advies nodig!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
neah
New user
New user
Geslacht: Vrouw

advies nodig!

Bericht door neah » 26 jun 2014 22:38

Ok dit is mijn probleem:
Rond december deed ik mijn theorielessen voor de auto op school, daar zag ik een meisje in de les.
Ze viel me echt meteen op en ik kon mijn ogen ook niet van haar afhouden. Bij de pauze zag ik dat ze naar de poort
ging om te roken dus heb ik snel mijn vriend meegesleept, daar hebben we wat gepraat en ik vond haar echt meteen
zot akward en tof! Probleem ik kwam er ook achter dat ze een lief had, ze was duidelijk lesbisch dus dat is al geen issue.
Een tijd daarna was het gewoon stil ik zag haar heel weinig maar telkens als ik haar wel zag volgde ik haar met mijn ogen.
Ik heb nu gewoon duidelijk een giant crush op haar, maar ze is nog steeds samen met haar lief. Praten doen we eigenlijk nooit, want we zitten niet in dezelfde klas en hebben totaal verschillende vriendengroepen, meer nog ze is eigenlijk een echt buitenbeentje op school terwijl ik bij de populairdere mensen behoor. That being said, poplaire mensen zijn bitchen en gaan het liefst alleen om met 'hoge klassen'. Ik heb vroeger problemen gehad met vrienden, en ik zie die snobs echt graag ook al zijn ze oppervlakkig. Nog een ander probleem is dat ik niet volledig uit de kast ben en met niet volledig bedoel ik zo'n 20 a 30 mensen weten het (behalve mensen op fuiven en forums omda dat mij niet kan schelen) Ik kan dus niet gewoon naar haar toe walsen en zeggen: heeey ik ben gay, jij bent gay, uitgaan?
Hoe dan ook denk ik dat haar gaydar wel is afgegaan bij mij omdat ze mij één keer (toen ik haar aan het oogstalken was) recht in de ogen keek en glimlachte (big deal voor mij).
Ok, als je hier nog steeds bent na alle onzin die je hier hebt gelezen, zou ik graag willen vragen:
wat moet ik doen om closer bij haar te geraken? Ik wil geen relatieverbreker zijn dus zal ik haar ook nie meteen gaan muilen, maar ik wil graag gewoon closer met haar worden... DUS iemand tips? ik zou heeeeeeel dankbaar zijn!!!

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: advies nodig!

Bericht door geeninspiratie » 26 jun 2014 23:49

Als je bedoelt closer worden hoop ik dat je het op een vriendschap, want ik zou ook zeker niet de romantische tour opgaan, nu ze een lief heeft. Alles hangt van jezelf af. Je zei zelf dat je al in de populairdere rangen zat, dus je moet zelf beslissen hoe vaal je met haar wil omgaan. Als je toch gewoon voor vrienden gaat, kan je haar bijvoorbeeld eens uitnodigen om 's middags aan je tafeltje te zitten en een gesprek beginnen.

Ik hoop dat dit een beetje hielp. PB mag altijd.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Gesloten