Slices of Life [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Loesbloem
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Slices of Life [6]

Bericht door Loesbloem » 13 feb 2015 18:00

Vreemde dag vandaag. Wel 3 uur middagpauze gehad, maar ik zat zonder fiets dus kon niet naar huis. Dan maar een eindje gaan wandelen. Helemaal alleen op een zonovergoten terras koffietje gedronken, in de terugweg verklede kindjes van de plaatselijke school tegengekomen. Die deden efkes random een Mexicaanse golf ;-)

Mij nadien gelukkig toch nog twee uurtjes nuttig kunnen bezighouden. Rushen om de trein naar Gent te halen, want er was 18h afgesproken om met vriendinnen naar Keulen te vertrekken, maar omdat iemand zich vergist had, kunnen we nu toch pas om 20h vertrekken. En maar goed ook want in al mijn haast zit ik nu op de boemeltrein ipv op de ic.

Ma bon, laat het WEEKEND beginnen :-D !

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 13 feb 2015 21:51

Alles is zo relatief.

Stilicho
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Stilicho » 13 feb 2015 22:10

De organisatie waarvoor ik werk gaat op in een groter geheel en daar hoorde een nieuwjaarsreceptie bij. De meest geforceerd hippe receptie ooit. Op een gigantisch groot scherm werden Instagram-foto's met een voor de gelegenheid speciaal verzonnen hashtag geprojecteerd. Daarna was het ook de bedoeling om via een zoekspelletje met mensen die je niet kende te poseren voor een polaroidfoto.
Typisch een concept van vrouwen in bloemetjesjurken en camelkleurige laarzen die met een bakfiets rondrijden in Borgerhout of Berchem.

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 13 feb 2015 22:39

Stilicho schreef:De organisatie waarvoor ik werk gaat op in een groter geheel en daar hoorde een nieuwjaarsreceptie bij. De meest geforceerd hippe receptie ooit. Op een gigantisch groot scherm werden Instagram-foto's met een voor de gelegenheid speciaal verzonnen hashtag geprojecteerd. Daarna was het ook de bedoeling om via een zoekspelletje met mensen die je niet kende te poseren voor een polaroidfoto.
Typisch een concept van vrouwen in bloemetjesjurken en camelkleurige laarzen die met een bakfiets rondrijden in Borgerhout of Berchem.
Dat is vooral te danken aan de ongelofelijke hoeveelheid bullshit die mensen tegenwoordig produceren, vooral in de professionele sfeer; of zoals filosoof Harry Frankfurt schreef in on bullshit; One of the most salient features of our culture is that there is so much bullshit. Everyone knows this. Each of us contributes his share. But we tend to take the situation for granted....

Tegenwoordig rationaliseren we in plaats van te ontslaan, moet je veel pro-actiever én hands-on zijn om je targets te halen én krijg je als bedankje om aan al die onzin te voldoen één receptie die bedacht wordt door vrouwen in bloemetjesjurken en camelkleurige laarzen. En je kan nauwelijks je glas uitdrinken want tegenwoordig moet alles in onze belevingseconomie een life-changing experience zijn... :P En beterschap is niet meteen in zicht vrees ik, als je het aantal studenten ziet die marketing of management studeren....
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 13 feb 2015 22:46

De treinconducteur vroeg mijn identiteitskaart toen ik mijn netjes ingevulde Go Pass toonde. Ik zie er dus kennelijk rond de 26 uit. Of hij wilde gewoon heel graag mijn naam en geboorteplaats weten.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 14 feb 2015 14:01

Een leuke middag doorbrengen met een vriend en vanavond gaan babysitten op drie bengels, meer hoeft deze Valentijn niet te zijn voor mij. Liefde :love:

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 15 feb 2015 15:33

De zon die schijnt en de Spaanse vibes van Shakira geven me echt een lente-zomer gevoel :sun: :sun:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 16 feb 2015 09:31

Een groep Britten meenemen naar de chocoladebar en later biersuggesties doen.. En hun overenthousiaste reacties zien.

Wat een cliché :lovesigh:

:driekleur:
Fluctuat nec mergitur

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 16 feb 2015 17:33

Ik vind carnaval echt niet plezant, maar écht niet. Altijd wat schraaltjes en erg marginaal. Maar toch blijf ik elk jaar lang veel te hard plakken die nacht en amuseer ik me op zich wel. :hmm:
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 16 feb 2015 18:36

Die moment dat je chips aan het eten bent en er valt een chipje maar je hoort hem niet vallen. Dan weet je dat je in je kleren mag beginnen zoeken.
Come quickly, I'm tasting stars!

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 16 feb 2015 20:38

Coincidence schreef:Die moment dat je chips aan het eten bent en er valt een chipje maar je hoort hem niet vallen. Dan weet je dat je in je kleren mag beginnen zoeken.
Onze grammar nazi maakt een fout tegen een aanwijzend voornaamwoord. Tsssss. :laugh:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 17 feb 2015 11:50

Pancake schreef:
Coincidence schreef:Die moment dat je chips aan het eten bent en er valt een chipje maar je hoort hem niet vallen. Dan weet je dat je in je kleren mag beginnen zoeken.
Onze grammar nazi maakt een fout tegen een aanwijzend voornaamwoord. Tsssss. :laugh:
"Die" kan ook van het Verkavelingsvlaams komen; in dit geval versterkt de "die" het gevoel dat de zin overbrengt.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 17 feb 2015 15:41

Elke ochtend dat ik naast haar wakker word, droom ik eigenlijk nog een beetje. Wauw.

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 17 feb 2015 19:47

Ik kom vanavond mijn bed niet meer uit.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 17 feb 2015 23:54

Ik at een chocolade paaseitje en ik hoorde en voelde alles knetteren in mijn mond. Verdomme, die knettereitjes moest ik juist NIET hebben!
Come quickly, I'm tasting stars!

quantum
Experienced user
Experienced user

Bericht door quantum » 18 feb 2015 00:03

Spoiler! :
Afbeelding
:crazy:
Voor vorst, voor vrijheid en voor recht.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 18 feb 2015 18:17

AmillionFaces23 schreef:
Stilicho schreef:De organisatie waarvoor ik werk gaat op in een groter geheel en daar hoorde een nieuwjaarsreceptie bij. De meest geforceerd hippe receptie ooit. Op een gigantisch groot scherm werden Instagram-foto's met een voor de gelegenheid speciaal verzonnen hashtag geprojecteerd. Daarna was het ook de bedoeling om via een zoekspelletje met mensen die je niet kende te poseren voor een polaroidfoto.
Dat is vooral te danken aan de ongelofelijke hoeveelheid bullshit die mensen tegenwoordig produceren, vooral in de professionele sfeer; of zoals filosoof Harry Frankfurt schreef in on bullshit; One of the most salient features of our culture is that there is so much bullshit. Everyone knows this. Each of us contributes his share. But we tend to take the situation for granted....

Tegenwoordig rationaliseren we in plaats van te ontslaan, moet je veel pro-actiever én hands-on zijn om je targets te halen én krijg je als bedankje om aan al die onzin te voldoen één receptie die bedacht wordt door vrouwen in bloemetjesjurken en camelkleurige laarzen. En je kan nauwelijks je glas uitdrinken want tegenwoordig moet alles in onze belevingseconomie een life-changing experience zijn... :P En beterschap is niet meteen in zicht vrees ik, als je het aantal studenten ziet die marketing of management studeren....
Ach, gelukkig bestaan er nog van die foute nieuwjaarsrecepties waar iedereen om 15u Duvels aan het drinken is.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 18 feb 2015 18:20

Ik raakte geen stap verder met mijn scriptie, rekte mijn dutje per ongeluk tot 17u30 en brandde het snoer van mijn koffiezet door toen ik rijst wou koken. Nu heb ik geen koffie en voel ik mij ontzettend onbekwaam. :emo:
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 18 feb 2015 18:39

Het is me wat met twee verpleegkundigen in huis. Ik heb een klein wondje op een plek waar plakkers echt niet blijven hangen. Het wondje is eigenlijk een beetje ontstoken, dus vonden ik en mama er niet beter op dan mijn hele hand in te zwachtelen voor een stom wondje ergens bij de duim :whistle:
Wel enkel voor de nacht, want het is redelijk overdreven, maar zo kan het wel genezen zonder dat er de hele tijd vuil in komt :)

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 18 feb 2015 20:52

Mijn leven bestaat de laatste 3 dagen vooral uit mijn neus snuiten.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Gesloten