.
Come quickly, I'm tasting stars!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 06 okt 2014 13:15

Met je treinbuddies samen een koffie gaan drinken omdat je trein is afgeschaft. Eigenlijk wel plezant. :mrgreen:
Fluctuat nec mergitur

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 07 okt 2014 18:18

"Mientje, ik durf niet goed alleen naar &of-café, gaan we samen?"

Ja hoor, schuif maar aan :D .

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 09 okt 2014 01:12

Veel leuke outings de laatste tijd, ik voel me dan altijd eventjes iets gelukkiger :)

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 09 okt 2014 22:10

Joepie! Ik kreeg via mail een uitnodiging voor een reünie... met mensen die ik niet ken :o Blijkbaar zijn er nog mensen met dezelfde naam als ik 8)

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 09 okt 2014 22:17

TylerXD schreef:Joepie! Ik kreeg via mail een uitnodiging voor een reünie... met mensen die ik niet ken :o Blijkbaar zijn er nog mensen met dezelfde naam als ik 8)
Als je ze nog nooit gezien hebt, hoe kunnen ze dan spreken over een REünie? :p

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 09 okt 2014 22:28

Coincidence schreef:
TylerXD schreef:Joepie! Ik kreeg via mail een uitnodiging voor een reünie... met mensen die ik niet ken :o Blijkbaar zijn er nog mensen met dezelfde naam als ik 8)
Het is naar een verkeerde TylerXD gestuurd. Beter lezen, Cocos ;)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 09 okt 2014 23:01

BiNDing schreef:
Coincidence schreef:
Het is naar een verkeerde TylerXD gestuurd. Beter lezen, Cocos ;)
ooh ja :p sorry

RainbowUnicorn
New user
New user

Bericht door RainbowUnicorn » 11 okt 2014 18:36

Na de 3de date vroeg de jonge vrouw of we nu een koppel waren (via sms) ze is mooi, grappig en qua karakter en doeningen hetzelfde als mij. maar neen ik voelde niets en nu hebben we elk contact verbroken en toen vroeg ik mij af of mijn lieve ex *KUCH* mij meer had gekwetst dan ik eerder dacht en dat ik daarom (nog) niet klaar ben voor een serieuze relatie terwijl ik dacht van wel.

Het rare is zelf toen ik met haar aan het daten was voelde ik mij direct gevangen en ben ik 'opgelucht' en 'vrij' nu ik niet meer met haar praat. Terwijl ze in een andere provincie woonde.

Ik wist niet waar ik dit moest zetten maar wou het ff van mijn hart hebben.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 11 okt 2014 21:47

Ik moet op mijn stage in Oeganda iedere morgen drie kwartier naar de mis en de zondag duurt die twee uur. Dat wordt een serieuze aanpassing voor mij als (redelijk) ongelovige ziel :hmm:
Maar ach, die tijd telt mee als stage-uren :ibi:

Gesloten