Slices of Life [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Pancake
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [6]

Bericht door Pancake » 17 dec 2014 23:12

dingetje schreef:Als mijn bazin vrolijk is dan speelt er heel de dag door jazz. Deze ochtend kwam ik binnen en speelde dit nummer :

Al een uurtje of tien hoor ik onophoudelijk het deuntje in mijn hoofd '... Lady is a tramp...."
Ik vind de versie van Frank Sinatra net iets swingender :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

just_me2102
Experienced user
Experienced user

Bericht door just_me2102 » 17 dec 2014 23:36

Pancake schreef:
dingetje schreef:Als mijn bazin vrolijk is dan speelt er heel de dag door jazz. Deze ochtend kwam ik binnen en speelde dit nummer :

Al een uurtje of tien hoor ik onophoudelijk het deuntje in mijn hoofd '... Lady is a tramp...."
Ik vind de versie van Frank Sinatra net iets swingender :)
Ik hoor de versie van lady gaga & tony Bennett graag :love:

mientje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door mientje » 19 dec 2014 20:35

Observeren tijdens een oudercontact, 't is eens wat anders. Wat zijn ouders toch ... ouders.

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 19 dec 2014 20:57

Ik heb natuurlijk vrienden 'uitgekozen' die een ramp zijn in plannen en afspreken.
Ach ja, dat wordt weer een avondje alleen in alle rust :) Kan ook leuk zijn 8)

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 20 dec 2014 00:52

Naar de cinema geweest.

Er werd met veel toeters, bellen en spektakel aangekondigd dat de film (en ik probeer het me te herinneren) in 'Ultra HD Laser 3D met extra diepte en met Dolby Atmosfeer geluid voor de ultieme filmervaring' -enzovoorts en zoverder- wordt gespeeld.

Na 5 minuten begint het beeld te sputteren en na een nog minuut bevriest het helemaal. Daar zitten we dan gezellig in de zaal voor aap...

GIGANTIC FAIL!

Uiteindelijk is alles nog wel in orde gekomen, maar goed. Misschien moet Kinepolis iets minder hoog van de toren blazen Kinepolis in het begin van de film. Het zou de fail alleszins veel minder hard maken.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 20 dec 2014 03:52

Ik en wijn kiezen, het blijft toch iets dat moeilijk samen gaat.
"Hmm ik wil deze echt graag, ja die al sowieso. En deze hier ook wel. Of die. Of misschien die daar vanboven." :hmm: "Maar ik kan er maar twee kiezen. Deze is super lekker zeg je, maar die is er eentje die je enorm zal verrassen? Dat maakt de keuze extra moeilijk, want ik wil die eerste wel graag. Maar de tweede ook."

Ik wil ze dus gewoon eigenlijk liefst van al allemaal drinken. :p Moest ik geld zat hebben hé...
Spoiler! :
En toch, het feit dat je maar een bepaald budget hebt en dus verplicht bent om een keuze te maken, maakt het juist zo leuk. Zo krijg je tenminste een voldaan gevoel omdat je achteraf het gevoel hebt dat je een moeilijke maar goeie keuze gemaakt hebt. Het kiezen heeft echt wel een charme. 't Is denk ik veel leuker dan moest ik ze allemaal in één keer kunnen kopen, weg charme. :p Volgende keer kan ik er dan weer andere kiezen (of weer dezelfde als ze zo goed zijn... Hupla, ik begin al weer te twijfelen. :D)
Come quickly, I'm tasting stars!

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 20 dec 2014 07:41

Coincidence schreef:Ik en wijn kiezen, het blijft toch iets dat moeilijk samen gaat.
"Hmm ik wil deze echt graag, ja die al sowieso. En deze hier ook wel. Of die. Of misschien die daar vanboven." :hmm: "Maar ik kan er maar twee kiezen. Deze is super lekker zeg je, maar die is er eentje die je enorm zal verrassen? Dat maakt de keuze extra moeilijk, want ik wil die eerste wel graag. Maar de tweede ook."

Ik wil ze dus gewoon eigenlijk liefst van al allemaal drinken. :p Moest ik geld zat hebben hé...
Spoiler! :
En toch, het feit dat je maar een bepaald budget hebt en dus verplicht bent om een keuze te maken, maakt het juist zo leuk. Zo krijg je tenminste een voldaan gevoel omdat je achteraf het gevoel hebt dat je een moeilijke maar goeie keuze gemaakt hebt. Het kiezen heeft echt wel een charme. 't Is denk ik veel leuker dan moest ik ze allemaal in één keer kunnen kopen, weg charme. :p Volgende keer kan ik er dan weer andere kiezen (of weer dezelfde als ze zo goed zijn... Hupla, ik begin al weer te twijfelen. :D)
WIJNPROEFAVOND.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 20 dec 2014 10:31

mientje schreef:
Coincidence schreef:Ik en wijn kiezen, het blijft toch iets dat moeilijk samen gaat.

Spoiler! :
WIJNPROEFAVOND.
Zonder kaas want da moek nie ên :D
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 20 dec 2014 12:15

Papa: Zeg, toen wij naar Zweden reden twee jaar geleden... Dan had jij je iPod opgezet. En er was zo'n liedje dat ik heel goed vond. Weet jij nog wat dat was?
Ik: Euh...
Papa: Van een vrouw.
Ik: ... Misschien Jessie Ware? Ik weet het niet.
Papa: Betty?
Ik: Jessie.
Papa: Jettie!
Ik: Jessie!
Papa: Ah, Betsy! Oké.
Ik: Zal ik het gewoon opschrijven?
Papa: ... Ja.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 20 dec 2014 18:55

mientje schreef:Observeren tijdens een oudercontact, 't is eens wat anders. Wat zijn ouders toch ... ouders.
Haha... :D ik zie het zo voor mij.

Afbeelding
Fluctuat nec mergitur

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 21 dec 2014 18:15

Bij het woord onesie lees ik altijd eerst threesome en daardoor associeer ik onesie nu met een threesome op je eentje, dus eigenlijk als een vrolijk potje zelfseks. Het klinkt leuker dan masturberen. Jammer dat er al een kledingstuk onesie heet.

(Slices of a bloklife)

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 21 dec 2014 19:50

mientje schreef:Bij het woord onesie lees ik altijd eerst threesome en daardoor associeer ik onesie nu met een threesome op je eentje, dus eigenlijk als een vrolijk potje zelfseks. Het klinkt leuker dan masturberen. Jammer dat er al een kledingstuk onesie heet.

(Slices of a bloklife)
Wow. :o Dit moest ik nog eens 2 keer nalezen. :p

Ik heb een onesie. Is dat nu om :oops: of :blush: of :D of :woot: te zijn? Of moet ik gewoon een triootje organiseren (weet ik veel met wie) en dan mijn onesie aandoen?
Come quickly, I'm tasting stars!

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 21 dec 2014 22:05

Vandaag ben ik tweemaal aangevallen door een soort van huismus en ik heb een groene kool in kaarsvet gedompeld. Lang leve kerstvoorbereidingen :party:
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 22 dec 2014 09:33

Nog net kunnen vermijden dat ik flauwviel in de douche daarnet. :-?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 22 dec 2014 10:15

Coincidence schreef:
Ik heb een onesie. Is dat nu om :oops: of :blush: of :D of :woot: te zijn? Of moet ik gewoon een triootje organiseren (weet ik veel met wie) en dan mijn onesie aandoen?
Misschien vind je gegadigden in het topic van de forumawards.

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 22 dec 2014 10:16

miss fraise schreef:Nog net kunnen vermijden dat ik flauwviel in de douche daarnet. :-?
Oei, niet goed! Allez, goed dat je het hebt kunnen vermijden, maar moet verschietachtig geweest zijn.

OT: Eerste keer op de krukken en in de stoel. Vrijheid!

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 22 dec 2014 10:32

Wall schreef:
OT: Eerste keer op de krukken en in de stoel. Vrijheid!
Dan kan je aan je koekjes!!! Hiep Hoi!

OT: Ik blok. Ik blok. Slices of life.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 22 dec 2014 17:09

miss fraise schreef:Nog net kunnen vermijden dat ik flauwviel in de douche daarnet. :-?
Dan zet je de douche veel te warm! Ook bij voorkeur geen vuurtje aanzetten terwijl jij in de douche bent, enkel wanneer je eruit bent =) Dat kan heel gevaarlijk zijn!

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 23 dec 2014 00:29

Pancake schreef:
Dan zet je de douche veel te warm! Ook bij voorkeur geen vuurtje aanzetten terwijl jij in de douche bent, enkel wanneer je eruit bent =) Dat kan heel gevaarlijk zijn!
Nu weet ik dus waarom ik altijd super duizelig ben als ik uit mijn 42 °C bad kom...
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 23 dec 2014 01:17

Waarom lukt het mij nu nooit niet om op tijd te gaan slapen?
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Gesloten