Doolhof in men hoofd

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
disneylover**
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Doolhof in men hoofd

Bericht door disneylover** » 11 jul 2014 13:45

Ik zit nog volledig in de kast, ook omdat ik het nog niet, of zelfs niet kan aanvaarden voor mezelf.

Daarnaast ben ik ook niet een echt uitgaanstype (dan bedoel ik fuiven/festivals) , andere dingen vind ik wel leuk.
Maar het is voor mij ook moeilijk om zo'n jongens te leren kennen.

Ik heb ooit eens een heel kleine poging gedaan met een brief naar mijn ouders, maar dat draaide op niks uit. Ze ontkennen het volledig.
Ze veronderstellen en verwachten nog steeds dat ik hetero ben. Ze vinden het zeker niet goed als ik met een jongen thuiskom.
Zelf zou ik ook liever hetero zijn.

Ik ben nog maar net terug van een reisje naar gran canaria, waar ik wel een aantal homo koppeltjes tegenkwam en een aantal knappe jongens. Toen begon alles weer door men hoofd te spoken. Ik kan mezelf maar niet aanvaarden.

Zijn er anderen die zich hier nog in herkennen?

Je mag me altijd PB'en.
Mss tot binnenkort.

:hugs:

disneylover**
Regular user
Regular user

Re: Doolhof in men hoofd

Bericht door disneylover** » 15 jul 2014 21:22

:roll: 111 mensen lezen dit en no reactions

:greenthing: laat ze komen zou ek zeggen :D

robin
New user
New user

Re: Doolhof in men hoofd

Bericht door robin » 17 jul 2014 11:19

hey :)
het is niet makkelijk om je zelf te aanvaarde, de eerste stap blijft de moeilijkste daarna gaat het altijd maar beter :wink: maar een maal als je zelf hebt aanvaard krijg je een fantastisch gevoel :D
als je ouders het niet aanvaarde dat is lastig :( , maar jouw geluk staat op het spel.
(nog een gezegde:gedachten is als water. Wanneer er een steen in terecht komt, wordt het moeilijk te zien. Maar als je het tot rust laat komen, is het antwoord duidelijk. " ;) )
veel succes :)

Gesloten