Slices of Life [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [6]

Bericht door TylerXD » 25 nov 2014 19:05

2 dagen na elkaar LO waar we 2 dagen na elkaar spier/krachtoefeningen moesten doen... Ik. Ben. Kapot. Nogmaals het bewijs dat ik en sport nooit een liefdevolle relatie zullen hebben.

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 25 nov 2014 21:42

TylerXD schreef:Nogmaals het bewijs dat ik en sport nooit een liefdevolle relatie zullen hebben.
²
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 25 nov 2014 22:03

Ik vond Lo nog leuk en mis het nu soms wel :oops: Ook al was ik lang niet de beste in sport :mrgreen:

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 26 nov 2014 20:35

TheQuibbler schreef:Ik vond Lo nog leuk en mis het nu soms wel :oops: Ook al was ik lang niet de beste in sport :mrgreen:
:parts:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

miss fraise
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 26 nov 2014 20:42

Het begint terug te kriebelen voor een 2de piercing. Mihihi. Misschien dat ik mezelf wel een cadeau doe voor de feestdagen.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 28 nov 2014 00:22

Stressmoment! Een dag voor de deadline om mijn thesisonderwerp in te dienen bij 't secretariaat, deelt mijn promotor mee dat hij zijn handtekening in't verkeerde vakje heeft gezet op dat document.

Daarnet doorgestuurd, ik ben benieuwd hoe snel hij gaat reageren morgenochtend!

Of misschien moest ik dat gewoon vroeger hebben afgegeven? :whip:
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 28 nov 2014 09:16

Goede daad voor vandaag gedaan.

Een in slaapgevallen student (hij zat in Brugge, op weg naar Oostende, terwijl hij eigenlijk in Gent moest afstappen voor een belangrijke presentatie als onderdeel voor zijn examen) uit de nood geholpen door mijn Iphone aan te bieden en het hoofd koel te houden. :drama:

Allez... Wie gaat er nu keihard uit een avond voor een belangrijke presentatie? :roll:
Spoiler! :
Mea Culpa.
Been there, done that..Bought the t-shirt. :whistle: :ibi:
Fluctuat nec mergitur

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 28 nov 2014 19:04

Wat lief, JFK. :ibi: On topic: Amai, de frieten zijn duur geworden int frituur zeg :o :supersad: Maar het kan toch zo smaken na een tijdje dat niet gegeten te hebben :angelface2:

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 30 nov 2014 20:02

Genoeg met :typ: , tijd om lekker onderuit te zakken :sleep: :lovesigh:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 01 dec 2014 09:59

Een fles wijn, vrienden en je favoriet Gents café...meer heeft een mens eigenlijk niet nodig om gelukkig te zijn.
Fluctuat nec mergitur

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 01 dec 2014 10:35

JFK schreef:Een fles wijn, vrienden en je favoriet Gents café...meer heeft een mens eigenlijk niet nodig om gelukkig te zijn.
Amen.

ot, geen schellekes van mijn leven, het is te vroeg om te wijnen.
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 01 dec 2014 15:35

Er zijn bedwantsen ontdekt in een kamer in onze residentie. :crazy:
Gelukkig op het derde verdiep (ik zit op het gelijkvloers) en aan de andere kant van het gebouw, maar toch.. Die monsters zijn kei besmettelijk en verspreiden zich super snel. En terwijl je slaapt zuigen die het bloed uit je lichaam. :-/
Come quickly, I'm tasting stars!

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 01 dec 2014 19:40

Ik ben er over aan het denken om een blog te beginnen. Tips & tricks?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 01 dec 2014 19:56

miss fraise schreef:Ik ben er over aan het denken om een blog te beginnen. Tips & tricks?
Over welk onderwerp?
Come quickly, I'm tasting stars!

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 01 dec 2014 22:21

Coincidence schreef:
miss fraise schreef:Ik ben er over aan het denken om een blog te beginnen. Tips & tricks?
Over welk onderwerp?
Je passie? Pizza's?
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 02 dec 2014 07:41

Denk eerst na over het doel van je blog: waarom wil ik een blog? Om mezelf te uiten, om dingen te verkopen, om de wereld iets te leren over mijn passie, om geld te verdienen ... Wat wil ik op mijn blog? Foto's, filmpjes, alleen tekst, ... Kies aan de hand daarvan de soort blog die best bij je past. Op Wordpress bvb. Wie wil ik bereiken? De hele wereld, vrienden en familie, holebi's, andere bloggers ... Dit is belangrijk om te kijken of je geld wil investeren in een domeinnaam. Ook om te bepalen hoe uitgebreid je hem deelt. Je kan hem enkel op FB delen, je kan ook twitteren, je kan er een speciale FB-pagina voor aanmaken, je kan contacten leggen met andere bloggers ... Hoe vaak wil je bloggen? Dat moet je niet per se afspreken met jezelf, maar sommige mensen vinden het motiverend om er een vast aantal per week op te zetten of vaste dagen. Op die manier weten je lezers ook waar naar uit te kijken. Zorg ten slotte dat je wat startmateriaal hebt. Maak een mindmap met alles waarover je de komende weken wil bloggen.

SOL: ik blog nog altijd graag en vaak. Ik heb ongeveer 30 vaste lezers, meer moet dat niet zijn.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 07 dec 2014 12:32

Vrijdagnacht een misverstand waardoor ik anderhalf uur voor mijn lief haar deur stond te wachten in de kou/regen. Ik was een beetje emotioneel en had het koud dus stond mezelf bijgevolg pinguïnachtig te knuffelen. Tot er een man naast me kwam staan en vroeg of alles in orde was. Ik voelde me verward en vertelde een waarschijnlijk behoorlijk onsamenhangend verhaal over dat mijn sleutel binnen lag en mijn lief ergens op een feestje was maar ze eigenlijk al een uur thuis had moeten zijn en dat er echt niks ergers bestaat dan iemand die haar telefoon niet opneemt wanneer het echt nodig is. De man gaf me een knuffel en zei heel oprecht dat alles altijd in orde komt, waarna ik een klein beetje weende op zijn schouder, maar dat vond hij niet erg. Mensen kunnen zo lief zijn als ze willen. :drama:
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 08 dec 2014 20:33

Je weet dat je een lange lesdag hebt als je tijdens een saaie les niemand ziet babbelen en iedereen maar wat naar zijn blad zit te turen. :bounce:

en 45 min middagpauze, dat verloopt een beetje zo:
Vlug wat uithalen om te eten
Broodjes smeren
Een hap nemen
Een koekje uithalen voor tijdens de namiddaglessen
Nog een hap nemen
Een nieuw broodje smeren
Nog een hap nemen ondertussen
Dat nieuwe broodje opeten terwijl je richting toilet loopt
Weer vertrekken naar de les
In het auditorium wat water drinken (dat je daarvoor met opzet niet gedaan had omdat daar geen tijd voor was)

en dat terwijl ik zo goed als naast het auditorium op kot zit
Spoiler! :
en dan kwam de prof zelf een kwartier te laat :roll: ZUCHT
Spoiler! :
na 2 weken ga ik hier zo hard pro in zijn

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 09 dec 2014 12:59

Ik deed vandaag iets enorm irrationeel.

Ik stond gigantisch vroeg op om op tijd in de les te komen, want ik vertrok immers van thuis uit. Ik ga het me de rest van de dag nog beklagen. Eens toegekomen in de les, bijna 4u later na opstaansuur, ben ik er plots van overtuigd dat ik niet in de les wil zijn. Wegens weinig relevant en oersaai. Ik ben dus maar vertrokken toen de prof begon te spreken. Bon, waarom ik wegging is mij nog altijd een raadsel.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 09 dec 2014 19:00

7u41. Dames en heren de trein van 7 u 43 heeft wegens een probleem met de vorige trein een vertraging van 22 minuten. Amigo neemt dus noodgedwongen stoptrein van 7 u50. Stapt af in Denderleeuw om te laat komen te vermijden en neemt die van 8 u 03. Deze opgestapt. Dames en heren, deze trein wordt omgeleid via Jette. Wij komen aan met een verwachte vertraging van 5 a 10 minuten. :angry:
8u45 Aangekomen in Brussel. Amigo belangrijke presentatie om 9u. Nog nooit zo snel naar school gewandeld. 8 u 56 toegekomen, oef!

En de presentatie ging uitstekend! Eind goed al goed :party:

Gesloten