hopen dat die persoon terugkomt

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
nieuwtje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

hopen dat die persoon terugkomt

Bericht door nieuwtje » 18 mei 2014 10:12

hey,
Ik heb hulp nodig: 8 maand geleden heeft mijn ex het uitgemaakt na een goed jaar.
Ik mis haar nog elke dag en de eerste 4 maand heeft ze me zoveel hoop gegeven da ze ooit zou terugkomen maar dat we nu gwn te jong zijn.
Nu is samen met de kerel met wie ze me bedrogen heeft! ze blijft me via via controleren en ik hou nog ontzettend veel van haar. Ik moet door maar ik hoop dat ze ooit weer terugkomt! mijn broer denkt dat ze gwn aan het experimenteren is en wel degelijk lesbisch is. anderen denken dat ze echt niet meer terugkomt maar ik weet het gwn niet meer

ClairkeBearke
New user
New user

Re: hopen dat die persoon terugkomt

Bericht door ClairkeBearke » 18 mei 2014 20:32

Hey,
Ik kan hier niet echt een goede raad geven denk ik, maar volgens mij begrijp ik je wel. Ik ben ook niet zo goed in iemand loslaten die ik zeer graag zie. Wat bij mij hielp was gewoon haar uit mijn leven sluiten, ik heb haar enkele maanden niet gezien, en ook al deed dat pijn, het heeft er toch voor gezorgd dat ik verder kon gaan met mijn leven. Het is inderdaad moeilijk voor je om te weten of ze terug komt of niet, maar als ze je bedrogen heeft en na acht maanden nog niet terug is lijkt de kans me zeer klein dat ze jou echt graag ziet en dat ze het oprecht meent met je.
Veel sterkte!!

Claire xx
Music is my life and my life is like music. I love it!

nieuwtje
New user
New user

Bericht door nieuwtje » 19 mei 2014 16:43

Nja ik begrijp het wel maar we hebben echt een ongelooflijk jaar achter de rug en ze heeft me vaak gezegd dat ze later terugkomt.. Het is gwn echt moeilijk om haar los te laten! en ik ken ook echt veel mensen die na jaren terug samen komen. Ik weet het gewoon echt niet

dankje xx

ClairkeBearke
New user
New user

Bericht door ClairkeBearke » 19 mei 2014 21:33

Als ze weggaat en dan zegt dat ze terug gaat komen speelt ze volgens mij gewoon met u voeten... Op deze manier kan je blijven wachten zonder te weten of ze het echt goed pet je meent en of ze ooit terug komt
Music is my life and my life is like music. I love it!

liekex3
New user
New user

Bericht door liekex3 » 27 mei 2014 23:00

Ik zou zo iemand niet terug willen.
Afgezien of ze lesbisch of hetero zou zijn (want bi zijn bestaat ook nog)
Ze is al 8 maand samen dan met die man/jongen? Aangezien ze je met hem bedrogen heeft.
Het is zoals hierboven al vermeld. Het feit dat ze zegt dat ze later terug komt is gewoon om zeker te zijn dat moest het niet met die jongen werken ze jou nog altijd heeft en niet alleen komt te staan.
Wat jij echt moet doen is haar uit je hoofd zetten. Nieuwe mensen leren kennen, eventueel openstaan voor een nieuwe relatie (niet meteen want dat lukt je niet) en gewoon verder gaan met je leven.
Het is niet gezond om je aan iemand te blijven vastklampen, en wees maar zeker dat ze weet dat je haar nog steeds terug wil...

In ieder geval veel sterkte!

Gesloten