Perfect gift <3

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
MiAmorPorSiempre
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Perfect gift <3

Bericht door MiAmorPorSiempre » 05 mei 2014 19:32

HoiHoi iedereen :)

Ik kom hier es luisteren :p
Met wat zouden jullie blij zijn als cadeautje, iets materieels of zijn jullie content met een romantisch avondje?
Zet hier jullie perfecte cadeaus neer :D

xx
I'm jealous of every girl who held you, 'cause at that moment, she held my entire world.

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Re: Perfect gift <3

Bericht door Paswoord » 05 mei 2014 19:39

Ik ruik een verdoken Ik Heb Geen Inspiratie Om Mijn Desalniettemin Toch Wel Significante Wederhelft Te Verrassen Topic.

Cadeaus zijn persoonlijk. Tenzij ze onpersoonlijk zijn, maar dan kan je ze aan eender wie geven. Mijn vriendin houdt van kersenpittenkussentjes en de geur lavendel (which i know because I'm an attentive mofo) dus ik gaf haar eentje waar een zachte lavendelgeur afkomt en dat je in een schattig uilenpakje stopt zodat het niet te heet is op de huid. Als je het perfecte cadeau wil, moet je niet luisteren naar anderen maar naar je partner. Tenzij je partner een gebrek aan persoonlijkheid heeft, wat me nu toch wat sip en onwaarschijnlijk lijkt.

JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door JFK » 06 mei 2014 08:37

Volledig eens met Paswoord.
Je moet echt naar je partner kijken. Paswoord gaf het voorbeeld van het kersenpitkussentje met lavendel. Wel ja. .moest ik zoiets krijgen, dan zou ik het naar je kop smijten. :D Maar bij het lief van Paswoord is het een schot in de roos. Wat voor het ene een snertcadeau is, is voor het andere een topcadeau.
Zoals Paswoord zegt: luister naar je lief, niet naar anderen. :D

En een mooi cadeau hoeft niet veel geld te kosten. Dat moet je ook onthouden. :D
Fluctuat nec mergitur

MiAmorPorSiempre
New user
New user

Bericht door MiAmorPorSiempre » 06 mei 2014 16:45

oooh maar het is niet voor mijn vriendin hoor :p

ik ben gewoon nieuwsgierig, en ik ben eerlijk hoor :p
ik heb genoeg cadeautjes xD
xx
I'm jealous of every girl who held you, 'cause at that moment, she held my entire world.

Gesloten