ben ik uit de kast ?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
tinnywinie
New user
New user
Geslacht: Vrouw

ben ik uit de kast ?

Bericht door tinnywinie » 13 jul 2014 16:07

hey,
de meeste van jullie zijn ouder want ik ben nog maar 13 en weet al zeker dat ik bi ben . Ik heb het een paar vrienden vertelt en ook het meisje waarop ik ben maar ze zeggen dat ik gewoon in de war ben . Ik weet zeker dat dat niet zo is . Ik voel me heel slecht want wil dit ni :-?

Jell Gordan
New user
New user
Geslacht: Man

Re: ben ik uit de kast ?

Bericht door Jell Gordan » 14 jul 2014 13:56

Het kan gebeuren dat mensen uit je omgeving beweren dat je een andere geaardheid hebt dan je zelf zegt. Uitingen hiervan zien ze dan soms als "een fase" of "een bevlieging". Het belangrijkste is wat je over jezelf weet/denkt. Als jij ervan overtuigd bent dat je bi zijt, dan zou dat genoeg moeten zijn, ook voor hen.
Never give a sword to a man who can't dance. And boy, can I dance!

MEandI
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: ben ik uit de kast ?

Bericht door MEandI » 29 jul 2014 22:01

tinnywinie schreef:hey,
de meeste van jullie zijn ouder want ik ben nog maar 13 en weet al zeker dat ik bi ben . Ik heb het een paar vrienden vertelt en ook het meisje waarop ik ben maar ze zeggen dat ik gewoon in de war ben . Ik weet zeker dat dat niet zo is . Ik voel me heel slecht want wil dit ni :-?
Hey!
Op die leeftijd is het voor sommigen nog moeilijk om met zo dingen om te gaan. Het kan moeilijk zijn voor hen om het echt te begrijpen. Maar alleen jij kan weten wie of wat je zelf bent en hoe je je voelt. Als jij weet dat je bi bent dan is dat zo en niemand kan dat veranderen. Er staat geen leeftijd op het weten wat je geaardheid is, ik was zelf 11-12 toen ik het wist dus daar moet je je geen zorgen om maken. Je kan het hen nog eens uitleggen maar misschien moet je het gewoon eens laten rusten. Als je eens wilt praten of zo mag je altijd een pb sturen.

Gesloten