Slices of Life [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Slices of Life [6]

Bericht door JFK » 30 jan 2015 21:01

geeninspiratie schreef:
Stilicho schreef:Er zit een 13-jarige op het forum. Die is geboren in... 2001. :o
Ik ben niet mee, vrees ik.
Stilicho komt tot het besef dat hij (allez..ik zou beter 'we' zeggen) ouder aan het worden is. :wink:
Fluctuat nec mergitur

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 30 jan 2015 21:41

JFK schreef:
geeninspiratie schreef:
Stilicho schreef:Er zit een 13-jarige op het forum. Die is geboren in... 2001. :o
Ik ben niet mee, vrees ik.
Stilicho komt tot het besef dat hij (allez..ik zou beter 'we' zeggen) ouder aan het worden is. :wink:
Ah oké, bedankt :)
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

miss fraise
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 31 jan 2015 20:40

Mijn nieuwe baas is echt een idioot. Hij belt me deze week op met de vraag of ik in de krokusvakantie ook kan komen. Ik zeg dat ik 3 dagen moet werken. Nu blijkt dat ik die week de gewone regeling is, maar vraagt hij me wel of ik tijdens de vakantie nog meer dagen kan komen. Waar zit die kerel met zijn hoofd?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 01 feb 2015 17:32

Ik zei 'tot de volgende keer' en er is geen volgende keer meer. Dat is geen negativo, dat is een fact. Dat is ook geen zo'n triestig feit, oude mensen gaan dood.

just_me2102
Experienced user
Experienced user

Bericht door just_me2102 » 01 feb 2015 22:31

mientje schreef:Ik zei 'tot de volgende keer' en er is geen volgende keer meer. Dat is geen negativo, dat is een fact. Dat is ook geen zo'n triestig feit, oude mensen gaan dood.
Oude mensen, maar ook jonge mensen jammer genoeg.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 02 feb 2015 00:32

Ik heb mijn week echt volgepland. Maar het is ook eens leuk om onder de levenden te komen, zeker? :mrgreen:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 02 feb 2015 08:53

Als ik de massa volk zaterdagmiddag in Gent-Centrum zag en het volk onderweg in de vooravond, ben ik blij dat ik dat hele lichtfestival heb vermeden. :greentongue:
Fluctuat nec mergitur

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 02 feb 2015 15:57

Een heerlijk einde-examens weekendje! Veel vrienden gezien die ik al een hele tijd geleden niet meer heb gezien en bijgevolg nog eens goed doorgezet.

&

Voor het eerst in mijn leven een Oester geproefd. Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. :hmm:
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 02 feb 2015 16:29

JFK schreef:Als ik de massa volk zaterdagmiddag in Gent-Centrum zag en het volk onderweg in de vooravond, ben ik blij dat ik dat hele lichtfestival heb vermeden. :greentongue:
Het viel wel nog mee hoor.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 02 feb 2015 16:43

Mijn ongedefinieerde ex-iets post foto's met haar nieuw lief op Facebook. Dat voelt een beetje vreemd. Alsof mijn hoofd en mijn buikgevoel nog totaal niet op elkaar zijn afgestemd. Het doet me mijn iets minder rustige leventje wel een beetje missen, hoewel het de laatste tijd allemaal best goed gaat. Mhm. :hmm:
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 02 feb 2015 19:26

Reuel schreef:Voor het eerst in mijn leven een Oester geproefd. Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. :hmm:
Reuel toch, dat is de smaak van de zee. Letterlijk, helaas.

OT: Met de kat in het park gaan wandelen kan echt. Zelfs een hond kon ons niet scheiden, al liep ze wel heel de tijd met een pluimstaart rond.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 02 feb 2015 20:59

Dagje Antwerpen gedaan vandaag. De eerste dag van de lesvrije week is aan een goed doel besteed :ibi:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 03 feb 2015 11:03

Heel de dag spenderen aan het opruimen van uw kot, om 24u later vast te stellen dat het weer rommelig begint te worden...

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 04 feb 2015 17:35

Leuk dagje in Brussel! Had enkel namiddag les, en blijkbaar maar een les want die pipo van Frans was ziek, jeuj. In de voormiddag eventjes de Primark binnengesprongen. Toffe dingetjes, maar de goedkope prijs doet mij twijfelen of de kwaliteit wel goed is. Kheb niets gekocht hoor. En dan na dat lesje nog eens binnengesprongen in de Primark, en eens de toerist uitgehangen en zo'n wafel van €1, 00 gekocht. :ibi:
En de rest van de week heb ik zelfstudie voor een case. Weekend is dus officieel begonnen.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 05 feb 2015 08:16

Post ik gisteren zo mooi in het Note to self dat ik in mijn hele leven nog nooit een taak te laat indiende, krijg ik een mail dat ik een taak van oktober nog niet heb ingediend. Ik bekijk de taak en herken ze zelfs niet als ooit opgegeven. Well, there's a first time for everything. Ik ben wat in shock want ik begrijp echt niet hoe zoiets mij overkomt. Achja, begin oktober was wel heel chaotisch. Ik kan daar nu toch niets aan veranderen. Vandaag wordt een dag met overuren.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 05 feb 2015 09:03

Amigo schreef: Toffe dingetjes, maar de goedkope prijs doet mij twijfelen of de kwaliteit wel goed is. Kheb niets gekocht hoor. En dan na dat lesje nog eens binnengesprongen in de Primark,
Afbeelding

Zaterdag moet ik trouwens ook mee naar de Primark met een vriendin. :cry: Ik hoop stiekem dat er teveel volk staan en geen zin heeft om aan te schuiven. :mrgreen:

En dat is meteen OT
Fluctuat nec mergitur

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 05 feb 2015 19:42

mientje schreef:Post ik gisteren zo mooi in het Note to self dat ik in mijn hele leven nog nooit een taak te laat indiende, krijg ik een mail dat ik een taak van oktober nog niet heb ingediend. Ik bekijk de taak en herken ze zelfs niet als ooit opgegeven. Well, there's a first time for everything. Ik ben wat in shock want ik begrijp echt niet hoe zoiets mij overkomt. Achja, begin oktober was wel heel chaotisch. Ik kan daar nu toch niets aan veranderen. Vandaag wordt een dag met overuren.
Het was een misverstand. Een misverstand. Mijn God, hoe mooi is dit!

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 05 feb 2015 21:42

mientje schreef:
mientje schreef:Post ik gisteren zo mooi in het Note to self dat ik in mijn hele leven nog nooit een taak te laat indiende, krijg ik een mail dat ik een taak van oktober nog niet heb ingediend. Ik bekijk de taak en herken ze zelfs niet als ooit opgegeven. Well, there's a first time for everything. Ik ben wat in shock want ik begrijp echt niet hoe zoiets mij overkomt. Achja, begin oktober was wel heel chaotisch. Ik kan daar nu toch niets aan veranderen. Vandaag wordt een dag met overuren.
Het was een misverstand. Een misverstand. Mijn God, hoe mooi is dit!
Had je die taak dan wel gewoon ingediend?
Come quickly, I'm tasting stars!

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 06 feb 2015 20:40

Het was een geweldige week! :D :lovesigh:

disneylover**
Regular user
Regular user

Bericht door disneylover** » 06 feb 2015 21:08

Het was fantastisch :D

Donderdag gaan langlaufen.
Vandaag naar efteling xp

In efteling afgesproken met een jongen die holebi is.
Mijn eerste ontmoeting is dus geslaagd.
Nu kan ik mijn vriendenkring uitbreiden :D

Gesloten